Heb niet meer getest, ga na nod pas weer testen mocht ik niet ongi worden Verder gaan we vanavond op vakantie (naar NL en daarna door naar m'n schoonouders die ook ver weg wonen) dus genoeg afleiding Ik duim voor je number2!!
Vandaag 10dpo uitgaande van eerste hoge temperatuur. Geen duidelijke symptomen nog kunnen ontdekken maar heb begin van mn cyclus vitex agnus castus gebruikt omdat ik mijn PMS klachten zat was en wilde weten of het daarmee verminderde, lijkt dus aardig te werken. Mijn afwijkende temperatuur pieken in eerste helft cyclus waren ook direct weg. Maar daarom dus wel moeilijk vergelijken. Normaal waren mijn borsten al super gevoelig op deze dag... vorige maand kon ik zelfs niet liggen zonder pijn. Mijn emo-bui een week voor menstruatie heeft zich deze maand ook niet gemeld, heel fijn! Maar ik wilde niet testen voor NOD dus probeer ondanks alle super mooie berichten hier niet te veel over testen na te denken. Gefeliciteerd dames!
Heb even jullie advies nodig want ik loop er echt mee rond.. Mijn beste vriendin is al een hele tijd bezig voor een 2e, loopt ook bij de ferti arts en heeft inmiddels na een lang traject haar 2e IUI gehad die ook weer mislukt is. Ik merk aan haar dat ze er helemaal doorheen zit. Zij heeft mij al die jaren gesteund toen ik in behandeling was en ik haar. Mijn vorige zwangerschap gunde ze me zo en helaas ging dat mis. Ze gaf ook heel eerlijk aan dat ze er moeite mee had, maar onze band is sterk gebleven. Nu ben ik dus wonder boven wonder nogmaals zwanger en weer eerder dan dat zij is. Het voelt zo oneerlijk en ik durf het haar eigenlijk niet te vertellen. Terwijl we echt alles delen. Ze is al 10 jaar mijn beste vrienden, maar hoe breng ik dit. Ze vertelde me eergisteren dat ze er zo doorheen zit . Het voelt zo lastig dit....
Hoi meiden, Mijn vermoeden werd vanochtend bevestigd, denk ik.... Weet niet of je t kan zien op de foto...
@Sher, gefeliciteerd! Ik kon een test gisteren ook niet laten....Toen nog negatief. Sorry, heb maar een paar berichten teruggegeven dus weeet niet wie er misschien nog meer zwanger zijn. Aan jullie dus ook gefeliciteerd!
Lastige situatie sher..ik zou denk ik even afwachten met vertellen, een paar dagen maar misschien heeft ze die paar dagen nodig om haar verdriet te verwerken. En dan vertellen..als je dan langer gaat wachten dan lijkt me dat ook kwetsend voor haar.. Doe vooral iets dat goed voelt!! Modigliani Ik zie iets spannend!!
Gefeliciteerd Modi!!! Ik heb vanmorgen weer getest ☺️ Sher onze streepjes zijn gelijk, hij is heel iets donkerder dan gisteren... zaterdag nog een keer en dan maandag het zkh bellen!
Lieve Sher, dit is zeker een hele moeilijke situatie .. voorlopig hoef je nog niets te zeggen ... eerst zelf aan het idee wennen en de eerste echo afwachten. voor jullie is dit ook groot nieuws na je MA. ik denk dat jouw vriendin het moeilijk zal vinden maar je dit zeker zal gunnen! ze kent je hele verleden hiermee en jullie zijn niet voor niets al zo lang vriendinnen. veel sterkte hiermee
hi Modigliani, het is moeilijk te zien op de foto's hier hoor misschien zit ik er helemaal naast maar je testje lijkt wel al helemaal droog.. kwam het streepje binnen de aangegeven tijd? hopelijk gaat het mooi oplopen !! alvast een voorzichtige felicitatie
Ik heb vanmorgen weer getest..met kruidvat test. Ik krijg hem hier niet op. Weer licht maar wel duidelijker. Probeer gewoon nog foto te maken. Mocht het gelukt zijn merken jullie het. Ik heb ook weer nieuwe gekocht van kruidvat.. morgen weer doen. Kijken of ze oplopen.. Ik geloof het nog steeds niet. Ik haal na mijn NOD pas Denk ik mocht ik niet ongi geworden zijn. De clearblue. Want ik heb ook gelezen strepen en dat het toch op een ongi uit draaide.. Hoeft niet bij iedereeen te gebeuren maar ik denk dan daar aan.
Hallo Dames, Streepje kwam binnen 5 minuten. Is daarna alleen maar donkerder geworden. Nu helemaal droog. Maar dan zie je dus dit: