NOD-lijst 15 t/m 21 december

Discussie in 'NOD forum' gestart door Babywish2016, 18 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    fijn dat je zo redelijk snel al terecht kunt. verhoogd Prolactine gehalte verklaard zeker de melkafscheiding uit je borsten (had dit gelezen op het forum :)) en verlaagde functie van de geslachtsklieren (eerdere afbraak van het slijmvlies). Ik denk dat ze de oorzaak van het verhoogde prolactine gehalte verder zullen onderzoeken met onder andere een uitgebreid bloedonderzoek op hormonen / hypofyse. mocht de gyn dit niet uit zichzelf doen, vraag hier dan zelf even om..

2. Abos

Abos Actief lid

1 dec 2016
    228
    224
    43
    Vrouw
    Het valt me op op dat veel dames al eerder testen dan de NOD, en er soms vage streepjes te zien zijn. Zelf zou ik VEEL te zenuwachtig van worden haha! Maar kan je 1 dag voor je NOD al wel testen? Beste is ochtend urine toch? Aangezien die dag op zondag valt is dat voor mij wel een fijne dag, maandag moet ik er super vroeg uit en dan is manlief ook al de deur uit! :)

3. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    je kunt wel eerder testen maar dit is helaas nog geen garantie dat je niet alsnog ongesteld wordt... er kan nog zoveel gebeuren.. het kan ook zijn dat je onterecht negatief test omdat je HCG nog te laag is en je wel zwanger bent. kan mij natuurlijk wel voorstellen dat zondag een mooie dag is als je dan samen thuis bent ;) hou er dan wel rekening mee dat je pas een paar dagen later alsnog positief kan testen. Maar zo nuchter reageer ik nu he ;) zodra die NOD in de buurt komt, krijg ik ook testdrang haha :p

4. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.569
    3.507
    113
    Ik ga nog wel testen, heb nog niet getest.

5. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Ik ga deze maand NIET voor NOD testen. Athans dat wil ik haha.
    Zonde van het geld elke keer.

6. Abos

Abos Actief lid

1 dec 2016
    228
    224
    43
    Vrouw
    Haha klopt Number2 en Sher1986, voor mij de eerste keer zo met ovulatie testen, en ook voor de eerste keer een zwangerschapstest gekocht. Hij ligt al klaar. Vorige keren gewoon de bloeding afgewacht. Tot ik vorige week ovulatie testen kocht en op dit forum terecht kwam hahaha!

Dus ga proberen me ook gewoon in te houden, maar denk dat ik de verleiding toch niet kan weerstaan om dan die zondag ochtend te testen, 1 dag voor NOD.

7. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Spannende dagen weer he haha

8. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    nou enorm!! haha

9. Louloute

Louloute Niet meer actief

Dankjewel ga hier zeker naar vragen!!
    Geen bloedverlies/bruin of wat dan ook tot nu toe, alleen vanochtend & gister dus..:)

10. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.569
    3.507
    113
    #230 Elsa86, 6 dec 2016
    Laatst bewerkt: 6 dec 2016
    Net getest met een action test (heb toch even andere gehaald) en dit is het resultaat. Ik hoefde nu niet te turen.

Bekijk bijlage 519926

Edit: kwaliteit wordt wel omlaag gehaald door het uploaden.

11. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    Hé daar komt iets idd!! Morgen nog een keer herhalen of als je heel nieuwsgierig bent vanavond nog een keer ;) kijken of hij oploopt

12. Abos

Abos Actief lid

1 dec 2016
    228
    224
    43
    Vrouw
    Ik lijk ook wat te zien!

13. duckje31

duckje31 Lid

21 nov 2016
    45
    14
    8
    Hier vanochtend eerste hoge temperatuur dus uiterlijk morgen eisprong dus mag ook richting wachtbankje.. en ook hier het voornemen niet voor NOD te testen wat ik hoogstwaarschijnlijk toch niet ga volhouden

14. Abos

Abos Actief lid

1 dec 2016
    228
    224
    43
    Vrouw
    Welkom op het wachtbankje :D en succes met je voornemen Haha!

15. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    Welkom op het wachtbankje duckje31!:D
    Je schrijft morgen uiterlijk eisprong.. als het goed is stijgt je temperatuur pas NA de eisprong. Het gele lichaam (blaasje waar je eitje in zat voor de sprong) gaat zorgen voor een verhoging van het hormoon progesteron. Dit is nodig om je baarmoederslijmvlies dikker te laten worden. Deze verhoging van progesteron zorgt voor een verhoging van je basale lichaamstemp. Dit is gelijk ook t nadeel van tempen, je weet pas zeker dat je een eisprong hebt gehad als je temp stijgt en dan ben je eigenlijk "te laat" . In ons geval hier op t forum: je weet zeker dat je eitje is geweest dus je mag op t bankje ;)

16. Tiy

Tiy Actief lid

21 nov 2016
    284
    10
    18
    Hihi nog 11 dagen on te testen en mn lichaam houdt me sinds vandaag weer opeens voor de gek. Heb lage rugpijn en naar mijn gevoel een volle gevoel. Ben heel erg misselijk en voel me zo suf. Dit allemaal sinds vanochtend. Maar ik trap er niet in. Pas wanneer ik pijnelijke borsten krijg dan ga ik er wel vanuit. Heb dat namelijk nog nooit gehad !!

17. duckje31

duckje31 Lid

21 nov 2016
    45
    14
    8
    Wij volgden een anticonceptie methode die gebaseerd is op temperatuur en slijm, volledig wetenschappelijk onderbouw en die stellen twee dagen voor of een dag na eerste hoge temperatuur is eisprong dus die houd ik aan

18. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    Hoi duckje31, ok! Weer wat geleerd! Mocht t deze maand niet raak zijn ga ik dat ook eens toepassen!. Alleen slijm is bij mij iedere maand net weer anders...

19. Wensbaby2017

16 okt 2016
    42
    50
    18
    NULL
    NULL
    Hoi iedereen!
    Lees dat er toch al een hoop op het wachtbankje zitten of richting eisprong gaan!
    Veel succes!

Hier 3 dagen na ovulatie en gisteren wat bruinverlies gehad!
    Ondanks extra progesterone... Raar!

Heb een vriendin die werkt op een fertiliteitscentrum en zij zegt dat het kan zijn van de ovulatie.
    Hopelijk heeft ze gelijk.

De reden dat ik in de MMM zit, is namelijk een tekort aan progesterone! Hopelijk is dit nu al geen slecht voorteken!

Weer afwachten dus...

20. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    Kan iemand mij ook op het wachtbankje zetten?
    Ik ga pas na mijn NOD testen..
    Hopelijk niet te rare cyclus...
    En sws hopen op een 2e streepje.
    Duidelijk 2e streep.
    Ik voel weer dat t deze keer weer niet gelukt is.
    Zoooop appart...

Ik heb 8/9Dec mijn innesteling volgens de kalender online..
    Ik wacht t allemaal af.
    En klus als we willen gewoon om de dag nog.
    Voelde gister wel wat meer krampjes echt raar..
    Maar vandaag ook weer afscheiding
    Lichtjes..doorzichtige

Deel Deze Pagina