Elsa, ik zou 2x per dag testen nu! Je lichaam kan je zeker goed voor de gek houden..hopelijk zijn je symptomen wel echt tiy!!
Tijd gaat echt heel langzaam inderdaad. Ik heb al sinds mijn ei rare steekjes. te vroeg voor symptomen, maar wel heel vreemd. Ik ben nu 4/5 dpo (denk ik). Temperatuur gaat per dag omhoog.
Hallo dames Hier gaat alles goed. Gister avond had ik wat meer steekjes links.. Maar vanmorgen minder. Lichter steekjes. Verder niet echt symptomen. Jullie dames? Ik weet niet eens wanneer mijn DPO is. Als ik uit ga van 3/4 Dec mijn ei. Zit ik nu op 6 DPO
Pfff ik voel me weer precies zoals bij de voorgaande keren. Kortademig het gevoel van een snelle hartslag, ik heb het comfortabel warm terwijl ik het altijd koud heb. Daarbij hele gevoelige borsten en bij bewegen een soort steekjes in mn bm... ik ben benieuwd of mijn lijf me voor de gek houdt of niet 🙈
Loesmari, wanneer ga je testen? Ik heb er nog 1 liggen en ik denk niet dat ik kan wachten tot nod... ik denk dat ik vanaf woensdag ga testen 😬
6dpo nu , mogelijk 7. Niet heel spannend eigenlijk: buitenkant borsten wat gevoelig, veel opgezette kiertjes van montgomery(zo een 'niet charmant gezicht) , blauwige aderen rond tepels en wat hoofdpijn. Temperatuur steeg vanmorgen verder naar 37.3.
Rustig blijven ademen 😉Klinkt allemaal goed toch! Als je woensdag test, hoeveel dpo ben je dan? (Kan eveneven moeilijk teruglezen op mijn telefoon ) we hebben dezelfde nod ! Ik test t weekend erna
Jaaaa het blijft spannend he, ik ben wel rustig maar dat met ademen had ik de vorige keren ook, raar symptoom haha! ik had mijn piek op zaterdagochtend 3 dec. Cyclusdag 17... tel je die zaterdag als dag 1 dpo of zondag pas? Nu ergens 7/8 dpo dus. Uitgaande van 30 dagen is dus eigenlijk 17dec mijn nod maar mijn lh piek was deze ronde 2 dagen eerder dan normaal... ik hou nod maar op 16dec Overigens klinkt het bij jou ook positief Number2, ik duim voor je! En natuurlijk voor alle dames 😁
Hi nicole de dag na je eisprong is 1 dpo. Ik gebruik fertility friend en daarin zet ik de positieve test en mijn Temperatuur. 1 dag na mijn temp stijging begint ff te rekenen. Je eisprong komt gemid 1 dag na je lh piek. Dus de dag daarn start je met tellen. Mijn luteale fase is 12 dagen.
Ik vind jouw symptomen toch echt heel goed klinken hoor number2 ik duim!! Bij mij is m'n temp weer heel laag..pff Alle hoop is ineens weg. Maar ja, we zullen zien!
Kan imand mij op de lijst schrijven ? Hij blijft zeggen dat ik minstens 3 tekens moet schrijven . Snap er niks van
Hier alleen krampjes onderbuik wat aanhoudt. En rugpijn. Ook nog n beetje slijm nog steeds. Maar ik denk toh maar dat ik ongesteld wors. Heb namelijk altijd een paar dagen tot max een week voor mijn nod krampen. Zo weet ik altijd dat het eraan zit te komen. Dus ga daar maar vanuit En oh voor ik het vergeer. Erg onsmakelijk dit. Mijn ontlasting is donkergroen ! Nooit eerder gehad. Heb 3 dagen geleden wel apinazie gegeten maar houdt dit dan ook 3 dagen aan daardoor...
Wat duren die dagen lang he meiden.... Enige symptomen die ik heb zijn gevoelige tepels en 'slijm'.. verder echt geen idee...
Ik hoop t maar moet nog een week wachten 😆 Mmmmm het zou nu best een innesteling dip kunnen zijn bij jou.... Ik hoop t.x