NOD lijst 15 t/m 21 december 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Tunisiana, 14 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anno2014

anno2014 Bekend lid

9 nov 2014
    620
    22
    18
    NULL
    NULL
    Sterkte fleurop, haat aan de witte testen!!!

2. Stephanie87

Stephanie87 Actief lid

25 jul 2014
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oooh meiden met witte testen echt balen :(:(

3. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Witte test ook hier

4. B1986

B1986 Actief lid

4 sep 2012
    170
    0
    0
    Met al die witte testen durf ik echt niet zelf te testen...
    De streep op de ovu test is ook een lichte streep.
    Lees ook op internet dat een ovu test altijd een streep geeft...

Pff, frustratie....

5. Innas

Innas Actief lid

24 jul 2014
    323
    145
    43
    Vrouw
    Sterkte met alle witte testen en het wachten! Hier vanochtend een negatieve 'niet zwanger' digitale CB... (had geen andere in huis) Maar toen ik het patroon verwijderde zag ik wel een heeel licht streepje naast de controle streep, kan dat betekenen dat ik nog niet genoeg hcg heb voor een positief resultaat maar wel al een beetje?
    Ben ook nog steeds te vroeg... Heb nod hier op morgen staan maar kan ook zondag of maandag zijn. Ben gewoon een beetje ongeduldig :D Reken er overigens niet echt meer op hoor, denk dat er wel een bevruchting is geweest maar dat t niet heeft doorgezet aangezien ik nauwelijks nog symptomen heb...

6. B1986

B1986 Actief lid

4 sep 2012
    170
    0
    0
    Hey Innas,
    Dat is idd wel vreemd.... Ik zou niet weten wat dat dan kan betekenen... Misschien toch nog een gewone test gaan halen en kijken of je hier ook een streepje krijgt?
    Hier ook nog geen symptomen, denk dat ergens in de week van 8-12 december mijn ei is geweest (pos ovu test op 8 en 9), dus dan zou ik nog een week moeten wachten tot mijn NOD.....
    Tel niet vanaf mijn laatste menstruatie, maar ga uit van mijn ovu testen en tel dan 14 dagen verder.
    Ik denk dat dat een betere methode is, wat denken jullie?

7. gewoonloesje

gewoonloesje Actief lid

18 dec 2014
    383
    0
    16
    NULL
    NULL
    Echt balen van al die witte testen! voelt zo dubbel dan,, Hoop gaat naar volgende ronde!

En Innas, wie weet,, zou gewoon dan voor de zekerheid paar dagen wachten..

Ik kan er niet meer omheen! Net CB digitaal gedaan en staat heel duidelijk ZWANGER 2-3 weken!:)

Happy! liefs!!

En ik duim met jullie mee voor straks zon zelfde resultaat!! XXX

8. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    Gewoonloesje, gefeliciteerd!

En alle meiden met witte testen, ontzettend balen! Geniet volop van de dagen die komen gaan en op naar een nieuwe ronde met meer geluk!

Wil iemand mij van de lijst afhalen? Heb mijn nod pas de 30ste helaas..

9. Floortje90

Floortje90 Actief lid

25 sep 2014
    312
    0
    0
    Ouderenzorg
    Uithoorn
    Hey girlie12 ik had geen innestelingsbloeding en geen roze slijm.. Maar dat is bij iedere vrouw anders dus dat zegt echt niks!
    Hoop dat het bij jou een innesteling was :)

10. meeratje

meeratje Lid

9 nov 2014
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ben deze maand geen actieve schrijver geweest maar wel gevolgd :) wilde er deze maand niet zo obsessief mee bezig zijn. Maarrrr gister mijn Nod niet gehad en.mijn testen.ik weet het niet...
    hoe kan ik een foto plaatsen?

@ Suze hoe zijn jouw testen? Ik hoop positief voor je deze maand!
    @ trutje jammer van je ongi veel feesten met de feestdagen en er weer tegen aangaan in.duim voor je!

Alle.meiden op rood geniet er van.met de feestdagen en.dat 2015 het jaar mag worden

Alle meiden.op roze gefeliciteerd!

