Ben geen expert maar bij twijfel zou ik altijd klussen tiy en loesmari!! Dan zit je hoe dan ook goed!!
Ik denk dat mijn test van afgelopen zaterdag een indroger was. Ik heb elke dag 2x getest, maar zie geen streepje meer. Morgen ga ik nkg 2x testen en dan stop ik ermee. We hebben het dan gewoon weer om de 2/3 dagen gezellig en zien wel wat er gebeurt.
Elsa Wat gek dat je testen Omo wit blijven! Dat heb ik nooit gehad, ik heb altijd iig een heel licht streepje..lijkt me heel frustrerend!! Is je cyclus regelmatig verder? Is dit de eerste keer dat je ovu testen gebruikt? Nou ja jullie hebben wel regelmatig geklust dus geen kans gemist iig!!
Mooie!! Je NoD hoeft niet op te schuiven maar kan wel. Mijn cyclus is altijd 28 dagen. Ook met een laat ei. Maar zoals we wel merken is ieder vrouwenlichaam anders. Ga ervanuit dat je nod verschuift dan weet je ook zeker dat je niet te vroeg zou testen
Dank je @number2 Ik moest 14e ongi worden..Maar werd het 17e ongi. Zat te denken 30 of 31. Vandaar zoieso om de dag. Het is idd lastig denk ik zonder te weten wanneer je ei is. Daarom denk ik om de dag doen of 2 dagen.
Hoi Elsa Hoe lang is jouw cyclus normaal? Je loopt 2 dagen achter mij en ik had gisteren pas mijn ei. Op dag 16. Mijn testen zijn normaal ook omo wit. De ene maand zijn ze dit tot de dag voor de eisprong en deze maand was er een soort aanloop. Een lange lh piek zeg maar. Ik zou idd morgen nog eens testen, 1 keer. Is deze omo wit dan overmorgen nog een keer. Dit spaart je 1 test en kun je dus een dag langer testen. Mocht je morgen toch een licht streepje krijgen dan in de avond nog een keer. Het kan goed zijn dat je deze maand een korte piek krijgt. En dus overmorgen je eisprong. Ben ook geen expert hoor maar zo zou ik t doen. Niet teveel drinken voor je test (min 2 uur niet plassen en dan daarna testen). Ik hoop dat je m snel vind zodat je wat meer rust krijgt. Succes!!
Ineens 3 dagen overtijd is dan ook ineens spannend he... als t dan toch komt denk je shit! Om de dag is perfect hoor en om de 2 dagen is volgens de gyn ook nog prima! Er zijn zulke wisselende verhalen. De een zegt om de dag, de andere rond de eisprong iedere dag. Als je t niet weet gewoon wanneer je zin hebt. Zelfs al zit je er bovenop (de eisprong ) dan is t nog geen garantie dus je kunt t maar beter zoveel mogelijk spontaan doen. Hoop niet dat ik hiermee tegen schenen schop van sommige dames want dat is niet de bedoeling. Mijn dochter duurde ook ruim 1 jaar en na het doorspuiten van mijn eierstokken en 2 ronde clomid pas zwanger. Ken de frustratie van niet zwanger worden maar al te goed! Wil alleen zeggen dat je t samen leuk moet houden want tenslotte moet je t samen doenxxx
Louloute, dit is de eerste keer dat ik testen gebruik. Toen wij voor nummer 1 gingen duurde het 34 dagen voordat ik mijn eerste echte menstruatie kreeg, daarna zwanger. Na de geboorte van Emma heb ik even geen pil geslikt en was mijn cyclus als volgt: 28-27-24-29 (weeg het niet meer precies, maar zoiets). Toen 6 weken de pil geslikt vanwege vakantie en onze trouwerij. Na het stoppen was ik meteen zwanger. Na de geboorte can Fayèn ben ik wel weer begonnen met de pil, maar ik werd geen leuker mens, dus in september weer gestopt. Nu duurde het 36 dagen voordat ik mijn menstruatie kreeg. En daarna een cyclus van 26/27 dagen. Weet het niet precies. Ik had op dag 26 roze afscheiding bij het afvegen en een heel klein streepje in de inlegger. Op dag 27 brak mijn menstruatie door. Number2, bedankt voor de tip. Ik ga sowieso die 2 testen nog gebruiken en dan hopen dat ik toch snel die knaller heb.
Ik hoopte zó op een rustige ronde na de gekheid van de vorige maand maar nee hoor , ik heb ineens helderrood bloedverlies Niet super veel, ongeveer 1 theelepel Ik kan toch niet nu al ongesteld worden..? Pas 3 dpo vandaag. Ik neem wel progesteron pillen sinds deze maand kan dat misschien een bijwerking zijn? Iemand ervaring?
