Heb even alles teruggelezen, veel gebeurd! Aan iedereen die op rood mag: ontzettend balen!! Hopelijk meer geluk in 2015! Aan iedereen met (nog) witte testen: nog even geduld, het kan nog! Geen bloed geeft moed Aan iedereen met een (voorzichtig) positieve test: hopelijk lopen de testen mooi op! En aan iedereen die nog moet wachten (including me.. ) nog even volhouden! Word zo heen- en weer geslingerd tussen het gevoel dat ik symptomen heb (al een paar dagen emotioneel, oprispingen, vrijdag steken in mn buik, trage stoelgang, last van mn ogen, verhoogde hartslag...) en de gedachte dat ik t misschien alleen voel omdat ik t zo graag wil voelen... Misschien waag ik er binnenkort toch een testje aan, als t negatief is word ik er misschien wat nuchterder onder, en als t positief is kan ik kijken of t goed oploopt... ( dat gebeurde niet bij mn vroege miskraam 6mndn geleden). Hoe zitten jullie daar in? Heb echt respect voor degenen die kunnen wachten tot NOD!
Dames het ziet niet meer goed uit voor mij Hoewel ik het niet snap, gisteren zelfs misselijk, maar mijn temperatuur daalt MAAR: ik sta ook alle dagen steeds vroeger op, mijn man werkt terug in brussel en moet dan om 4:30 opstaan. Dus ik ben om 4:30 even wakker dan "sus" ik door en tegen 5u-5u30-5:40 wordt ik steeds terug wakker. Dan probeer ik terug te slapen maar dat gaat niet, ik slaap niet meer diep dus ik temp dan en dan meet ik vandaag om 5:00 36,9... ik blijf liggen en probeer te slapen tot 5:30 dan kan ik niet meer en meet ik nog eens 37 graden... normaal temp ik tussen 6:30 en 7:00 hoe weet ik nu of het juist is of niet? is het nog betrouwbaar en had het als ik aan 1 stuk doorsliep 37,2 kunnen zijn? ben nu 11 dpo en mijn testen zijn nog sneeuwwit (had ik wel verwacht)
Sabrina ik heb precies hetzelfde probleem. Ook al een aantal dagen veel vroeger wakker dus mijn temp is ook niet meer betrouwbaar. Ik durf niet te zeggen hoe hij zal zijn als je aan 1 stuk doorgeslapen had. Ik ga zo nog een testje wagen. 10 dpo vandaag en mijn nod.
10 dpo en je nod?? heb je zo'n korte nod dan? ik pas vrijdag. Mijn vagina is echt "dicht", veel wit/creme plakkerig slijm en hoge baarmoeder borsten niet meer gespannen wel nog gevoelig weefsel, en echt een SNEEUW witte test.. dus de hoop dat er plots morgen een licht streepje staat is echt onbestaande. Als het echt nix is neem ik januari pauze.. deze stress is echt niet goed voor mij. Denk dat ik dan ook teunisbloem neem. want een cycli van 44 dagen vind ik véél te lang
Ja ik wordt heel snel na mijn ei weer ongesteld helaas. Net getest en ook sneeuwwit ik zal dus wel ongesteld worden. Soms inderdaad verstandig om even rust te nemen. Ik zie dat je wel een regelmatige cyclus had? Ik zou niet te snel van alles gaan nemen waardoor het verstoord kan raken.
ik had dat ja tot mensen de opmerking maakte " dat dit niet wil zeggen dat ik een eisprong had" en toen ben ik tarwekiemolie gaan nemen en toen is "de ellende" van het onzekere begonnen. Als ik nu stop met tarwekiemolie gaat mijn cyclus automatisch dan minderen van dagen tot de tijd dat ze weer 34 dagen zijn of duurt dat even?
