NOD-lijst 15 t/m 21 december

Discussie in 'NOD forum' gestart door Babywish2016, 18 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    hoe zit het met de overige dames? wie gaat er wanneer een test tegenaan gooien ;) ?

2. Louloute

Louloute Niet meer actief

Hmm kijken naar je kaartje?

Ja number2 je hebt gelijk. Nog even afwachten :)
    Spannend zeg!! Ik vind je klachten wel erg goed klinken iedere keer hoor!! Ik duim!!

Spannend Nicole!!

3. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Ik ga pas de 20e testen ivm NOD op verjaardag dochtertje de 21e. Dan heb ik 1 dag om mn telleurstelling te verwerken hihi.
    Hopen dat het raak is, want ik heb wel klachten pff. Mjaa die kunnen je ook heel goed voor de gek houden

4. Anoniemh

Anoniemh Lid

4 dec 2016
    45
    0
    6
    Hier is mijn kaartje. Hij geeft nu woensdag aan. Maandag avond voor het laatst geklust, 5 december. (Ivm avonddiensten)
    Voortaan maar direct deze app gebruiken.

Bijgevoegde bestanden:

5. Louloute

Anoniemh, je hebt een paar dagen overgeslagen zie ik..volgens mij zet ie nooit een kruis op de dag dat je geen temp hebt ingevuld.
    Aan de andere kant was je temp nog laag op cd 59 (jeetje wat een lange cyclus trouwens!!)
    Lastig te zeggen zo dus of het klopt of niet!!

6. Tiy

Tiy Actief lid

21 nov 2016
    284
    10
    18
    Nou dames denk dat ik toch naar de volgende ronde moet. Had n paar dagen geleden nog allerlei verschijnselen rn zo n zwaar gevoel in mn baarmoeder. Misselijk veel slijm etc etc. Maar nu voel ik echt helemaal niks sinds sinds 2 dagen. Voel me zo goed geen krampen geen slijm erg droog echt helemaal niets. Dus denk toch dat de duiveltjes op bezoek gaan komen hier over een paar dagen

7. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Tiy blijf moed houden meis! Je hoeft ook niet elke dag kwaaltjes te hebben. Bij mij komt en gaat het helaas ook.
    Je zou evt een testje kunnen wagen want ik zie dat je 4 dagen voor NOD bent. Of test je liever niet eerder?

8. Louloute

Het hoeft niet perse iets negatiefs te betekenen tiy ik blijf duimen meid!!

9. Anoniemh

Anoniemh Lid

4 dec 2016
    45
    0
    6
    Louloutte, op de dag dat ie een kruis zet had ik wel getempt. Ik heb idd niet alle dagen getempt, omdat ik dacht dat mijn nod er aan zat te komen en mijn temp wisselde zo dat ik er niks uit kon maken.
    Via een andere app altijd bijgehouden die zet ik er wel even bij

Bijgevoegde bestanden:

10. duckje31

duckje31 Lid

21 nov 2016
    45
    14
    8
    Hi anoniemh,
    Lastigte zeggen met zo weinig metingen. Vanuit de methode die ik aangeleerd heb gekregen zou ik me vooral afvragen of dag 58 een verstoring kan zijn. Als dat zo is dan is dag 60 je eerste hoge temperatuur maar als er geen verstoring is dan moet je die tot lage temperatuur rekenen en is dag 61 je eerste hoge. Vanuit de methode die ik gebruik is je eisprong twee dagen voor tot een dag na je eerste hoge temperatuur

11. duckje31

duckje31 Lid

21 nov 2016
    45
    14
    8
    Ohja rn als dag 51 een verstoring is kan zelfs dag 57 al je eerste hoge zijn. Vaker meten als deze ronde niet raak is dus, anders valt er weinig van te maken

12. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.569
    3.507
    113
    Ik wil zondag voor het eerst gaan testen met een kv 2v5. Ben dan 8 DPO. Wel vroeg, maar ben veel te nieuwsgierig:D

13. Anoniemh

Anoniemh Lid

4 dec 2016
    45
    0
    6
    Ik ga vanaf de volgende keer ook gewoon door met meten, maar dacht nu dat mijn nod er aan kwam en dus geen eisprong had gehad.

14. Tiy

Tiy Actief lid

21 nov 2016
    284
    10
    18

Was veelste nieuwsgierig en heb net een extra vroege zwangerschapstest uitgevoerd. Helaas negatief.
    Ik heb vanaf mn mensttuatie dag om dag geklutst. Maar denk nu dat mijn eisprong veel later was. Superlang vruchtbaar slijm gehad. Toen helaas ook 3 a 4 dagen niet geklutst. Denk dat ik dus op de verkeerde moment aan de slag ga. Ik ga de volgende ronde toch weer ovu testen gebruiken 2 maal per dag

15. Abos

Abos Actief lid

1 dec 2016
    228
    224
    43
    Vrouw
    Ik ga zondag ochtend testen! De spannende dagen komen er aan ;) succes dames!!!

16. Modigliani

Modigliani Actief lid

4 jan 2007
    173
    0
    16
    Toneel- en dansdocente, theatermaakster
    Zuid-Holland
    Hallo meiden,

Ik ga ook zondag testen. Ben dan 13 dpo.
    Lekker laat.

Heeft iemand anders ook zo'n kriebels onder schaambotje? Het lijkt wel alsof het 'jeukt' van binnen.

17. Nicole4Sure

Nicole4Sure Niet meer actief

Goedemorgen dames, ik heb een heeeeeel licht 2e streepje! Ik weet niet of het te zien is op de foto, de kwaliteit is echt shit op zp!

Bijgevoegde bestanden:

18. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    Wat goed!! Gefeliciteerd!!

19. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Ohhhh ik ben zo stom geweest. Ik wilde niet voor nod testen maar kon het niet laten. 6 dagen voor nod teste ik vanmorgen heeeeeel licht positief. Bem nu helemaal onzeker...

20. Nicole4Sure

Nicole4Sure Niet meer actief

Ik ken het gevoel Sher 🙈 Duimen duimen duimen op een goede afloop!!! X

Deel Deze Pagina