NOD-lijst 15 t/m 21 december ♡��♡ 15 december (2) Babywish2016 - 43jaar - 4e kindje 5* Izi - 29 jaar - 2e kindje - ronde 4 16 december (1) Number2 - 40 jaar - 2e kindje - ronde 1 17 december (1) Louloute - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 18 december (2) Elsa86 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 Loesmari - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 19 december (5) Duckje31 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 LittleTwinkle - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 Wensbaby2017 - 27jaar - 1e kinde - ronde 5MMM Merel V - 31 jaar - 1e kindje - ronde 14 MMM Abos - 26 jaar - 1e kindje - ronde 4 20 december (4) Tiy - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 Dootje24 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 1 PrincessP - 30 jaar - 2e kindje - ronde 13 Elyn - 29 jaar - 2e kindje - ronde 5 na MA 21 decemberr (1) Sher1986 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 na MA MMM Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 16 Wachtbankje (9), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.[/QUOTE]
Zo ik heb mezelf ook toegevoegd! Na verwijdering van de spiraal 14 juli moest mn cyclus even op gang komen. 17 juli begon de bloeding, daarna eerste ronde pas 14 september weer ongesteld geworden. Daarna 2 rondes regelmatige cyclus van 31 dagen. Deze 4e ronde voor het eerst met ovulatie testen geprobeerd, en de piek was 2-3 december. Nu maar wachten op het wachtbankje, pffff wat zenuwslopend zeg! Omdat we er veel bewuster mee om zijn gegaan deze maand heb ik ineens de hoogste verwachtingen en kriebels in mijn buik. Maar ik moet realistisch blijven.. Ik zie veel dames die het al jaren proberen en de MMM, zo kan het ook gaan... Succes allemaal en ik hoop het beste voor iedereen!
Welkom ABos! Ja als je er bewust mee omgaat is het nog spannender. laten we hopen dat het afgelopen weekend voor iedereen een vruchtbaar "sinterklaas" weekend was want veel meiden hier hadden toen de eisprong
Nog even een toevoeging. les net dat het voor het eerst met ovutesten is.. je weet dat je werkelijk eisprong dan binnen 24 tot 48 uur komt he dus dan vermoedelijk op 4 december maar mogelijk pas op 5 december (als het na 48 uur is)? even voor de zekerheid
Zojuist mijn eigen ferti arts gesproken.. Als deze maand mislukt, wordt er aankomende maand een HSG foto gemaakt van de baarmoeder. De maand daarna gaan we dan starten met IUI. Tot die tijd wel nog clomid doorslikken.. Vind het toch wel spannend allemaal...Normaal is IUI een langer traject en willen ze eerst nog andere dingen gaan proberen, maar aangezien ik al een zoon van 10 heb gaf ze aan dat we ook eerder mogen starten met de IUI dan eerst het hele behandelplan aflopen.
Bedankt voor de tip! Ik heb getest van 1-4 december, de testen zijn smorgens rond 11 uur gedaan. Ik denk dat 2 december mn piek was (zie foto) maar misschien ook wel 3 december? Ik heb 'geklust' op 1, 2 en 4 december savonds. Ben best bang dat ik m'n beste moment heb gemist, namelijk 3 december. Wat denk jij?
Wat goed dat ze wel een plan klaar hebben, mocht het niet lukken! maar we gaan natuurlijk duimen dat het raak is meis!!!
Ik denk dat je prima getimed hebt hoor! het is met ovulatietesten altijd een beetje moeilijk inschatten wanneer je ei dan precies komt en ook OF die komt. een positieve ovulatie test is geen garantie dat je een eisprong hebt gehad (meestal wel hoor maar soms niet). als aanvulling zou je kunnen temperaturen maar niet iedereen heeft daar zin in. iedere ochtend voor het opstaan je temperatuur opnemen. je temperatuur is voor je eisprong lager dan na je eisprong. rond je eisprong kun je een temp dip hebben waarna je temp daarna ~0.3 graden omhoog schiet en hoog blijft tot je volgende menstruatie. dit betekent dat je eisprong de dag voor de verhoging geweest is. een combinatie van ovutesten en temperaturen geven een goed beeld van je cyclus. als je temperatuur hoog blijft na je NOD dan ben je mogelijk zwanger
Positief denken idd. Het zou mooi zijn zonder iui maar de techniek is er gelukkig. We gaan voor een roze maand voor ons allemaal
Als dit geen knaller is... Wel 1 dag later dan verwacht. Schuift mijn Nod dan ook 1 dag op? Al weet ik niet precies wanneer m'n ei is. Verwacht wel dat ie deze maand komt! Alle symptomen wijzen erop. Vorige maand geen ei gehad zegt m'n gevoel. Wij gaan aan de klus vanavond! Haha
Ik denk dat je ei 4dec was, dat is dan 48u na de eerste en 24u na de tweede test ik zou daarvan uitgaan iig, je timing is trouwens ideaal!
Yess klusze!! Je nod is dan 1 dag later idd Sher Hopelijk is het niet meer nodig maar wel fijn dat ze actie willen ondernemen en je niet perse alle stappen hoeft te doorlopen!
@Louloute Ik hou mijn cyclussen niet bij idd. Maar heb zo'n cyclus kalender app. Die geeft aan wanneer Ongi Wanneer vruchtbaar Ook je vermoedelijke ei geeft ie aan.. ik kan de symptomen noteren Tijdens vruchtbare dagen Ook de slijm kun je aangeven Echt uitgebreid kan ik alles noteren. Dagen dat je het gezzelig heb gehad. Met of zonder voorbehoedsmiddel Wel of geen orgasme.. Ik vind hem opzich wel goed. Hij heeft ook. Zondag mijn ei Maar zelf voelde ik niks. Vandaag wel iets anders daarentegen. Slijm 1 klodder zeg maar. En nu doorzichtige slijm zeg maar uurtje na het plassen. Gevoelige baarmoeder. Lijkt net alsof ik het vandaag heb mijn ei. Nu moet hubby ook nog werken. Dus klussen moet echt gauw voordat hij gaat haha... Niet te geloven dit We zouden om de dag. Maar deze week gaat het heel moeilijk worden zo.
Ik had een aantal dagen geleden veel slijm. Leek een beetje pp rauw eiwit maar iets gelig Ook ongeveer de dag dat ik mn ei had moeten verwachten. Ging er vanuit dat dit mn vruchtbare dagen waren. Omdat dit ook een paar dagen heeft geduurd. Ook had ik links onderbuik pijn. Voel normaal nooit wat maar nu echt wel krampjes wat n dag duurde. Echter vandaag stond ik op en had ik heel erg veel slijm verlies. Echt doorzichtig als eiwit. Ook rekbaar en heel veel. En telkens weer als ik naar het toilet ga bij het afvegen. Denk dat mn ei dan dus nog mlet komen of er nu is. Of zal ik dit maar negeren. Wat kan ons lichaam ons voor de gek houden. Weet het even niet meer. Ook onder ovulatietesten dit x normaal altijd met. Snap het even niet.