NOD lijst 1 t/m 7 Januari 2017 1 Januari (0) 2 Januari (1) Daantje1990 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 51 3 Januari (0) 4 Januari (0) 5 Januari (0) 6 Januari (0) 7 Januari (0) Tijdelijk datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 1 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
NOD lijst 1 t/m 7 Januari 2017 1 Januari (0) 2 Januari (2) Daantje1990 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 51 Luna30 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 3 Januari (0) 4 Januari (0) 5 Januari (0) 6 Januari (0) 7 Januari (0) Tijdelijk datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 2 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hoi, spannend om weer eens op een NOD lijst te staan! Mijn NOD staat zeker niet vast. 29 november heb ik mijn spiraal laten verwijderen, en vanaf 30 november een aantal dagen een ontrekkingsbloeding gehad. Ik weet dus niet precies wanneer mijn NOD zal zijn. Met mijn mirena had ik nauwelijks bloedingen dus kan er niet echt wat over zeggen. Ik ben nu even uitgegaan van de langste cyclus voordat ik vorige keer zwanger werd, 34 dagen. Maar het wisselde tussen 27 en 34 dagen dus ik zal moeten afwachten wat er gaat gebeuren! Sowieso ga ik er niet vanuit dat het meteen raak zal zijn, nog niet eens zo lang gestopt met borstvoeding, nu net spiraal eruit en vorige keer deed ik er 6 rondes over om zwanger te worden. Maar wel leuk om weer mee te doen aan een lijst, haha.
NOD lijst 1 t/m 7 Januari 2017 1 Januari (0) 2 Januari (2) Daantje1990 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 51 Luna30 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 3 Januari (0) Ladylola - 32 jaar - 2e kindje - Ronde 28/29 MMM 4 Januari (0) 5 Januari (0) 6 Januari (0) 7 Januari (0) Tijdelijk datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 3 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!) Heb mezelf op 3 januari gezet. Vorig jaar was ik 6 januari uitgerekend Cyclus is van slag. Slik nu al 4 dagen provera om ongesteld te worden. Hopelijk binnen nu en 3 dagen ongesteld. NOD dan rond 3 januari. Hopelijk IUI net voor kerst. Heb ronde 27 soort van overgeslagen en ronde 28 ook
NOD lijst 1 t/m 7 Januari 2017 1 Januari (0) 2 Januari (2) Daantje1990 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 51 Luna30 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 3 Januari (0) Ladylola - 32 jaar - 2e kindje - Ronde 28/29 MMM 4 Januari (0) 5 Januari (0) 6 Januari (0) 7 Januari (1) Septembermom - 24 jaar - tweede kindje - ronde 4 Tijdelijk datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 4 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hai! Wil iemand mij ook op de lijst plaatsen? Purkeltje 28 eerste kindje ronde 5... 1 januari nod Ik ga uit van 27 dagen
NOD lijst 1 t/m 7 Januari 2017 1 Januari (1) Purkeltje - 28 jaar- eerste kindje - ronde 5 2 Januari (2) Daantje1990 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 51 Luna30 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 3 Januari (1) Ladylola- 32 jaar - 2e kindje - Ronde 28/29 MMM 4 Januari (0) 5 Januari (1) Stardust - 26 jaar- tweede kindje - ronde 2 6 Januari (0) 7 Januari (2) Septembermom - 24 jaar - tweede kindje - ronde 4 Chats - 33 jaar - eerste kindje - ronde 29 Tijdelijk datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 7 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik wil ook graag deze ronde hier meekletsen en heb mezelf toegevoegd. Ook de lijst meteen even bijgewerkt Volgens mij klopt hij zo weer!!!! Mocht iets niet goed staan laat maar horen
Chats en septembermom; veel succes deze nieuwe ronde 😘🍀 Andere dames natuurlijk ook!! Jammer dat we gesplitst worden... Heel misschien moet ik uiteindelijk ook hier gaan aansluiten, maar eea afhankelijk van verloop van deze cyclus... Voorlopig blijf ik in de groep tm 31 dec
NOD lijst 1 t/m 7 Januari 2017 1 Januari (1) Purkeltje - 28 jaar- eerste kindje - ronde 5 2 Januari (2) Daantje1990 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 51 Luna30 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 3 Januari (1) Ladylola- 32 jaar - 2e kindje - Ronde 28/29 MMM Liefde88- 28 jaar - 3e (4e) kindje- ronde 2 4 Januari (0) 5 Januari (1) Stardust - 26 jaar- tweede kindje - ronde 2 6 Januari (0) 7 Januari (2) Septembermom - 24 jaar - tweede kindje - ronde 4 Chats - 33 jaar - eerste kindje - ronde 29 Tijdelijk datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 7 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hoi meiden, Ik wil hier ook gezellig mee kletsen! Eind oktober de pil de deur uit gegooid naar heel veel tobben! We zien heel veel beren op de weg, maar we gaan er met zijn 2tjes voor. Spannend Heb niet de makkelijkste zwangerschappen helaas. Hopelijk mag ons nog een kindje gegund zijn♡
NOD lijst 1 t/m 7 Januari 2017 1 Januari (1) Purkeltje - 28 jaar- eerste kindje - ronde 5 2 Januari (2) Daantje1990 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 51 Luna30 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 3 Januari (1) Ladylola- 32 jaar - 2e kindje - Ronde 28/29 MMM Liefde88- 28 jaar - 3e (4e) kindje- ronde 2 4 Januari (0) 5 Januari (1) Stardust - 26 jaar- tweede kindje - ronde 2 6 Januari (0) 7 Januari (2) Septembermom - 24 jaar - tweede kindje - ronde 4 Chats - 33 jaar - eerste kindje - ronde 29 NinaMay - 25 jaar - 2e kindje - ronde 3 Tijdelijk datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 9 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!) Ik schrijf ook graag mee. Heb volgens mn temperatuurkaartje (FF) mijn NOD op 6 januari. Kan nog eerder of later worden, ligt natuurlijk eraan wanneer mn eisprong is.
Oh ja ik zie het. Weet het ook niet precies welke dag, heb een onregelmatige cyclus en ik bereken het meestal pas als mn eisprong is geweest