Hoi eerste ronde dus het was gelijk raak, Daarom is het eigenlijk ook totaal nog niet te beseffen... Jullie succes allemaal
vandaag NOD maar op het moment nog geen bloedverlies!! hopen dat die uitblijft,,,,mijn cyclus is precies 28 dagen. Morgen nog niks dan ga ik een test kopen.
Dames ook ik mag op ROOD! Balen! Precies op nod. Heb deze keer toch buikkrampen en veel en helder bloed😳! Het loopt er gewoon uit. Dat heb ik al heeeeel lang niet meer gehad. Op naar ronde 14. Dames op rood. Balen zeg! Dames op roze gefeliciteerd!! Dames die nog wachten succes!
Hoi meiden Ik ben nu 3 dagen overtijd mijn Nod was18-12 en mn testen lopen niet op er blijft maar zo een licht roze streepje staan hij hoort toch op te lopen? Heeft iemand dit ook meegemaakt? En moet ik me zorgen maken ?
veel roood! Sterkte meiden! @meeratje,, testen blijven vaker op roze. Probeer vandaag niet veel te drinken (ook niet te weinig natuurlijk) en doe morgen een test. IS die weer zo licht roze en blijf je twijfelen koop dat toch een wat duurdere clearbleu! die zegt namelijk gewoon wel of niet zwanger!! Weet je het dan zeker. Succes! liefs loesje ps: ik weet nu 4 dagen dat ik zwanger ben, maar ik ben zo bang de hele tijd dat er wat mis gaat! is dat dom? hebben meer meiden dat? Ik zit de hele tijd al te denken over de bekend making met 12 weken, maar ik durf dat eigenlijjk ook nog niet te hopen STRESS...
Hallo allemaal ik zit met een dilemma en heb advies nodig! Ik ben nogmaar 4/5 weken zwanger dus we houden het geheim! Nu komen de feestdagen eraan en een heleboel verjaardagen! Onze vrienden roken als ketters! 10man van de 22! Ik vind het altijd wel vies Marja ach is niet anders! Maar nu???? Ik wil nu echt niet in zon blauw berookte kamer staan! Je rookt 85% mee! Hoe pak ik dit aan? Want is toch raar als we niet meer komen of als ik opeens moeilijk ga doen! Graag advies! Liefs
Dit zijn altijd lastige situaties maar helaas ontkom je er ook niet aan.. ver weg van de rokers gaan zitten is een advies van mij. Succes!
bedankt,, ik denk ook dat het zo moet,.. nog 8 weken zelf goed opletten waar ik ben enzo en dan kan ik het vertellen en dan hopen dat er rekening mee gehouden wordt!!
Hier ook nog geen bloed, vanochtend weer een heel vaag plusje op de KV Early test... andere blijven nog wit. Grr voor mn gevoel kan t echt beide kanten op... Hoop nu echt snel ongesteld te worden of een duidelijke positieve test te krijgen!
Wiehoe!!! Vanochtend een licht maar duidelijk streepje op de KV2v5 en toen dit op de digitale CB!!! We staan te trillen op onze benen!! Wauw!! Blij dat mn gevoel toch klopte hoewel ik steeds meer ging twijfelen... Nu maar hopen dat t goed blijft gaan en niet na 1,5 week weer mis zoals de vorige keer.
Gefeliciteerd Innas!!!! Vanmorgen getest 11/12dpo, heeeeeel licht tuurstreepje op mijn kruidvat test... pfff, had de hoop opgegeven maar wordt nu toch nog spannend. Het streepje zag ik na 5 min, binnen 15min. en hij is echt heel tuur.. dus morgen weer testen...
Innas gefeliciteerd!!!!!! wat super,, fleurop ook nog even spannend!!!! bij twijfel gewoon clearbleu doen idd!! wel duur, maar bij echt twijfel geeft die wel het duidelijkste antwoord!!
