Wij willen vanaf nu proberen te gaan voor een tweede kindje, ben al een week aan het stuiteren zo hyper word ik van de gedachte alleen al. alleen gaan de dagen zo ontzettend langzaam voorbij, ik kan nu al niet meer wachten op mijn eisprong (als ik deze krijg). blijevrouw21, 24jaar, 2e kindje, 1e ronde. Wie wil en kan mag me er bij zetten hoor
@sam83, ik heb al heel lang last van een pijnlijke schouder. Loop er al 2 jaar mee al veel fysio behandelingen, injecties etc. gehad maar het werk allemaal niet echt. Nu gaan ze een kijkoperatie doen voor instabiliteit en de slijmbeurs schoonmaken en naar het kraakbeen kijken. Krijg al de zenuwen nu ik het zo typ......
Ik weet niet precies waar mmm voor staat, maar plat gezegd. Medische Malle Molen. Zelf gebruik ik sinds vorige ronde tarwekiemolie, maar ik heb geen verschil gemerkt. Ik heb het vorige ronde alle dagen geslikt, en ga het nu maar slikken na mijn eisprong. Ik ga proberen er deze ronde niet zo mee bezig te zijn, eens kijken of dat helpt. Ik zal deze ronde dan ook niet zo heel veel meeschrijven in dit topic, maar ik blijf wel af en toe lezen natuurlijk
Ik heb hele rare verhalen gehoord van die tarwekiem olie. sommige slaan een cyclus over een bij andere werd hij opeens heel onregelmatig. Heb het zelf niet gebruikt maar met die verhalen ga ik er ook niet aan beginnen. Ik heb gelukkig een hele regelmatige cyclus. Kan de klok er op gelijk zetten
Ik heb ook tarwekiem gebruikt. Ik had gehoopt dat het mijn LF zou verlengen, maar het heeft bij mij niks gedaan. Ben er dus ook maar weer mee gestopt. Had die ronde wel een iets langere cyclus, maar geen idee of dat door de tarwekiem komt
vandaag voor het eerst de ovulatietesten van zwanger en kids gebruikt ! Al wel een licht streepje !! Of geven die altijd streepjes 😜 X x
Suze.. succes hihi.. ovulatie testen.. maar ff googlen dan op sensitest, action hier om de hoek. Ze nooit gezien bij ons, maar ook niet op gelet. 5 voor 2,50 is wel een koopje
Ik heb afgelopen maand voor het eerst de ovulatietesten gebruikt (van action) werkte echt prima! Goede duidelijke streep! terug gerekend precies 24 uur na mijn positieve ovulatie test m'n eisprong. Heb alweer 2 pakjes gehaald voor deze ronde. Aanrader dus! Ik vertel het overigens niet als die positief is dan komt er zo'n druk op. Ik hou het lekker voor mezel en doe extra m'n best Succes allemaal! Dat we allemaal maar een blije kerst krijgen!
♥ NOD lijst 15 t/m 21 december 2014♥ 15. (4) : Tunisiana, 27 jaar, IUI 2 (ronde 18), 1e kindje Trutje89, 22 jaar, ronde 3, 1ste kindje Lizet, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Suzanneke, 23 jaar, ronde 3, 1ste kindje 16. (2) : Annemeis, 28 jaar, ronde 6, 2e kindje Mommytobee, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje 17. (1) : evan, 33 jaar, 3de ronde, 2e kindje 18. (3) : papillons, 26 jaar, ronde 8, 1e kindje Meeratje, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje Fleurop, 28 jaar, ronde 2, derde kindje SAM, 31 jaar, ronde 1 , 2e kindje 19. (3) : Zeedauw, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje Marlo , 28 jaar, ronde 5, 3de kindje SteffieD, 26 jaar, ronde 4 na MA, 1e kindje 20. (9) : Manutje, 28 jaar, ronde 1 na mk, 1e kindje Stephanie87, 27 jaar, ronde 8, 2e kindje Lopje80 , 34 jaar, ronde 4, 1e kindje Yasmin30, 33jaar, ronde 17, 3de kindje Kabouter, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje MoniqueA, 33 jaar, ronde 2, 2e kindje Roos1978, 36 jaar, ronde 13, 2e kindje Lies, ronde 12, eerste kindje Anno, 32 jaar, ronde 2, 2e kindje 21. (2) : Suze29, 29 jaar, ronde 6, 1ste kindje blijevrouw21, 24jaar, ronde 1, 2e kindje Datumloos (3) : AnneLisa87, 27 jaar, 1e kindje, het is ronde 3. (ronde 1 na mk) LadyT, 32 jaar, ronde 2, tweede kindje. Ilona, 34 jaar, ronde 15, 1e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 27 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Gister bij de gyn geweest voor bloeduitslagen en zaadpnderzoek. Ik had verwacht dat het niet zwanger worden alleen aan mij zou liggen omdat ik onregelmatige cyclus heb en een korte lf. Nu blijkt mijn man veel te weinig zaad te hebben. Ipv dat ik nu al aan de clomid mag, moeten we in januari weer terug voor een nieuw zaadonderzoek. Op basis daarvan komt dan een behandelplan. Ik hoop zo dat het zaadonderzoek eenmaal slecht was, zie erg op tegen een eventueel ander behandelplan Zo moest het even van me afschrijven.
