NOD-lijst 15 t/m 21 december ♡🎀♡ 15 december (1) Babywish2016 - 43jaar - 4e kindje 5* 16 december (0) Wensbaby2017 - 27jaar - 1e kinde - ronde 5 MMM 17 december (0) 18 december (0) 19 december (1) 20 december (2) Louloute - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Tiy - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 Dootje24 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 1 21 decemberr (1) Sher1986 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 na MA MMM Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 5 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hoi dames! Vandaag ongesteld geworden en de afgelopen maanden veel met mijn man gesproken over een 4e kindje. Hij zit nog een klein beetje in twijfel vanwege drukte op zijn werk, maar zijn blik in zijn ogen gisteren avond zei mij genoeg Wij gebruiken nu al 3 jaar condooms en zijn er ook best slordig mee. Nu dus de natuur zijn werk laten gaan Spannend!!! Eerder zwangerschappen (6 in totaal, eerst 3 x een miskraam gehad voordat ik een goede zwangerschap had van de oudste) waren in rond 1 of 2 raak! Hopelijk hebben we dit keer net zo veel geluk en zit ik met de kerst aan de alcoholvrije wijn
NOD-lijst 15 t/m 21 december ♡🎀♡ 15 december (1) Babywish2016 - 43jaar - 4e kindje 5* 16 december (1) Wensbaby2017 - 27jaar - 1e kinde - ronde 5 MMM 17 december (0) 18 december (0) 19 december (0) 20 december (4) Louloute - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Tiy - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 Dootje24 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 1 PrincessP - 30 jaar - 2e kindje - ronde 13 21 decemberr (1) Sher1986 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 na MA MMM Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 7 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hallo dames, Helaas mag ik me melden voor deze lijst. Vandaag weer ongesteld geworden. Vorige maand mn ei niet kunnen vinden en nu 6 dagen 'overtijd' eindelijk ongesteld geworden. We kunnen weer verder. Ronde 13 alweer... Vandaag dus flinke baaldag maar straks hopelijk weer vol goede moed verder.
NOD-lijst 15 t/m 21 december ♡��♡ 15 december (1) Babywish2016 - 43jaar - 4e kindje 5* Izi - 29 jaar - 2e kindje - ronde 4 16 december (1) Wensbaby2017 - 27jaar - 1e kinde - ronde 5 MMM 17 december (0) 18 december (0) 19 december (0) 20 december (4) Louloute - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Tiy - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 Dootje24 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 1 PrincessP - 30 jaar - 2e kindje - ronde 13 21 decemberr (1) Sher1986 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 na MA MMM Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 8 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hallo meiden. Ik mag me ook weer melden. Ongi ondertussen weer voorbij, kan ik weer uitkijken naar m'n ei. Laten we hopen dat voor iedereen de december maand een dubbele feestmaand gaat worden.
Goeiemorgen dames! Ik sluit me graag aan bij jullie. Vanochtend is mijn menstruatie begonnen dus op naar de volgende kans! Mijn volgende NOD is ongeveer 19dec ik ben 31 jaar we gaan voor eerste kindje en het is ronde drie
NOD-lijst 15 t/m 21 december ♡��♡ 15 december (1) Babywish2016 - 43jaar - 4e kindje 5* Izi - 29 jaar - 2e kindje - ronde 4 16 december (1) Wensbaby2017 - 27jaar - 1e kinde - ronde 5 MMM 17 december (0) 18 december (0) 19 december (0) Duckje31 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 20 december (4) Louloute - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Tiy - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 Dootje24 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 1 PrincessP - 30 jaar - 2e kindje - ronde 13 21 decemberr (1) Sher1986 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 na MA MMM Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 9 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hier vandaag de laatste dag Clomid.. en dan gok ik rond 2 dec mijn eisprong. Het is dus even gokken wanneer ik mijn NOD heb. Volgens app op 21-12, maar als ik uitga van eisprong vorige maand dan is het 18 dec. We gaan het wel zien
Hallo Dames, lees al wel een poosje mee. ik dacht, laat ik toch eens meedoen. wie weet brengt het geluk wil iemand mij op de lijst vermelden:Number2, 40 jaar, 2de kindje. NOD 16 december. 1ste ronde weer na miskraam (6 weken) en daarvoor een Missed abortion (11 weken). Bedankt alvast en veel succes iedereen!
Welkom nieuwe meiden! Leuk dat ons groepje wat groter wordt. Hier is ongesteld ook al gedaan. Nog 2 dagen clomid nemen en dan maandag op echo. Ga eens langsgaan bij een osteopaat. Misschien kan ze alles eens op zijn plaats steken
Wensbaby wij lopen gelijk Ik moest clomid nemen van cyclus dag 3 tm 7, jij later zo te lezen? Ik loop precies gelijk met vorige maand. Als het precies zo gaat dan is mijn NOD 18 dec ipv 21 dec. We gaan het zien... Succes dames!
Ja ik moet clomid nemen van dag 5 tot en met dag 9. Dag 10 op echo, maar omdat ik op weekend ben met vrienden mag ik een dag later gaan. Daarvoor vroeger naar huis gaan, is mij te drastisch. Ik moet altijd pregnyl spuiten 5d en 10d na ovulatie en daarom heb ik mijn NOD ook altijd een 3-tal dagen later, maar ik ga deze keer vragen of ik slechts 1 maal pregnyl mag spuiten. Krijg er teveel bijwerkingen van. Voel me te zwanger en elke keer is de teleurstelling dan groot als het niet zo is. Dus hoop dat NOD op 16/12 is...
Ja dat lijkt me inderdaad vervelend Wensbaby. Ik dacht dat het altijd dag 3 tm 7 was, maar kan dus blijkbaar ook later. Ik heb nu voor 3 maanden clomid mee gekregen en hoef niet op dag 10 voor de echo te komen. Wat ik dus heel raar vind, want ik kreeg afgelopen maand wel op dag 10 een echo. 2x pregnyl spuiten heb ik ook nog niet eerder gehoord. Pregnyl laat toch het ei springen? Is het met een reden dat je 2x moet spuiten?
Duiveltjes hier ook weer gestopt. Ik hoop ze echt 9 maanden niet meer op bezoek te krijgen.. wij gaan ook meteen dag om dag klussen. Om er echt zeker van zijn geen eisprong te missen. Hopen dat het ons lukt deze ronde. Succes allemaal !!