Grr, hier ook nog geen tekenen van ongi, hagelwitte kruidvat 2v5 test. De early kruidvat test gaf wel een heel vaag plusje (zelfs vl) zag het, maar weet dat velen niet heel enthousiast zijn over die testen... Vorige keer tests ik daarmee op 12 dpo (net als ik vandaag ben) duidelijk positief, dus heb zelf wel een goed gevoel bij die test, maar vandaag heb ik er weinig aan. Geduld geduld geduld... Toch een fijn weekend allemaal! (Ondanks rode duivels, witte testen en het baggerweer...)
Goedemorgen dames, Zwangeren, gefeliciteerd! Jullie hebben een prachtig kerstcadeautje. Ik wens jullie allemaal een voorspoedige zwangerschap toe! Afgelopen maand niet fanatiek meegeschreven, ik had nog de hoop dat dat misschien zijn vruchten zou afwerpen, maar helaas. Hier mag ik op rood! Donderdag flink doorgebroken. Op naar ronde 12! Dames op het wachtbankje, succes! Ik duim voor jullie!
Helaas, ik mag ook op rood.... Gisteravond tijdens n vrijpartij doorgebroken. Jammer, had t zo gehoopt. Op naar ronde 7 met nieuwe frisse moed
Lieve allemaal, Meiden op rood ik doe helaas weer gezellig met jullie mee! Ik mag namelijk op rood. Weet alleen ik vanaf wanneer ik mag tellen. Donderdag en vrijdag al klein beetje bloed verloren maar vandaag pas echt aardige rode duivels aanwezig. Hoe doen jullie dat? Ik wens jullie zwangeren allemaal een hele fijne zwangerschap toe en natuurlijk hele fijne kerstdagen en een prachtig 2015 met die kleine ukkies van jullie. Dames met negatieve testen en op rood.. 2015 word ONS jaar! We gaan knallen en gaan hierdoor een knallende test krijgenn Gaat helemaal goed komen! Fijn weekend allemaal! Liefs
Hee meiden met ROOD, balen! Denk aan jullie! Meiden met de tuurtesten spannend! afwachten.. duurt lang he? ,, Ik heb inmiddels flinke symptomen. Ik had al enorme borsten gekregen en pijnlijk, maar nu ook pijn in mijn onderbuik en laag in de rug! slecht van geslapen. Als ik halverwege de nacht op mijn zij lig en ik moet terug! OEH,, doet gigantisch pijn! zal er wel bij horen! Ik ben vandaag 5 weken,, ik kan het nog niet geloven! Ik hoop dat de kleine spruit blijft zitten. Ziekenhuis gebeld en ik heb 8 januari de eerste echo!. Stom he, maar ik ben zo bang dat het mis gaat! Ik durf niet zo goed blij te zijn en te dromen! MAar toch doe ik de hele dag niet anders.. Iedereen wel fijne feestdagen gewenst! liefs loesje
Ik word gek van de verwarring! Gisteren was mijn test super negatief en vandaag mijn nod.. Bij de zwangerschap van men zoontje had ik maar 1 kwaaltje, moe moe moe moe zijn... nu is het zo, ik ben zo moe, dat ik niet kan wachten tot men zoontje even op bed ligt dat ik kan gaan slapen😳😳 Gelijk weer een beetje hoop... maar dan is het zo veel pijnlijker als straks de rode duivels ineens komen binnenvallen
jeetje meiden ! wat ontzettend veel op rood balen grrr en inderdaad 2015 wordt jullie jaar !!!! kop op @gewoon loesje herkenbaar dat vervelende gevoel in je buik en onderrug ! ook hier onzekerheid... Durf daarom nog niet zo goed een afspraak te maken... Als dit weekend gewoon goed blijft gaan.. ga ik maandag bellen naar de verloskundige.
hoi mensen, vandaag de dag van nod geen rood te bekennen normaal ben ik altijd stipt op tijd vandaag half uur geleden test action gedaan.... wat denken jullie de buikkrampen blijven wel....
Hoi onzekerheid, Ik heb ook zo een streepje gehad op mijn kv test met ook wat krampen.. Ben nu 2 dagen verder en net wat rode druppels weggeveegd en mn streepje is nog steeds zo.. Ik zou als ik jouw wad over twee daagjes nog een testje ertegen. Aan knallen misschien wat meer zekerheid! Succes @ Suze jammer had het deze ronde gehoopt voor je Alle andere dames op rood succes Ik hoop zo dat mn testen nog gaan oplopen en een plakkerje is Xx
Hoi hoi, Dank je, ben ook misselijk en hoofdpijn, me borsten doen kei zeer draag ook geen bh meer? Maarik ben nooit te laat als ik me feestje zou moeten krijgen en eergisteren heb ik ruidvat test gedaan en die was kei wit en niets op te zien? Spannend ik wacht nog paar dagen en dan test ik nog een keer...
hallo onzekerheid, het kan inderdaad zijn dat je hormoon nog niet voldoende is. Drink de dag voor en de dag van testen ook niet te veel!! heeft ook invloed!! ik hoop dat je straks alsnog positief test. Die tuurtesten zijn zo vermoeiend! liefs loesje
He bah, veel meiden op rood! Wat onwijs balen zeg. Ik duim voor jullie dat het de volgende ronde wel raak is. Ik heb af en toe ook wat ongi krampen en vooral 's nachts en als ik nies stekende pijn links bij mijn lies. Wel herkenbare pijnen van mijn vorige zwangerschap, dus hopelijk een goed teken. We wachten rustig af.
Helaas... Ik mag ook op rood... Deze ochtend opgestaan met krampen en ja hoor, bloed. Weet nu dus iig dat ik niet op de signaken van mijn lichaam af moet gaan, dat is in ieder geval al een goede les. Ben wel mooi op dag 29 ongi geworden, hoop dat mijn cyclus zo blijft... Ga nu gewoon lekker genieten van alle lekkers tijfens de feestdagen. Aan alle meiden die nog wachten, sterkte! Ook alvast voor iedereen een fijne kerst gewenst!
Hoi Hoi meiden, Ik kan het nog steeds niet beseffen binnen 5min al tweede streep, en na opdrogen is het veel duidelijker... Vanavond nog een tweede gedaan en die precies net zo... Ik kan het echt niet beseffen zo onwerkelijk...
Super zeg! gefeliciteerd! Welke ronde zat je? Heb je er lang op moeten wachten? Ik mag dus uiteindelijk toch op rood helaas. T komt maar heel langzaam op gang. vandaag dag 36, balen zeg zo'n lange cyclus. Hopen maar dat ik wel een eisprong had. Op naar ronde 7 (met ovutesten dan maar, wil wel weten ofk een eisprong heb) Meiden op rood: nog even geduld, binnenkort is het onze roze ronde, let maar op!