NOD-lijst 15 t/m 21 december

Discussie in 'NOD forum' gestart door Babywish2016, 18 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Louloute

Louloute Niet meer actief

het beging er al op te lijken elsa!! :D

2. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Je komt in de buurt :)

Ikzelf gebruik die van zwanger en kids. En als ze dan positief lijken gebruik ik ernaast 1 van clearblue met de :). Dan weet ik zeker dat ik mijn ei niet mis

3. Nicole4Sure

Nicole4Sure Niet meer actief

Hoi Dames! Mag ik hier meekletsen? Ik ben Nicole, 31, en wij zijn een jaar geleden tot de beslissing gekomen dat we helemaal klaar zijn voor uitbreiding van ons geluk. Helaas is het niet ons beste jaar geweest! NOD voor deze keer is 16 december :) ik vind het heel spannend dat we zo snel alweer aan het proberen zijn!

4. Louloute

welkom nicole!
    hoeveelste kindje & ronde is het? :)

5. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    @ sher1986: dank je wel !
    @ louloute: een dip is wel heel opvallend nu! oeh spannend!! morgen weer een stijger dan ;)
    @ elsa86: je houd ons in spanning ;) steeds een beetje donkerder! op de hoeveelste dag van je cyclus zit je nu?

6. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    welkom Nicole4sure! je hebt inderdaad een pittig jaar gehad! dat 2017 maar jullie wens mag laten uitkomen!

7. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.574
    3.507
    113
    Number2: ik vind het zelf vooral erg frustrerend. Ik zit nu op dag 19 volgens mij. Als ik mij eisprong dit weekend heb en ik zou zwanger raken, dan is dat wel een leuk kerstcadeautje, dan is 25 december mijn NOD. En als mijn cyclus echt 35 dagen is, ben ik uitgerekend op onze trouwdag. Ik baal alleen dat ik nu nog een week langer moet wachten.

Mijn NOD zal niet meer op 18 december zijn denk ik, maar ik zou wel graag hier blijven kletsen:)

8. Louloute

wat een heftig jaar inderdaad Nicole :( ik duim voor je!!

Blijf gezellig hier kletsen Elsa!! :)
    Kan me wel goed voorstellen dat het frustrerend is..!

9. Nicole4Sure

Dankjulliewel :)

Het wordt (hopelijk) ons eerste kindje, met alle foute rondes meegeteld nu ronde 5... We zijn blijkbaar enorm vruchtbaar maar het wil niet blijven plakken ofzo

Inmiddels ook wat bloedonderzoeken gehad, ik ben op zich in orde maar ze twijfelen over de uitslag van de antifosfolipide antistoffen, de uitslag daarvan was onbeslist maar de gynaecoloog vind dat er geen reden is tot verder onderzoek. We proberen het nog 1 keer voordat we echt de mmm in gaan. We wachten nog op de uitslagen van het chromosomen onderzoek.

@ Elsa, ik had voorheen ook pas rond dag 19 mijn ei, zelfs bij een cyclus van 30 dagen. Nu is mijn cyclus veranderd...

10. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    frusterend is het zeker....het zou zo fijn zijn om gewoon alles in de hand te hebben maar helaas... het zou mooi zijn als je je piek hebt dit weekend! en dan kom je qua datums ook wel leuk uit ;)
    19 dagen valt nog wel mee voor je eisprong! dat hebben een hoop meiden.

maar als je je piek niet hebt en toch lopen je testjes op deze manier nog op volgende week, dus ook echt na het weekend... dan zou het kunnen zijn dat je na je pilgebruik een disbalans hebt gekregen in je hormonen. je meet dus wel hormonen, en die lopen op, maar er springt geen eitje omdat het te langzaam opkomt. dit zie je wel vaker door pilgebruik... of ik zou er een zwangerschapstest tegenaan gooien op 18december (je NOD). bij mijn laatste zwangerschap zag ik ditzelfde met de ovutesten en toen bleken ze te reageren op het toenemen van de HCG :$. Ik wil je zeker geen valse hoop geven hoor!! ik geef alleen aan wat mijn ervaring is geweest!!!

afwachten maar maar ik hoop voor jou dat je snel duidelijkheid hebt
    -even een digitale knuffel-

11. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    en gezellig blijven kletsen hier!! :D

