Heb net getest, had om 6.45 voor het laatst gedronken. Streepje leek wel wat donkerder. Ik ga tegen 18.00 uur nog eens testen. Ben benieuwd. We hebben het gisteren wel weer gezellig gemaakt, dus ik laat geen kansen liggen Maar vind het best wel raar dat ik mijn ei nog niet gevonden heb. Scheelt dat die testen van de action niet zo duur zijn.
Goedemorgen dames, Ik had gister avond enorme krampen. Ik kon wel door de grond zakken. Ik zit nog maar op 3dpo, dus vast mijn darmen van slag Wel al 3 dagen temperatuurverhoging dus ik heb denk ik voor het eerst mijn ei gevonden
Ja verschrikkelijk Hopelijk komt het door het ontpillen en worden ze snel weer korter. Ik zat al te wachten op mijn menstruatie, maar had zondag ineens een raar gevoel in mijn buik en heel veel slijm. Dus restje er tegen aan gegooid en een dikke knaller
Deze zijn van zondag avond een maandag morgen, redelijk positief lijkt mij Dinsdagmiddag was de piek voorbij. (Meerdere testen gedaan, omdat ik het niet kon geloven)
Ja haha mooie knallers zijn dit!! Hopelijk is je cyclus snel weer regelmatig!! Lijkt me niks om zo lang te moeten wachten iedere keer Ik ben ook 3/4 maanden niet ongesteld geweest na pilstop..volgens mij kan dat dat je lichaam wat meer tijd nodig heeft..! Nou ja hopelijk word je de komende 9 maanden niet ongesteld!!
Nee is echt verschrikkelijk, maar mag niet klagen, zo lang ben ik nog niet met de pil gestopt. Ik heb zo'n gevoel dat dit mijn eerste 'echte' cyclus gaat worden met eisprong. Ik heb dit keer voor het eerst rare steekjes/krampjes gehad. Hopelijk worden ze dan wat korter of blijven ze idd helemaal weg
babywish2016: heel herkenbaar die gevoelige borsten...hier beginnen ze ook . we zijn aan het aftellen he.... denk dat jij de eerste zult zijn om te testen gezien je NOD. oh wat hoop ik voor je dat het een plakker is !
De eerste symptomen na 4 DPO: gevoelige buitenkant van mijn borsten, vergrote tepels en kliertjes (van montgomery?)/bobbeltjes zijn in grote getalen aanwezig.. Mijn darmen zijn van slag maar dat zijn ze eigenlijk altijd de 2de helft van mijn cyclus.
De dagen gaan zooooo langzaam.. Ik zie op een fb groep waar ik zit alleen maar positieve testen voorbij komen en dat maakt me aan de ene kant toch ook wel onzeker.. omdat ik ook zo graag wil.. Anderzijds ben ik er nu ook wel zeker van dat ik niet voor NOD ga testen. Een hoop meiden krijgt alsnog hun MS na een vroege zw test. Dat wil ik echt voorkomen.
spannend meiden al wat symptomen!! ik duim voor jullie! de klieren van montgomery dat is volgens mij een héél goed teken! elsa fijn dat je test donkerder is geworden! sher dagen gaan zeker te langzaam.. maarja nog maar heel eventjes en dan weten we het!
de symptomen zijn zo vroeg na dpo dat ik denk dat ze gewoon door de progesteron komen veel te vroeg voor een innesteling en zeker te vroeg voor HCG.mocht het raak zijn dan komen vermoedelijk de eerste symptomen na dit aankomend weekend. vrijdag over een week is mijn NOD dus ik wacht in ieder geval tot het weekend erna.
Ik ga denk ik wel voor nod testen, we gaan volgende week donderdag op vakantie (niks spannends hoor, gewoon naar NL om m'n familie te zien) dus wil het graag daarvoor al weten. Maar wanneer precies dat weet ik niet Heb geen symptomen, en gezien de tempdaling + bruinverlies denk ik niet dat het raak is..toch heb ik nog hoop haha
dat is een leuk vooruitzicht! een vakantie, heerlijk ! ik hoop mee hoor en we wachten in spanning de eerste positieve testen af
weer wat geleerd ik zelf noem het altijd het tepelhof, ik wist niet dat het de klieren van montgomery werd genoemd
Mijn NOD valt op mijn dochtertje haar verjaardag. We zijn dan allemaal vrij, ben dan aan de ene kant bang om te testen voor de telleurstelling maar aan de andere kant zou het een mooi verjaardagskado zijn.