Weet iemand of action testen altijd een streepje geven? Ik heb net weer een test gedaan, maar durf niet te zeggen of het streepje duidelijker is. Heb ze even onder elkaar gelegd. Wat denken jullie? Zou ik gewoon een langere cyclus hebben en zit mijn ei eraan te komen? Bekijk bijlage 520017
Elsa, Heb geen ervaring met action testen maar die van mij geven altijd een streep ja! Het valt niet te voorspellen eigenlijk, bij sommige zie je ze oplopen, bij anderen ineens een knaller! Ik duim mee Elyn!
Das goed om te horen hoor Hier last van mijn borsten en tepels.. nu maar hopen op de plakker.. wat zou ik dankbaar zijn
Kwaaltjes: Ik heb echt een drukkend gevoel in mijn buik en ben best moe (miss door drukte op mijn werk). Verder heb ik last van wat afscheiding (sorry )
NOD-lijst 15 t/m 21 december ♡��♡ 15 december (2) Babywish2016 - 43jaar - 4e kindje 5* Izi - 29 jaar - 2e kindje - ronde 4 16 december (1) Number2 - 40 jaar - 2e kindje - ronde 1 17 december (1) Louloute - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 18 december (2) Elsa86 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 Loesmari - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 19 december (5) Duckje31 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 Wensbaby2017 - 27jaar - 1e kinde - ronde 5MMM Merel V - 31 jaar - 1e kindje - ronde 14 MMM Abos - 26 jaar - 1e kindje - ronde 4 natassie1988 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 20 december (5) Tiy - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 Dootje24 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 1 PrincessP - 30 jaar - 2e kindje - ronde 13 Elyn - 29 jaar - 2e kindje - ronde 5 na MA LittleTwinkle - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 Anoniemh - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 21 decemberr (1) Sher1986 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 na MA MMM Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 18 Wachtbankje (13), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.
Dank je. Ik ga zeker nog even door testen. Als mijn eisprong dit weekend is, is mijn NOD dan in het weekend van kerst? Sorry, ben echt een leek hierin
NOD-lijst 15 t/m 21 december ♡��♡ 15 december (2) Babywish2016 - 43jaar - 4e kindje 5* Izi - 29 jaar - 2e kindje - ronde 4 16 december (1) Number2 - 40 jaar - 2e kindje - ronde 1 17 december (1) Louloute - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 18 december (2) Elsa86 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 Loesmari - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 19 december (5) Duckje31 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 Wensbaby2017 - 27jaar - 1e kinde - ronde 5MMM Merel V - 31 jaar - 1e kindje - ronde 14 MMM Abos - 26 jaar - 1e kindje - ronde 4 natassie1988 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 20 december (6) Tiy - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 Dootje24 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 1 PrincessP - 30 jaar - 2e kindje - ronde 13 Elyn - 29 jaar - 2e kindje - ronde 5 na MA Anoniemh - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 LittleTwinkle - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 21 decemberr (1) Sher1986 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 na MA MMM Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 18 Wachtbankje (13), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.
Met welke urine test je? Je kan het beste op de ochtend 1 glas drinken nemen wat je maar wil.. En dan pas na t testen weer drinken dan wordt je urine nml geconcentreerder... Ik doe even een rijtje erbij van 2 maanden geleden Zo kan het dus gaan met de action testen.
Hier ook geen bruinverlies meer gehad. 2 dagen na ovulatie was het meer slijmerig bruinverlies. De dag erna nog heel lichtjes en nu gestopt. Hopelijk heeft mijn vriendin gelijk en komt het van de eisprong. Net terug een spuit pregnyl geplaatst. Bah! En dan maandag opnieuw! Duimen omhoog voor iedereen de komende dagen!
Vandaag om 12.45 getest, had om 11.30 nog wat gedronken. En net om 17.15 weer getest, maar had om 15.30 uur ook wat gedronken. Hoeveel tijd kan er het beste tussen zitten dan?
Glas drinken nemen, dan 2 uur niets drinken en niet plassen en dan testen. Maar misschien zijn er dames met een ander advies? Maar volgens mij doe je t goed hoor. Ik zou alleen meer tijd tussen de 2 testen doen. Een uur of 6 tot 8
Hier wakker geworden door de enorme buikkrampen die ik ineens heb en supermisselijk. Het lijkt alsof ik ongesteld moet worden. Krampen precies zoals ik ze krijg in t beginnelke maand. Hoop dat dit de innesteling is..
Hi Tiy, dat is vervelend wakker worden zeg..Na een bevruchting moet het eitje eerst nog wat dagen aan het werk (celding) voordat het kan innestelen in de baarmoederwand. . Dit duurt min 5 dagen en soms wel tot 9 dagen na de bevruchting. Het kan goed zijn dat je krampen hebt in je darmen door de verhoging van het hormoon progesteron. Die kan je darmen flink van slag maken. Op hoeveel dagen dpo zit jij nu?
Number 2 heeft al antwoord gegeven maar ik houd het op de ochtend 1 glas drinken en dan rond 11 uur testen en daarna weer drinken mocht je savonds willen testen om de testen oplopen dan zou ik om bijv 15 uur wat drinken dan om 18 uur testen... maar goed als je net start met ovu testen is het even zoeken naar wat voor jou het beste past.. komt uiteindelijk allemaal goed <3
Goedemorgen! Hoe gaat het me jullie? Wat vervelend zo wakker worden tiy!! Hoop ook dat dit de innesteling is! Wensbaby fijn geen bruinverlies meer!! Elsa heb je nog getest?