Ik durf het niet te zeggen hoe snel je cyclus weer normaal is. Maar met een cyclus als die van jouw zou ik zeker niks aan doen. Gewoon even stoppen met alles en alleen foliumzuur. Dan hoop ik dat je cyclus weer snel naar 34 dagen gaat. En nu je temperatuurt zie je sowieso wel of je een eisprong hebt gehad
Volgens mij ben je jezelf erg gestresst aan het maken Sabrina! Iedere dag steeds op klachten letten, zelfs in periodes dat in theorie een eventueel bevrucht eitje nog niet ingenesteld kan zijn (dus geen HCG aanmaakt, dus geen klachten kan geven). De progesteronstijging na een eisprong kunnen precies dezelfde klachten geven. Maar de teleurstelling is dan des te groter als je wel ongesteld wordt, terwijl je door de klachten de hoop had gekregen dat je zwanger was. Been there, done that. Paar cycli gehad dat ik zéker wist dat ik zwanger was! Tot kotsende ochtendmisselijkheid aan toe. Maar nee hoor, niet zwanger! Natuurlijk hoop ik voor je dat je wel zwanger bent
thx meiden, ja ik weet het, ik zit nu gewoon even in mijn "fuck it all" fase , dat is straks wel weer over ofzo
Goedemorgen allemaal, we zijn alweer lekker op dreef. Ik voel me een soort weet niet hoe ik het moet omschrijven maar ja soort diep verdrietig, down en somber. Hoor vaker vriendinnen dat ze vlak voor ongi een dip krijgen dus ik hou het daar maar op. Weet eigenlijk niet zeker of ik dit elke maand heb maar nu let ik op alles. Het idee dat dit t teken is voor mij je ongi komt eraan geeft op een gekke manier meer rust.. gek he? Ik denk ook steeds dit moet je je zoontje niet aandoen, hou ik straks nog steeds evenveel van hem? En zo ja, heb ik dan genoeg liegde voor de baby die hopelijk komen gaat in 2015? Rare gedachten.. zoontje is ook aanhankelijk, alsof hij t voelt dat ik verdrietig ben. Weekend is de verwachte nod.. en we wachten af...
Hier moet ik ook steeds aan denken. Ik wil zo graag een tweede, maar vind het ook zo eng. De liefde voor mijn zoon is zo groot, we zijn bijna altijd samen. Ik doe alles met hem, mijn man werkt erg veel. Als ik kook zit hij bij me in de keuken. Als ik op de bank tv kijk komt hij bij mijn voeten met zijn speelgoed spelen. Wat als er een tweede komt? Die heeft ook mijn aandacht nodig. Ik wil mijn zoontje, maar ook de nieuwe baby niet verwaarlozen. Ik denk dat het gezonde angsten zijn en dat het uiteindelijk wel los zal lopen. Heel veel mensen zijn niet de oudste thuis en die voelen zich ook echt niet verwaarloosd. Maar eng is het wel
Dag na nod.. Nog geen bloed.. Dus we blijven afwachten Op symptomen durf ik al helemaal niet meer te letten
@cestmoi: doodeng haha! Nou goed eerst maar zwanger worden, dan bevallen (OMG!!!!!) En dan genieten met evenveel liefde voor iedereen. Weet je wat ik ook denk: straks vind ik de 1 iets liever of leuker dan de ander... ik denk dat iedereen dit heeft die voor nr 2 gaat. @sabo... euhm jij maakt het spannend!! Niet het gevoel om een testje er tegenaan te gooien?
Ik heb zondagochtend getest en die was heel wit Nu durf ik niet te testen, Ik wacht tot vrijdag en als ik dan nog niks zie ga ik testen
Idd, denk ik ook. Mijn zoontje is echt perfect, zo lief, vindt alles prima. Wat nou als de tweede niet zo is....zucht! Wat een drama's he hahaha. En ja bevallen, ik heb er nu al zin in (niet sarcastische haha). Vond het bij mijn eerste ook een zeer positieve ervaring
ik ben tot nu toe niet bang om te bevallen. Het zal vast heel erg pijn doen, maar het is gelukkig maar tijdelijk. Ik heb mij toch zin in zoute haring!
Haha ik moest lachen om de zoute haring... zou zomaar eens raak kunnen zijn bij jou Ik ken toevallig iemand die nooit vis lekker vond en toen ze zwanger was ineens haring lekker vond. Ik ga heel erg hard voor je duimen (en voor de rest natuurlijk ook die nog op het wachtbankje zitten)