Nicole4sure en izi, je temp gaat de dag na de eisprong omhoog. Soms stijgt hij gelijk, soms een stijgende lijn in 2/3 dgn. Vaak kun je pas na 3 dgn goed zien of er een eisprong is geweest. Tenminste FF geeft dan pas een eisprong aan. Bij mij meestal gelijk en zit de hele lf op 37.1, echt een rechte lijn. Nu al een paar dagen op 37.2 Maar als je ziek of verkouden bent, weinig hebt geslapen en op wisselende tijden temp is het niet altijd betrouwbaar.
Welcome nieuwe dames.... Wat vervelend is dat mocht je een eisprong overgeslagen zijn. Ik denk zelf ook dat dat bij mij is gebeurd... Al weet ik dat niet. Want mijn NOD is 18... Maar ik voelde ook niks rond eisprong.wat steekjes en heel veel zin in gezelligheid. En heel erg vochtig alles klopt kwa vruchtbare dagen. Kwa vochtig heid wat ik had..... Het is nog even wachten. Nu ik aan het praten ben. Voel ik wat zeurderig gevoel onderin. Onder buik. Steekjes licht. En overdag wat minder.
Hoi meiden, louloute gaf t antwoord al. Je kunt een lh piek hebben zonder eisprong. Als je bv pcos hebt (meerdere eitjes die rijpen en niet springen en hierdoor een soort van kralenketting in je eierstok vormen) dan rijpen dus veel eitjes en die geven eigenlijk een vals signaal aan je lichaam af. Je lichaam denkt maar 1 eitje te rijpen maar in t echt zijn t er meer. Deze eitjes kunnen dan geen van allen echt rijpen en dus niet springen bij de piek. Alleen als je ovulatie testen in combinatie met temperaturen volgt, kun je met zekerheid zeggen dat je n eisprong hebt gehad. Of je moet echo's en bloedtesten kunnen laten maken bijna alle vrouwen slaan wel eens een of meerdere eisprongen over. Dit is zeker niet ongewoon . Meestal is de maand erop alles weer ok. In sommige gevallen duurt t langer (bv na pilgebruik) of dus bij PCOS (heb ik zelf gehad door de pil bij mijn eerste). Mogelijk komt je ei nog izi dus zolang je geen menstruatie hebt zou ik door tempen.
Ik heb nooit geweten dat je een eisprong kunt overslaan. Wat is een menselijk lichaam toch ook raar he. Ik had vroeger wel erg last van mijn PCOS en nu gelukkig wel gewoon elke maand redelijk optijd ongesteld.
nou he... het is zelfs zo dat je gewoon op tijd ongesteld kunt worden zonder eisprong gehad te hebben. en iedere vrouw is ook nog eens echt anders qua cyclus lekker gecompliceert ik denk dat het voor mij niet raak is deze maand. heb sinds gisteren de eerste menstruatie krampjes. ik weet het ..zonder rood nog alle kansen maar bij mijn voorgaande 2 zwangerschappen een andere soort van kramp gehad. ach we wachten het af. Hoe staat het met de andere dames?
Ik had vanaf mijn eisprong steeds rare krampjes. Vanaf zondag zijn de krampjes weg. Ik zit nu op 7/8 dpo. Mijn borsten zijn iets wat gevoelig en ik heb sinds de eisprong witte afscheiding. Verder heb ik het gevoel dat mijn vagina van binnen opgezet is. We wachten rustig af...
Ik heb getest vanochtend! Bij m'n zoontje had ik op 10 dpo al een mega duidelijke test. Dus ik dacht, 11 dpo moet wel goed zijn.. Ik zie wel wat maar is zo'n vaag streepje dat ik twijfel of ik deze test positief mag noemen. Is van wondfo. Wat denken jullie? Bekijk bijlage 520610
als ik heel lang tuur denk ik een streepje te zien maar de kwaliteit van de foto's hier is zo slecht dat je niet kunt inzoomen... wat spannend meis!!!!! morgen of overmorgen nog een keer testen!! oh leuk leuk dan ben je de eerste straks op roze
Dankje vind het ook spannend..maar lees overal op dit forum dat deze testen ook valse streepjes kunnen geven dus probeer niet te veel hoop te hebben
Hallo tww -meiden, Hier verwachte NOD op zondag/maandag 18/19 december. Redelijk wat symptomen die mij positief stemmen maar ik weet inmiddels ook dat de wens de moeder is van de gedachte.... Een vijfde kindje zou een complete verrassing zijn maar wel mooi: eisprong was op mijn verjaardag. Ik mag graag denken dat het een verjaardagscadeau is van mijn in december 2012 overleden moeder. Was toen zwanger van mijn tweede, haar eerste kleindochter. Succes met wachten 😘! Modi
Ahh Modi, dubbel hard duimen dan.. Ik weet nog goed ik dat ik zo wenste dat ik een dochter kreeg (mijn moeder is ook overleden). En het leek wel een soort teken wat ik kreeg. Mijn licht ging flikkeren toen ik in mijn hoofd aan het communiceren was erover in bed voordat ik ging slapen. Zo raakte ik zwanger van mijn zoon, geboren om 16.14, en dag voor dat mijn moeder 14 jaar overleden was en ikzelf geboren ben om 20.14 en haar grafnummer 14 is. Alles met het getal 14.... Klinkt allemaal heel zwerig maar voor mij betekende het toen erg veel.
Oh wow, Sher. Die fascinatie met cijfers als verbindende factor begrijp ik zo goed! Als je er op die manier naar kan kijken is dat heel verrijkend. Ook al is t misschien gewoon puur toeval.... Ben zelf een van een tweeling en beschouw de tweeling als een zéér sterke verbinding met mijn moeder. Een groot gemis dat onze moeders onze kinderen niet meer kunnen knuffelen...
Ja dat betreur ik ook enorm. Ik was net 6 toen ze overleed en dit soort belangrijke dingen in het leven horen ze eigenlijk gewoon echt mee te maken
Mijn hoop is een beetje weg. Ik had vorige week zondag en maandag positieve ovulatietesten. Ik ben er dus van uit gegaan dat ik maandag of dinsdag mijn ei heb gehad. Nu heb ik mijn temp in fertility friend ingevoerd en die geeft aan dat ik mijn ei op donderdag heb gehad... als dat zo is, dan hebben we helaas op de verkeerde dagen geklust.
Ik twijfel ook enorm! Als mijn ei zondag 4 dec was ben ik nu pas 9 dpo maar ik word altijd op dag 30 of 31 ongesteld em dat is vrij/za dus dan ben ik nu 4 dagen voor nod... ik denk dat ik morgen toch een test ga wagen... duim duim duim Ik zie trouwens ook een streep op die foto meis! Ik duim voor je!
Ik dacht dat je met zwangerschapstesten alleen vals negatief kon testen en niet vals positief.. wel kan te lang wachten met aflezen een fout geven. dan heb je een indroger en die kun je niet vertrouwen. maar binnen een dag of 2 weet je t. je bent nog wel heel vroeg voor je NOD dus even geduld ik heb al wel vroeg krampen, geen echte creamy afscheiding alleen waterig. gevoelige borsten en ontzettend moe, dat wel. nog 3 daagjes wachten en dan weten we t. ik duim duim duim ook voor een oploper en plakker voor jou!!