Gefeliciteerd!!! Ik schuif door naar het NOD forum van 15 - 22 januari. Deze cyclus was 28 dagen, dag 29 ongi. Hoop dat het volgende keer weer zo zal zijn, ga geen ovu testen gebruiken deze keer. Door alle (dacht ik) symptomen, borsten, lies, etc, weet ik nu ook dat ik daar niet op af kan gaan. Gewoon geduld oefenen... Gelukkig komt er een drukke periode aan, met kerst, nieuwjaar en allerlei borrels en feestjes, dus laat het maar snel 17/01 zijn!!! Aan alle zwangere nogmaals gefeliciteerd, ik wens jullie een gezond babytje toe in 2015. Aan iedereen die nog de volgende rond in gaat, wellicht tot in een ander NOD forum!
♥ NOD lijst 15 t/m 21 december 2014♥ 15. (10) : -Tunisiana, 27 jaar, IUI 2 (ronde 18), 1e kindje - Jynn, 34 jaar, 4 de ronde, 2de kindje. -Trutje89, 22 jaar, ronde 3, 1ste kindje -Lizet, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje -Suzanneke, 23 jaar, ronde 3, 1ste kindje -Sabo, 29 jaar, ronde 1, 1e kindje -Piccolina, 32 jaar, 5e ronde, 2e kindje na late miskraam 16 weken -Babywonder, 25 jaar, 1e ronde, 1e kindje -Lillypie, 33 jaar, ronde na bbz en ma, 1e kindje -Wendy, 33 jaar, ronde 2, 2e kindje 16. (4) : -Annemeis, 28 jaar, ronde 6, 2e kindje -papillons, 26 jaar, ronde 8, 1e kindje -Stephanie87, 27 jaar, ronde 8, 2e kindje -Ray, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje 17. (6) : -evan, 33 jaar, 3de ronde, 2e kindje -Nadeke, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje -healthymama2b, ronde 1, 1e kindje -suusd, 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje -Goldfishie, 32 jaar, ronde 21, 1e kindje -Floortje, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje 18. (9) : -Meeratje, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje -SAM, 31 jaar, ronde 1 , 2e kindje -Dya, ronde 2, 2e kindje -Sabje373, 28 jaar, ronde 11, 1e kindje -Mommytobee, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje -Esme66, 32 jaar, 1e ronde, 2e kindje -Missy c, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje -Daaantje, 26 jaar, 1e ronde, ?e kindje -Sammetje89, 25 jaar, 14e ronde, 1e kindje 19. (6) : -Zeedauw, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje -Marlo , 28 jaar, ronde 5, 3de kindje -SteffieD, 26 jaar, ronde 4 na MA, 1e kindje -Girlie12, 30 jaar, ronde 13, 1e kindje -Cestmoi, 28 jaar, ronde ??, 2e kindje -Sabrina, 26 jaar, ronde 5, 1e kindje -gewoonloesje, 24 jaar, ronde 7, 1e kindje 20. (12) : -Lopje80 , 34 jaar, ronde 4, 1e kindje -Kabouter, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje -MoniqueA, 33 jaar, ronde 2, 2e kindje -Roos1978, 36 jaar, ronde 13, 2e kindje -Lies, ronde 12, eerste kindje -Anno2014, 32 jaar, ronde 2, 2e kindje -BVS, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje -Newdawn, 35 jaar, ronde 4 na mk, 1e kindje -Sienemien, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje -B1986, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje -Innas, 32 jaar, ronde 7, 1e kindje -MamavanHayden, ronde 18, 2e kindje 21. (7) -Suze29, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje -Fleurop, 28 jaar, ronde 2, 3e kindje -Yasmin30, 33jaar, ronde 17, 3e kindje -LadyT, 32 jaar, ronde 2, 2e kindje -Minaaatje, ronde ?, 1e kindje -Sassie, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje -Marieke502, 32 jaar, ronde 1, 2e kindje Datumloos (2) : -AnneLisa87, 27 jaar, 1e kindje, het is ronde 3. (ronde 1 na mk) -Ilona, 34 jaar, ronde 15, 1e kindje Buiten de lijst (1): Kleinmonster, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Totaal: 59 Zwanger (10), Ongesteld (25), MMM (5), Negatieve Test (6), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Innas gefeliciteerd! Fleurop spannend zeg. Hopelijk lopen je testjes mooi op Jaa helaas veel rood echt balen meiden. Hopelijk mogen jullie snel zwanger zijn.