Loes dat is een duidelijke streep hoor! Gefeliciteerd Annemeis: om nog even te antwoorden op je ongigevoel en toch zwanger, ik heb ruim een week lang het gevoel gehad van ongesteld worden nog voor m'n NOD maar ik ben wel zwanger. Wat je dan voelt kan je baarmoeder zijn die oprekt, ik duim voor je!
13 dagen geleden voelde ik men ei sprong dus nu dan 12dpo. . Over 2 dagen nod. . Maar ik ga nu niet meer testen tot ik 3 maanden overtijd ben:'):') haha nee grapje ik wacht wel nog een paar dagen...
Gefeliciteerd voor alle nieuwe zwangere! ! Voor de dames in rood, $#%×¥#₩×!!! Voor de dames die nog afwachten FINGERS CROSSED!
Dank je, moet wel zeggen dat ik net volgens mij wat roze zag Dus misschien toch ongi Dan baal ik dus wel want dan zit ik op 35 of 36 dagen en er is een of andere grens van cycluslengte bij 35 dagen. Langer dan 35 dagen kan het zijn dat je geen eisprong hebt ofzo? Weet iemand dat? Nou maar hopen datk toch zwanger ben, had n beetje hoop maar die is wel weer weg...
Ook ik mag op ROOD...😓. Gefeliciteerd voor alle zwangeren en degene die nog moeten wachten: SUCCES
Floortje. Thx voor je antwoord. Geeft nog een beetje hoop. Al had ik wel al wat gekleurd slijm. Heb jij dit ook gehad? Ik ben toch bang dat t niet gelukt is. Maar hou me nog vast aan, geen bloed geeft moed.
Wat een super test loesje! Gefeliciteerd! Je verdient het na zo'n lange tijd! Hier nog steeds een ongi durf ook niet meer te testen! Wat adviseren jullie? Gister een negatieve test
Ik denk toch afwachten mommytobee.. balen! Ik zou denk ik t weekend nog een test proberen. Vriendlief en ik spraken af dat we morgenochtend gaan testen... gevolg: meneer ligt in dromenland en ik wakker. Heb de zenuwen vind t zo spannend!!! Lig nu op de bank beetje naar de tv te staren.. hopelijk doezel ik snel weg. Overigens hele dag misselijk geweest en veel oprispingen. Nog een paar uur en dan heb ik antwoord!!
Alweer wat roze bij, gefeliciteerd meiden! Aan de rode dames, sterkte en lekker genieten van alles lekkers met kerst dan maar... Ik weet niet meer hoe of wat. Heb nu weer niks meer van ongigevoel, wel nog wat afscheiding vandaag. Wel pijn laag in rug, maar heb veel moeten staan vandaag dus kan daar ook aan liggen.... Wil nog geen zw test doen omdat ik niet zeker ben wanneer mijn ei geweest is. Heb nog wel een ovu test gedaan daarstraks, kwam een lichte streep te staan. Maar wat ik daar dan weer van moet denken....
Volgens mij pakt lijf goed door, zojuist wat roze slijm bij afvegen dus zal wel gelijk ongi worden! B1986 ik weet echt niet of een ovulatietest als zw test fungeert maar als daar een streepje komt zou ik een test halen! Succes!!
Hee Anno e wendy wat rot hé! we leven allemaal met jullie mee! Geniet lekker van de feestdagen en dan komt er weer een kans!! we duimen. Mommytobee ik zou inderdaad dan gewoon nog even 2 dagen wachten!! Heel lastig, i know.. maar mocht je toch zwanger zijn dan heeft je lichaam ook echt de tijd meer HCG te maken. annemeis hoop dat je ongi niet doorzet! ik ga zo nog een keer testen, laat jij ook weten wat eruit kwam?! blijf hoop houden liefs Loesje
Ach meissie, wat onwijs balen!! Pffff hoe lang kan iets duren, dit was pas mijn ronde 2 kijk naar jou.. dikke digitale knuffel!!!