Wat balen Stephanie! Ik hoop dat het zaad in januari goed is! Ik ben bang dat hier ook het geval is dat zijn zaad niet goed is. Mijn man zijn broer heeft het ook. Wij krijgen pas in maart verder onderzoek. Tot nu toe wordt het probleem op mij afgeschoven.
Ja is wel even een enorme tegenvaller Wat stom dat ze pas in maart weer verder gaan!! Hebben ze bij jullie eerst niet standaard alle onderzoeken gedaan?
Hè wat vervelend Stephanie..... Hoe slecht was het? Heb je ook getallen en percentages gehoord? Want zou er dan nog de optie voor iui zijn met deze kwaliteit of zou het betekenen dat je dan ivf of icsi nodig hebt? Tegenvaller hoor.... Pappilon, onzeker wordt je zo hè?! Steeds maar weer dat wachten terwijl je zelf een bepaald voorgevoel hebt. Lastig!
Wat een tegenvaller staphanie! En wat vervelend dat ze in maart pas verder gaan, waarom is dat? Hier hebben wij vanmorgen ook ons potje zaad ingeleverd ergens volgende week is de uitslag binnen best spannend allemaal! We waren toch in het ziekenhuis dus dacht ga meteen maar even een afspraak maken bij de gynaecoloog. Gaat mijn gynaecoloog op vakantie en heeft 24dec. Pas tijd!!? Gevraagd voor een ander en ivm mn werk kan ik Alleen op woensdagen vrij krijgen.. Hebben ze alleen een man!!! Dus ik zeg nou sorry ik ga niet voor een vent met mn benen wijd liggen behalve voor mijn eigen vent. Zegt ze ja dan zul je toch wat moeten regelen met je werk?! Dec. En jan. Kan ik geen vrij krijgen dus?? Geen idee wat ik hier nu weer mee aanmoet nu ben ik ook draagster van het fragile X syndroom en heb ik 5% kans om vervroegd in de overgang te komen (mijn tante was 28) dus de gynaecoloog wilde dat de papieren van hebben. Had ik ze zelf moeten kopiëren want daar had ze allemaal geen tijd voor!! Toen heb ik maar gezegt dat ze in het vervolg maar met haar goeie been uit bed moest stappen en anders maar thuis had moeten blijven. Gaat ze vervolgens een hele discussie met me aan.. Dus ben maar boos weggelopen. Wat een achterlijk zootje zeg daarzo! Sorry moest even mijn gal spuwen.
Nee, helaas niet. Ik kwam bij de gynaecoloog om pcos uit te sluiten. Mijn vorige gynaecoloog (die is nu met pensioen) had een keer een pco achtig beeld gezien bij een echocontrole ivm endometriose. Pcos heb ik gelukkig niet. Wel zag men een trage eirijping (dag 17 had ik de echo, verwachting was dat mijn ei al was gesprongen maar deze was 13mm ofzo). Al snel na de eisprong werd ik ongesteld. Maand later weer echo weer zelfde verhaal en maand erna ben ik aan de clomid gegaan. Nog steeds een korte luteale fase (wel wat langer door tarwekiemolie, maar de spotting incl stolsels ter grote van een euromunt begint al 7dpo). Aangezien hier het probleem lijkt -volgens de gynaecoloog- wilde ze geen zaadonderzoek doen. Eerst zo proberen tot maart 2015 (6 rondes clomid). Er zijn nog zoveel dingen wat er mis kan zijn: -cervixfactor -dichte eileiders, niet ondenkelijk met endometriose -slecht zaad Mijn rechter eierstok heeft een litteken doordat men een cyste heeft verwijderd 6 jaar geleden en mijn linker eierstok zit verkleefd tegen de baarmoeder dus ligt niet mooi voor de eileider. Jeej...