Gefeliciteerd Newdawn! Super zeg! fijn dat je er nu een goed gevoel over hebt. Heb net kv 2 voor 5 gehaald, nog geen ongi te bekennen. Morgenochtend ga ik testen, ben 3 of 4 dagen overtijd! Zit dan op 36 dagen en zover ben ik nog nooit geweest. Ik mag dus in ieder geval van rood af want er is nog geen druppel te bekennen. Wel zere borsten maar dat heb ik ook als ik bijna ongi word dus dat is geen teken vind ik.
Haj Allemaal! spannende tijden voor iedereen! Goed als ik mee klets? Ik heb daarbij gelijk een vraagje,,,, Ik heb zo net een test gedaan 1 dag voor NOD en er staat een heel zacht roze lijntje. Wel echt zichtbaar maar wel 6 tinten lichter dan die andere... Zou het dan??? ik hoop het zo!! Hoor graag van jullie! Spanning hier! liefs, loesje
♥ NOD lijst 15 t/m 21 december 2014♥ 15. (10) : -Tunisiana, 27 jaar, IUI 2 (ronde 18), 1e kindje - Jynn, 34 jaar, 4 de ronde, 2de kindje. -Trutje89, 22 jaar, ronde 3, 1ste kindje -Lizet, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje -Suzanneke, 23 jaar, ronde 3, 1ste kindje -Sabo, 29 jaar, ronde 1, 1e kindje -Piccolina, 32 jaar, 5e ronde, 2e kindje na late miskraam 16 weken -Babywonder, 25 jaar, 1e ronde, 1e kindje -Lillypie, 33 jaar, ronde na bbz en ma, 1e kindje -Wendy, 33 jaar, ronde 2, 2e kindje 16. (4) : -Annemeis, 28 jaar, ronde 6, 2e kindje -papillons, 26 jaar, ronde 8, 1e kindje -Stephanie87, 27 jaar, ronde 8, 2e kindje -Ray, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje 17. (6) : -evan, 33 jaar, 3de ronde, 2e kindje -Nadeke, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje -healthymama2b, ronde 1, 1e kindje -suusd, 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje -Goldfishie, 32 jaar, ronde 21, 1e kindje -Floortje, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje 18. (9) : -Meeratje, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje -SAM, 31 jaar, ronde 1 , 2e kindje -Dya, ronde 2, 2e kindje -Sabje373, 28 jaar, ronde 11, 1e kindje -Mommytobee, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje -Esme66, 32 jaar, 1e ronde, 2e kindje -Missy c, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje -Daaantje, 26 jaar, 1e ronde, ?e kindje -Sammetje89, 25 jaar, 14e ronde, 1e kindje 19. (6) : -Zeedauw, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje -Marlo , 28 jaar, ronde 5, 3de kindje -SteffieD, 26 jaar, ronde 4 na MA, 1e kindje -Girlie12, 30 jaar, ronde 13, 1e kindje -Cestmoi, 28 jaar, ronde ??, 2e kindje -Sabrina, 26 jaar, ronde 5, 1e kindje 20. (12) : -Lopje80 , 34 jaar, ronde 4, 1e kindje -Kabouter, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje -MoniqueA, 33 jaar, ronde 2, 2e kindje -Roos1978, 36 jaar, ronde 13, 2e kindje -Lies, ronde 12, eerste kindje -Anno, 32 jaar, ronde 2, 2e kindje -BVS, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje -Newdawn, 35 jaar, ronde 4 na mk, 1e kindje -Sienemien, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje -B1986, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje -Innas, 32 jaar, ronde 7, 1e kindje -MamavanHayden, ronde 18, 2e kindje 21. (8) -Suze29, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje -blijevrouw21, 24jaar, ronde 1, 2e kindje -Fleurop, 28 jaar, ronde 2, 3e kindje -Yasmin30, 33jaar, ronde 17, 3e kindje -LadyT, 32 jaar, ronde 2, 2e kindje -Minaaatje, ronde ?, 1e kindje -Sassie, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje -Marieke502, 32 jaar, ronde 1, 2e kindje Datumloos (2) : -AnneLisa87, 27 jaar, 1e kindje, het is ronde 3. (ronde 1 na mk) -Ilona, 34 jaar, ronde 15, 1e kindje Buiten de lijst (1): Kleinmonster, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Totaal: 59 Zwanger (8), Ongesteld (15), MMM (5), Negatieve Test (4), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Hoi, welkom! Welke test heb je gedaan? post anders een foto. Volgens mij is een lijntje een lijntje heb je binnen de afleestijd gekeken? Het is natuurlijk ook geen ochtendurine, als je morgen weer een test doet met ochtendurine dan weet je t zeker. Denk dat je voorzichtig blij mag zijn hoor Niet zoveel ervaring met testen hoor maar hier hoor ik vaak dat een licht lijntje positief is!
