NOD lijst 15 t/m 21 december 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Tunisiana, 14 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    Mag ik vragen wat precies jouw bezwaren zijn om niet geholpen te worden door een mannelijke gynaecoloog?

Ik heb 2 mannelijke gynaecologen gehad en ik heb ze zoveel liever dan een vrouw! Vrouwen zijn vaak hardhandiger in onderzoeken is mijn ervaring.
    (Overigens maakt mij tegenwoordig niks meer uit voor wie ik mijn broek uit trek. Zolang men er maar voor heeft geleerd ga ik uit van hun kunde. De gene ben ik allang voorbij.)

2. Stephanie87

Stephanie87 Actief lid

25 jul 2014
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het enige wat ik weet is dat mijn man 3 miljoen zaadcellen heeft. En ik meende dat de gyn zei dat het 3 miljoen beweegelijke cellen waren? weet dus verder niet precies wat het inhoudt, omdat ik niet heb doorgevraagd. Ik hoop dat de test in januari iets beter is zodat we in ieder geval voor IUI in aanmerking komen. De maand december maar even veel afleiding zoeken dan is het zomaar januari :)

3. Stephanie87

Stephanie87 Actief lid

25 jul 2014
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij mij gaan ze in januari verder met onderzoeken. Spannend dat je ook een potje hebt ingeleverd. Ik hoop dat het voor jouw positief uitpakt :D Pfff wat vervelend dat je gyn eerst op vakantie gaat. Het wachten duurt altijd zo enorm lang :( Het liefst wil je gelijk komen voor een vervolg gesprek haha. Bah wat vervelend zeg die aanvaring. Kan me voorstellen dat je bent weggelopen. Je moet al zo lang wachten en dan gaan ze ook nog lopen zeuren. Bah niks aan.

4. sam83

sam83 Actief lid

20 nov 2014
    296
    0
    16
    NULL
    NULL

Heb 2 pakjes ovulatietesten en een pakje zwangerschapstesten meegenomen :D

5. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    Ergens snap ik deze gedachte wel denk ik, maar toch! Ik vind het schandalig dat er zolang gewacht moet worden op iets dat voor hun een aantal minuten extra vraagt.

Je word alleen maar onzekerder gemaakt, het wachten duurt nog langer, etc. Echt belachelijk..

(sorry moest het even kwijt!:))

6. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    mijn man kwam net op de zaak met 2 doosjes ovu testen van de action, ben benieuwd! a.s. zaterdag ga ik er denk ik mee beginnen.

7. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Lies, wij leveren morgen het zaad in en ik heb afgelopen maandag bloed geprikt. Over nu 3 weken een gesprek met de uitslag en dan kriigen we te horen wanneer we starten met iui. Dat zal ergens tussen de 3 en 6 mnd zijn. Al deze onderzoeken hebben we al wel de vorige x gehad maar nu dus opnieuw. Toen was alles goed, alleen met de hsg toen lukte het niet en na een paar x opnieuw toch wel. Zullen kleine verklevingen zijn geweest zei de arts toen. Afgelopen x met de hsg ging het een stuk makkelijker. Durf zo niet meer te hopen dat het weer helpt, zo bang voor die teleurstelling elke x, maar we zullen zien!!

Hier ook geen voorkeur voor een vrouw of man hoor. Toevallige beide fert artsen hier zijn vrouwen maar mijn huisarts is ook een man en daar heb ik ook al wel een paar x een inwendig onderzoek gehad. Ik denk er eigenlijk gewoon niet over na moet ik zeggen!

Ovutesten van de action nooit gebruikt maar hier al een paar x niet goed m'n piek kunnen vinden met een ovutest. Doe het dus ook niet meer, tempen is bij mij duidelijker, alhoewel ik deze ronde niks ga doen. Gewoon om de dag.

8. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Is het niet zo dat ze bij iui minimaal 1 miljoen willen hebben?? Maar dat weet ik niet zeker hoor maar meen me zoiets te herinneren van een collega. Die had de laatste ronde met iui eigenlijk te weinig (half miljoen) maar is juist die ronde zwanger geraakt (4e ronde iui). Bizar!

9. Lizet

Lizet Lid

8 okt 2014
    32
    0
    0
    Hoi dames,

Wat een drukte al hier! En wat veel eerste kindjes!
    Ik ben eventjes afwezig geweest.
    Druk druk druk met het regelen van onze bruiloft op 10 april!!

