Ik heb de finish gehaald! Dames! Van gisteren gesprek over spuiten van hormonen en negatieve test in ziekenhuis naar 2 positieve testen 10 minuten geleden! IK BEN ZWANGER!!!
Evan, gefeliciteerd!!! Ik hoop met je mee voor een plakbeeb! Girlie en Evan, ik heb ook steeds die krampen onderin... Weet niet goed of het hetzelfde is als mijn ongi, het lijkt wel of het nu constant is en als ik mijn ongi moet krijgen is het volgens mij met vlagen.... Zie ook wel aderen op mijn borsten en wat pukkeltjes rond mijn tepels, maar weet niet of ik dat anders ook heb.... Pff, niet leuk!!! Papillons lees net je bericht!! Super goed zeg!!! Foto? Gefeliciteerd!!!!! Ook voor jou hopen dat het een plakbeeb is!
Papillons gefeliciteerd!! Dat is helemaal gevalletje de moet niet opgeven!! Toppie!! Ik hen zo'n zeurend krampje. Ook geen idee of het hetzelfde is als voor menstruatie. Sinds vandaag wat zere borsten. Daar heb ik normaal al dagen last van. Volhouden!
Van harte gefeliciteerd @B1986, wat jij beschrijft heb ik ook. Al sinds begin vorige week lage rug pijn en krampen in mijn buik. Daarbij gespannen borsten en ook idd van die pukkeltjes. Opvliegers ook, word er compleet gestoord van. Heeft iemand daar ook last van?
Vanochtend was mijn temperatuur nog hoog en rook ik de spoelkeuken op mijn werk al van verre. Bij vlagen wat misselijk. Ineens kreeg ik onwijs trek in zoute haring! Thuis heb ik een hele zak (225 gram!!!!) chips leeg gegeten. Toen heb ik mezelf beloofd dat ik een test mocht doen als mijn menstruatiecup nog schoon was. En dat was het. Eerst goedkope test van Ebay. Binnen een minuut stond het lijntje er. Daarna een ovulatietest gedaan aangezien deze positief uit kunnen slaan. Dat deed het. Vervolgens test van de kruidvat, ook deze positief!
GEFELICITEERD MEIDEN!!! Tijdens mijn eerste zwangerschap dacht ik ook dat ik ongesteld moest worden, zelfs na een positieve test had ik nog steeds dat ongesteldheids gevoel... Dus geef de hoop nog niet op
Wowww meid super!!!!! Het is je gegund. Wat heerlijk dat het spuiten etc je bespaart blijft. Lekker gaan genieten
Super zeg! Krijg er ook testdrang van Ga misschien morgen ochtend toch nog maar een testje wagen... Heb die gevoelige van Sensitest die super gevoelige. Volgens de site van Sensitest had ik deze ochtend daar al mee kunnen testen, maar niet gedaan..... Maar als ik nu pas mijn ei heb.... Al lijkt me dat laat na een positieve ovu test vorige week..... Pff, frustratie.... Soms denk ik, laat me gewoon ongi worden, dan weet ik waar ik aan toe ben.....
Whaa gefeliciteerd! Wat een geweldig nieuws, even een flashback naar mijn eerste zwangerschap, 4april2012 een afspraak staan bij de gym voor het behandelplan met hormonen en 27maart een knal positieve test. Van harte en GENIET.
Hoi Hoi vrouwen, ook ik mag me aansluiten 23november nod gehad ziit altijd precies 28dagen tussen tot nieuwe nod. 7dec zou de eisprong geweest moeten zijn toen ook bezig geweest... Sinds 12de last valgen misselijkheid niet super erg vooral na het eten en snachts ook onrustig slapen en opgelazen gevoel en rommelig en last van me borsten gevoelig en groter... normaal ben ik precies optijd met nod dus we zullen het zien zondag Veels succes iedereeen weet hoe moeilijk het is maar ik test niet eerder pas maandag op zijn vroegst. iedereen waarvan het niet gelukt is succes met de volgende ronde en sterkte.... Liefs, onzekerheid