Ik zit nu op 4dpo. Heb verder geen krampen meer. Weg rommelig gevoel in mn buik.. ik ga rr niet vanuit dat het raak is dit keer. Mn lichaam houdt me vast voor de gek. Ook plakkerig afscheiding aan toiletpapier bij het afvegen. Gister nog heel erg veel slijm. Of het is zo dat ik mn eisprong toch niet eerder had al denk ik toch van wel..
Hi Tiy: fijn dat de krampen weg zijn. De dagen duren helemaal lang als je ook nog eens buikpijn hebt. denk dat we wel allemaal HOPEN dat het raak is maar er allemaal vanuitgaan dat het NIET zo is. soort zelfbescherming denk ik... we zitten samen op 4dpo beetje gespannen borsten en witte cremige afscheiding (sorry ..) maar verder geen spannende dingen. volgens mij is dit altijd na mijn eisprong. bij mijn vorige 2 zwangerschappen (zijn beide misgegaan) viel het mijn partner en mij op dat we aan de stand van mijn baarmoedermond konden merken dat ik zwanger was. na je eisprong zakt je bmm en wordt weer harder maar bij beide zwangerschappen kwam deze lager als anders. gek verhaal misschien maar dat merkte we als we het gezellig maakten nu maar hopen dat hij dat van de week ook weer merkt succes meis en we gaan ervoor!
Ik zit ook op 3/4 DPO en heb ook last van plakkerig slijm. Gek he haha. Hoorde van 2 meiden uit groep dat dat een goed teken is. Maar wil mezelf niet gek laten maken
Ik zit ook op 4 DPO. Voel vanalles ter hoogte van mn liezen, vooral rechts, , heb slappe benen sinds vanavond. En ook wat last van mn darmen. Maar ik geloof nooit dat er al symptomen kunnen zijn. Hoewel ik dit de vorige rondes niet zo heb ervaren. Maar ik heb het idee dat ik mezelf voor de gek houd of zou ik soms spierpijn hebben van al dat klussen? Hahaha! Vanaf wanneer kan je echt symptomen krijgen?
Tot de daadwerkelijke innesteling duurt het 5 tot 9 dagen..soms tot 12 bij een late innesteling. Na de innesteling gaat het vruchtje hcg aanmaken en ontstaan de eerste zwangerschapskwaaltjes.😉
Mijn ervaring is dat je lichaam je goed voor de gek kan houden. Bij onze eerste ronde had ik ineens een cyclus van 28 dagen incl allerlei symptomen wat soms ook terug te zoeken is in de progesteron effecten. Terwijl mijn cyclus eigenlijk altijd 24-26 dagen is. En de tweede ronde waren mijn borsten zo gevoelig dat slapen pijn deed... al snel na eisprong wat ik normaal pas een paar dagen voor menstruatie heb en veel minder heftig. Toch beide rondes negatieve testen. Heeft me wel geleerd dat ik het meer los moet laten en gewoon moet aankijken. Best lastig maar symptomen zoeken kan je jezelf aardig gek mee maken
Ikb heb helemaal geen symptomen. Af en toe steekjes onderin. Gevoelig baarmoeder meer hobbels op de fiets. Dus dat vermijd ik. Rommelige darmen af en toe. Ik voelde mijn ei niet en innesteling heb ik geen flauw idee van of je die hoort te voelen of niet. Of wanneer die er is. Stond op 8/9 Dec. Maar wie zegt dat mijn ei op tijd was.. Dat zijn vragen. Maaarrr ik wacht gewoon af.
Goedemorgen iedereen! @loesmari, Staand fietsen dan maar je hoeft je ei en je innesteling niet te voelen. er zijn vrouwen die niets merken, andere alleen rond de eisprong wat kramp of steken. de innesteling voelt de een wel en de ander niet. ook kan er iets van bloed bij vrijkomen waardoor je helder of oud bloed kunt zien. gemiddeld is de innesteling een dag of 9 (min 5 dagen, max 12 dagen) na je eisprong.
Gaan jullie voor NOD testen of tijdens/na? Ik testte eigenlijk altijd vlak voor, maar ik wil nu echt wachten tot NOD of erna..
Ik heb ze ook in huis. Maar wil echt niet ervoor testen. Heb nu te vaak gezien dat dames alsnog ongi worden na een positieve test, als ze voor NOD testen. De eerste maand na curretage had ik ook een positieve test (testen ervoor waren negatief, dus hcg was eruit) en werd alsnog ongesteld.. Wil die telleurstelling gewoon niet meer. Moet wel zeggen dat ik erg angstig ben dat het weer mis gaat. Probeer echt een manier te zoeken om dat van me af te laten glijden, maar is wel moeilijk..
Ik kan niet testen op voorhand want moet pregnyl spuiten. Indien ik een test zou doen op voorhand is die zeker positief! Dus wachten tot 19 december en meteen met een bloedafname. Gyn wil dat zo! Ons aan het klaarmaken voor op weekend te vertrekken met mijn ouders. Dus zal geen berichten kunnen lezen. Zal waarschijnlijk veel in te halen hebben maandag Er is een sauna in het huisje. Beter niet doen zeker? Wat denken jullie?
Veel plezier wensbaby! Ik zou het niet doen, maar er zijn verschillende meningen over. Heel veel plezier meis
Veel plezier wensbaby! als je een regelmatige saunaganger bent kan het geen kwaad. ga je voor het eerst dan zou ik iets voorzichtiger zijn, dus maar een paar minuutjes en niet te warm laten worden. volgens mij kan het geen kwaad maar kan mij voorstellen dat je heel voorzichtig bent!
kan het mij zo goed voorstellen Eens kijken of we het allemaal volhouden tot onze NOD als ik kijk naar de tijd tussen mijn miskraam en eerste menstruatie, dan zitten er maar 27 dagen tussen. dit zou betekenen dat ik niet over 8 dagen kan testen maar over 7. heb me voorgenomen te wachten tot het weekend. we gaan het zien he.
Ik ga voor je duimen meis! Mijn eisprong was op dag 17 en ik wordt altijd 16 dgn na eisprong ongi. Bij mij is dat op 21-12
goedemorgen meiden!! wat spannend allemaal!! heerlijk wensbaby veel plezier!! en sauna, lekker ontspannen! ik zeg doen! maar idd niet te lang mn temp was weer heel laag vandaag, zit vandaag op 7dpo dus ik hoop dat het innestellingsdip is!