Vandaag weer begonnen met ovulatietesten, eerste negatief natuurlijk, dag 10. Vorige maand heb ik voor het eerst getemperatuurd en ovulatietesten gedaan, mijn vriend zat toen in de VS voor zijn werk, dus kon ik heel rustig en ongedwongen mijn cyclus in kaart brengen zonder er iets mee te willen/moeten. De donkerste test was toen op dag 17 en mijn eisprong op dag 20 (sterke temperatuurdaling en de dag erna een stijging van 1,0 graad). Ben benieuwd of dat deze maand weer zo is!

Toi toi toi, dames!

10. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    nou meiden volgens mij komt mijn ei eraan !! Is wel erg vroeg dan deze keer wat denken jullie ? X x

11. Ilvaro

Ilvaro Lid

1 jun 2014
    81
    0
    0
    Brabant
    Lijkt me heel duidelijk. Hartstikke positief! ;)

12. Stephanie87

Stephanie87 Actief lid

25 jul 2014
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    @pappilons: vind het echt heel raar dat ze niet gelijk alle onderzoeken hebben gedaan. Ze kunnen er toch niet zomaar vanuit gaan dat het probleem alleen bij jouw ligt! Echt vreemd dat ze je eerst 6 maanden laten aanmodderen voordat ze verder gaan.

@roos1978: spannend wanneer jullie mogen starten met IUI. Ik hoop dat het een beetje vlot gaat voor jullie. Onzekerheid is niks aan.

Ik heb verder geen idee hoor wat voor traject wij ingaan als blijkt dat mijn man zijn zaad in januari nog slecht is. Ik was namelijk een beetje overdonderd bij de gyn na deze uitslag. Had dit nooit verwacht omdat wij best snel zwanger waren van onze zoon. Heb daarom ook verder helemaal niet gevraagd naar een eventueel behandelplan. Maar ik hoop dat wij gewoon naar IUI gaan, en misschien valt het wel mee en hoef ik alleen maar aan de clomid. Afwachten ;)

@lizet: leuk zeg een trouwerij in het vooruitzicht :D Zou mooi zijn als je zwanger bent voor die tijd.

@trutje: jaaa dat ziet er goed uit!! Lekker vroeg inderdaad.

13. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Idd trutje je ei komt eraan! Heerlijk op tijd toch?! Scheelt weer wachten! Aan de klus jij ;)

Ik hoop ook voor je Stephanie dat het meevalt, wie weet is t zaad nog wel beter en hoef je alleen maar clomid te gebruiken. Zou heel fijn zijn!

Ik vind het idd wel spannend wanneer we gaan starten, we hebben 2 verschillende artsen gesproken en die zeiden beide wat anders; de 1 zei starten in jan/feb en de ander april. We zullen t zien... Maar ik hoop vooral dat t gewoon deze mnd raak is, ben het wachten zo beu!

Idd pappilon, wel raar dat ze niet eerst alles onderzoeken....

14. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    haha dat wel we gaan maar klussen vanavond !!
    Kan dat geen kwaad dat die al zo vroeg positief is ?

X x

15. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    Je eitje is dan al mooi vroeg rijp! Have fun!

16. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    ik baal alleen een beetje dat we gisteravond niet geklust hebben ! Of zou dat niks uit moeten maken ?

X x

17. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    Tijd zat! Ei springt ergens binnen 24/48 uur.

18. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    dan gaan we er maar een feestje van maken hihi !
    tijdje geleden glijmiddel gekocht nu las ik weer dat dat zaaddodend is nou dat laat ik dan nu voorlopig maar even liggen !

X x

19. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    Trutje89, hij is indd mooi opweg..
    hopelijk een gezellige feestavond gehad gister;)

Vandaag zal ik er 2 wagen om te kijken of je je hoogste piek al gehad hebt en voor de zekerheid nog een feestje vieren. In je handtekening zie ik staan ei over 4 dagen, dit kan dus iets eerder zijn maar zou
    geen problemen moeten geven!

Spannend hoor...

20. anno2014

anno2014 Bekend lid

9 nov 2014
    620
    22
    18
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden,

Kan iemand mij vertellen hoe het pendelen in zijn werk gaat? Moet ik daarvoor iemand een bericht zenden...?

Hoor het graag :D

Deel Deze Pagina