Elsa, Okee!! Bij zo'n regelmatige cyclus moet je wel ovulatie hebben lijkt me? Je bent op dag 9-10 begonnen ongeveer? Misschien is je LF kort en is je ei pas later, dat is ook nog mogelijk.. Ik zou idd 1x per dag testen s middags en als het streepje zichtbaar is misschien dan nog een keer s avonds Omdat je zei dat jullie regelmatig geklust hebben heb je hoe dan ook geen kans gemist al heb je je ei al gehad dus zou me niet teveel zorgen maken hihi
al weer heel wat dames op het wachtbankje. Wat duurt wachten toch lang! Duim voor jullie allemaal op roze!! Louloute ik heb geen ervaring met progesteron dus kan je helaas niet helpen. Wel vreemd helder bloed op 3 dpo. Ik heb een heel licht streepje steeds bij mn ovu testen, maar ze worden maar niet donkerder deze maand . vanaf dag 12 getest en 2x per dag maar nog steeds geen ei gevonden?? Ik snap er echt helemaal niets meer van. Ondertussen al op dag 20 aangekomen. Gelukkig wel regelmatig geklust dus mocht ik toch een eisprong hebben gehad is dat prima. Maar het voelt ook niet alsof ik mn ei heb gehad, geen slijm en ook mn temp is niet omhoog. Grrrr....
Louloute, ik maak me ook nog niet druk hoor. We wilden in eerste instantie ook pas in januari beginnen, dus het is niet heel erg als het deze maand nog niet lukt. Ik zou het alleen wel leuk vinden om het nieuwe jaar zwanger in te gaan. Even een situatie schets: 20/21 - 26 november: ongesteld 26 november: gezellig gemaakt 29 november: gezellig gemaakt 1 december: begonnen met ovu testen (dag 11/12) 3 december: gezellig gemaakt 5 december: gezellig gemaakt Geen ervaring met progesteron trouwens
Goedemorgen!! M'n temp is flink gedaald vandaag (onder de coverline), heb nog steeds bruin/roze met afvegen en ongi krampen..ik vrees het ergste Izi wat frustrerend nog steeds geen ei!! Als je temp nog laag is moet ie nog komen denk ik..! Elsa Heb je getest vandaag/ga je nog testen?
Neeee Loulou Een dikke knuffel voor jou! Hier hebben we gister niet kunnen klussen op de dag van de eisprong (gok ik). Tijdens de smileys hebben we wel geklust. Hopelijk is dat genoeg...
wat vervelend Louloute... zo heb je wel een hele korte luteale fase.. Hebben ze bij het bloedonderzoek alleen je progesteron en oestrogeen gemeten of ook je LH en FSH? waren deze hoog of juist laag? het lijkt erop dat het geel lichaam (corpus luteum) de progesteron niet of te weinig aanmaakt. Ik zou een afspraak maken met de gyn. mogelijk heb je wel een LH piek maar wordt de follikel te weinig gestimuleert. je hebt dan wel een eisprong maar de corpus luteum is niet ver genoeg ontwikkeld. het is maar een idee maar ik zou op korte termijn even langs de gyn gaan om het verder te laten onderzoeken. indien je binnen enkele dagen terecht zou kunnen, dan kunnen ze de aanwezigheid van het geel lichaam nog duidelijk zien als het goed is. succes meis en hopelijk weet je snel meer.
Ik zit in het zelfde schuitje, hoop ook dat het genoeg is! Duimen maar De dag er na wel weer geklust, voor de zekerheid haha! Maar ik las net dat om de dag ook goed is, dus dan moet het gewoon kunnen toch?
Sher1986, volgens mij ben je prima op tijd geweest als je het op de smileys hebt gedaan. Dit zijn volgens de bijsluiter toch je 2 vruchtbaarste dagen? er ligt dus genoeg klaar voor als je eitje komt dus boekje erbij op de wachtbank en rustig afwachten tot je NOD
Abos, om de dag is perfect hoor! zou me geen zorgen maken om de timing. nu duimen dat de natuur ook meewerkt
Dankjewel! Nee dat hebben ze niet gemeten maar wel prolactine (was verhoogd) en tsh (normaal). Het gekke is, ik kreeg dus progesteron mee en die neem ik nu juist sinds twee dagen Heb iig m'n gyn gebeld, mag er vrijdag terecht. Sher Klussen op de smiley dag is prima hoor!!