Die heb ik ook van kruidvat. Pakt die ook 4/5 dagen voor NOD Vandaag nog doen vanavond of morgen? Heb net geplast en niet opgevangen helaas moest nodig en kon niks vinden.
Ok ga ik morgen doen met die van kruidvat. Vind het echt spannend. Deze ronde voelde ik niks. Alleen steekjes heeeelll verrr. Misselijk met vlagen vanaf vrijdag. Hoop dat het zo blijft. En de testen wel oplopen
Het wisselt zo met de symptomen... daar moet je niet op af gaan, elke zwangerschap is weer anders, zelfs bij dezelfde persoon Ik duim voor je! Nog meer testers morgen?
Hier ook op en af kwaaltjes. Voornamelijk moeheid en mijn borsten die gevoelig zijn. ivm mijn missed abortion mag ik 9 jan naar de vk voor de eerste echo. Krijg elke 2 weken dan een echo. Klinkt nog allemaal zo onwerkelijk. De ferti arts heeft er vertrouwen in, nu ik nog
Wij mogen vanaf 1 week overtijd ook al op bezoek bij de gyn, ik denk dat ik vrijdag ga bellen voor een afspraak tussen kerst en oud en nieuw... dan gaan ze in elk geval kijken of het op de goede plek zit, en dan wekelijks of tweewekelijks verder kijken... spannende tijden zeg pfff! Maar ja als je een kinderwens hebt dan heb je ineens nóg meer doorzettingsvermogen he 😉
Zojuist de VK en ferti arts gesproken, 9 januari de eerste afspraak voor de echo als de duivels weg blijven. Toch wel heel spannend zo.
Sher 1986 Zeker spannend zeg. En hopelijk blijft de ongi weg... Of moet het juist komen nu zodat je 9 januari erheen kunt?
Oh spannend dan lopen we gelijk Number2! Ik was even benieuwd naar die kortere LF, als die korter is test je dan ook eerder positief? Komt het hormoon dan sneller vrij ofzo? Ik duim voor je en voor de rest van de dames! Ik zie al een aantal voorzichtige testen, hoop dat ze oplopen!
Mijn cyclus is meestal 27 of 28 dagen en mijn eisprong bijna iedere maand op dag 16. Een kortere luteale fase betekent dat mijn hormonen tot 12 dagen na mijn eisprong actief blijven en dan eigenlijk stoppen. Je maakt niet eerder hcg hormonen aan als andere vrouwen maar je baarmoeder breekt alleen eerder het slijmvlies af. Bij vrouwen met een nog kortere fase is zwanger blijven vaak t probleem omdat het vruchtje te weinig tijd heeft om in te nestelen. Het is eerder zo dat ik te vroeg zou kunnen testen als ik mijn nod aanhoudt. Tot nu toe is gebleken bij iedere zwangerschap die ik heb gehad dat ik toch dik positief test op 28 dagen dus 12 dagen dpo. Ben 3 keer zwanger geweest waarvan 1 gezonde dochter is gekomen (de eerste) en de afgelopen periode 2 miskramen. Maar we houden moed. Denk dat deze ronde niet raak is vanwege de premenstruele klachten maar we wachten maar af 😉