11. CestMoi

CestMoi Actief lid

6 jul 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahh balen zeg alle meiden op rood en meiden met witte testen! Hopelijk is het snel alsnog raak.

Nieuwe meiden op roze, gefeliciteerd!!

Vandaag is mijn NOD en de test blijft gelukkig oplopen. Zondag begonnen met een licht roze streepje, vandaag is hij al mooi donkerder. Nu hopen dat de beeb lekker blijft zitten.

12. onzekerheid25

16 dec 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden... Vandaag 1 dag voor nod, gisteren test kruidvat 2voor5 gedaan wel pas tegen 17u die was helaas negatief :(
    Maar heb al paar dagen last van steken in me buik en vlagen buikpijn wat ik normaal nooit heb...
    Ook zijn mijn borsten stuk groter dan normaal en doen onwijs pijn...
    Morgen afwachten.... Als nod is dan over een week testen miss is hcg te laag dat is tenslotte bij iedereen anders.... SPANNEND

13. meeratje

meeratje Lid

9 nov 2014
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit zijn mijn testen die van action zijn van 18-12 en.19-12 ochtenden om.de 3 uur
    De andere zijn van de kv
    Ik zie al bijna zelf niks op die van action maar kv wel
    Ik hoor jullie meningen graag ook over de testen qua kwaliteit :) 1418988144454-1102178695.jpg

1418988218907-1723950332.jpg

14. onzekerheid25

16 dec 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL

Hoi die van de kruidvat indd wel te zien wel een vaag lijntje maar een lijntje is en lijntje dus proficiat....

15. CestMoi

CestMoi Actief lid

6 jul 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meeratje!

Op die van Action zie ik ook niks. Op die van kv lijkt het alsof er op die van vandaag een heel licht streepje te zien is. Ik zou zondag weer met kv testen om te zien of de streep dan beter te zien is.

16. anno2014

anno2014 Bekend lid

9 nov 2014
    620
    22
    18
    NULL
    NULL
    Ik zie ook licht streepje op kv test! Wat spannend!!

Het lijkt wel of ik gek wordt.. vanmorgen hagelwitte test, vlak daarna wat roze slijm bij afvegen en uurtje later ongesteld alleen... het is zo minimaal in vergelijking met anders (dan is het dag 1 en 2 een waar bloedbad daar benee). Ik snap het gewoon niet! Ervaringen?? Bloed is helder en waterig.
    Ik weet dat ik moet afwachten maar wil het kwijt en mijn gedachten blijven zeggen "dit klopt niet" maar ik wil ook dat t niet klopt natuurlijk..

Bij de evolutie van ons vrouwen had dit wat beter uitgedacht moeten worden; na bevruchting een plus op t voorhoofd, zo hoppa niks meer aan doen!

Heb me wel inschreven op nieuwe nod lijst.

17. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    Op hoeveel dpo zit je nu?

Ik had op 9dpo een forse bloeding en een hagelwitte test. (Ik kon 6 dagen voor nod al positief testen stond erop). Dag erna stopte de bloeding. Maandagochtend in ziekenhuis negatieve urinetest (moet je veel hcg voor hebben voor die testen) en dinsdagmiddag een positieve test.

Dit is de test van vandaag
    image.jpg

18. anno2014

anno2014 Bekend lid

9 nov 2014
    620
    22
    18
    NULL
    NULL
    Wat een verhaal maar wat een mooie test!!!
    Jij heb een pracht kerstcadeau!

Mag ik vragen hoe je bloed eruit zag?
    Vandaag 14 dpo, wel errug laat voor innestelbloed lijkt mij.

19. meeratje

meeratje Lid

9 nov 2014
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even afwachten spannend

20. healthymama2b

healthymama2b Actief lid

17 nov 2014
    123
    39
    28
    Ik word er ook niet goed van.. Hier wachtend op de eerste menstruatie. Zondag bij afwegen een beetje bloed. En vandaag en gister ook soms een klein beetje. Alleen bij het afvegen weer. Wat irritant dat wachten! Dinsdag negatieve test met middag urine. Maar wil nu dinsdagochtend pas testen. Mijn bloed is niet echt rood, meer roze.. Zucht.. Wachten duurt lang! Iemand hetzelfde?

Deel Deze Pagina