12. Louloute

NOD-lijst 15 t/m 21 december ♡��♡

15 december (2)
    Babywish2016 - 43jaar - 4e kindje 5*
    Izi - 29 jaar - 2e kindje - ronde 4

16 december (2)
    Number2 - 40 jaar - 2e kindje - ronde 1
    Nicole4Sure - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5

17 december (1)
    Louloute - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3

18 december (2)
    Elsa86 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1
    Loesmari - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2

19 december (5)
    Duckje31 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3
    Wensbaby2017 - 27jaar - 1e kinde - ronde 5MMM
    Merel V - 31 jaar - 1e kindje - ronde 14 MMM
    Abos - 26 jaar - 1e kindje - ronde 4
    natassie1988 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3

20 december (6)
    Tiy - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6
    Dootje24 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 1
    PrincessP - 30 jaar - 2e kindje - ronde 13
    Elyn - 29 jaar - 2e kindje - ronde 5 na MA
    Anoniemh - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3
    LittleTwinkle - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3

21 decemberr (1)
    Sher1986 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 na MA MMM

Datumloos (0)

Buiten de lijst (0)

Totaal: 19

Wachtbankje (15), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

13. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.574
    3.507
    113
    Dank je wel Number2. Mijn eerste zwangerschap testte ik op dag 34 positief en bij mijn 2e zwangerschap op dag 33. Ik heb nog testen van de action liggen, dus wie weet gooi ik dan wel een testje tegenaan. We zullen het gaan zien.

14. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.574
    3.507
    113
    Wat zouden jullie trouwens doen na die test van vanmorgen? Vanavond nog een keer testen of morgen? Al wordt morgen wel lastig, want we gaan met schoonfamilie naar de kerstmarkt in Utrecht. Maar als het moet neem ik gewoon een test mee. :D

15. Nicole4Sure

Ik vind het lastig om te zeggen meid... ik heb altijd wel een vrij regelmatige cyclus, en ik hoef eigenlijk niet perse te testen (sorry luxe probleem). Ik merk het altijd aan mijn cervix slijm en ik krijg altijd onwijze zin rondom de eisprong... Meestal doe ik dan nog wel een dag of 2 a 3 testjes maar elke keer moet ik weer om mezelf lachen omdat het toch een bevestiging is van wat ik al wist ;) Ook in die dagen altijd het gevoel alsof ik een soort blokje hout in mn buik heb haha, dat voel ik vooral met lopen.

Overigens vind ik de ovulatietesten van Sensitest het fijnst en zijn ook goedkoop.

16. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.574
    3.507
    113
    Nicole, ik ben beide keren zwanger door het gewoon om de andere dag gezellig te maken. Hebben we nu ook wel gedaan. Maar bij de vk was het altijd gissen wat mijn cyclus was en wanneer ik mijn eisprong had. Vandaar dat ik nu eens getest heb. Ik heb die van sensitest ook gebruikt, maar die bleven wit. En nu dus action (die nog wat goedkoper zijn) en daar heb ik wel een 2e streep. Ik merk het trouwens nergens aan als ik mijn eisprong heb. :)

17. Tiy

Tiy Actief lid

21 nov 2016
    284
    10
    18
    Haai dames. Nu nog steeds van dat cervixslijm al best wel lang terwijl ik mijn eisprong al gehad heb.. als ik afvreg dan is het heel droog. (Dus voor het plassen kijk ik even altijd) nadat ik heb geplast dus soort van druk zet en erna weer afveeg komt er super superveel cervixslijm en anders hele dag niet. Ik heb een hele zware gevoel in mn baarmoeder en mn rug doet ook ook pijn. Loop van onder naar boven tot aan mijn nek toe. Af en toe zeurderig gevoel in mn buik. Niet pijnlijk ofzo maar voel het wel.

18. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Tiy dat zijn volgens mij wel positieve symptomen...

19. Louloute

Klinkt goed tiy idd!

20. Tiy

Tiy Actief lid

21 nov 2016
    284
    10
    18
    Ik hoop het wel maar heb mn twijfels. Heb wel nog steeds zeurderig gevoel in mn baarmoeder en lichtje kramp ook de rugpijn nog steeds. Ook de slijm Voor de rest helemaal niets meer. Maar heb toch zo n sterk gevoel dat mn lichaam me voor de gek houdt. Zoals elke maand weer..

Deel Deze Pagina