Welkom Loesje Klinkt hoopvol, misschien kan je een foto plaatsen van je test dan kunnen we met zijn alle even jouw test bekijken
Haj Allemaal, thanks voor je reactie! De test is een huismerk van het ziekenhuis. Ik gebruik namelijk clomid. Echter is dit alles zo ontzettend nieuw voor me! We proberen al een jaar! maar dit was de eerste ronde met clomid 100 en het zou toch geweldig zijn als het direct raak is. hier de foto! Ik zal morgen vroeg een neiuwe test doen!! MAG IK OP DE LIJST? hier de foto: liefs loesje
Wauw! Dat is toch een hele duidelijke streep! Gefeliciteerd hoor! Als je al bij het ziekenhuis loopt verdien je het toch zo onderhand ook wel dat het raak is
Ja ik hoop met heel mijn hart dat morgen/overmorgen een duidelijker streepje komt!! En dan bellen en weer naar het ziekenhuis!! Ik durf namelijk bijna nog niet blij te zijn!! aar mijn borsten doen gigantisch pijn! Ik ben altijd alleen bang dat ik dingen ga voelen omdat je er zo druk mee bezig bent! Fingers crossed!! we gaan het zien!! morgen vroeg weer testen!! Bedankt!!!
Emotionele achtbaan is het! Morgenvroeg ga ik ook testen, ben dan 3 of 4 dagen overtijd. Hopelijk allebei een knal positieve test!
Zojuist k2v5 gehaald, en getest met ochtendurine die ik had opgevangen. Vandaag 11 dpo, maar spierwit helaas... Ik denk dus dat het niets meer wordt deze ronde. Ik verwacht dit weekend mijn ongi. Of is het niet goed om te testen als je ochtendurine al een paar uur in een potje zit?
Ik heb net getest, maar gewoon helemaal wit, niet eens een controlestreepje gewoon mijn 3e test in 4 dagen die mislukt.. ik mag gewoon niet testen haha
Dat is toch nog wel heel vroeg, 11 dpo? Geen idee hoe dat met urine zit. Bij t ziekenhuis mag t toch ook nooit oud zijn? Nog moed houden hoor!
Ik moest mijn urine toen inleveren bij de huisarts en dat moest binnen 2 uur in een afgesloten potje. Ik denk dan dat je urine te oud is, maar weet het ook niet zeker
Thanx Manutje en Annemeis, dan test ik morgen gewoon nog een keer. Mijn gevoel zei wel dat het raak was dit keer, maar dat gevoel heeft mij wel vaker in de steek gelaten. Ronde 4 dacht ik ook dat het raak was, maar dat was toen ook niet. Morgen gewoon nog een testje
Newdawn gefeliciteerd, duidelijke streep Annemeis: spannend zeg dat je al over tijd bent. Nu hopen dat je snel positief test. Gewoonliesje: die is duidelijk hoor. Gefeliciteerd Suze: ik heb vandaag 12 dpo ook pas licht posi getest. Dacht daarom ook al dat het niet gelukt was deze ronde. Zou morgen gewoon nog een keer testen. Mamavanhayden; bah vervelend dat het testen niet lukt. Hopelijk over een aantal dagen gewoon positief!