Vanmorgen getest en omowit. Ben nu 1 dag overtijd. Zal wel lange cyclus zijn... Ook nog maar 6 wk gestopt met minipil.
Morgen dames! Vandaag test gedaan 14DPO maar helaas negatief. Nu wachten op ongi zal morgen wel komen.
Zojuist bloed bij het afvegen, het is helderrood . Gelukkig niet veel, maar het zat wel op mijn papiertje
Zojuist bloed bij het afvegen, het is helderrood . Gelukkig niet veel, maar het zat wel op mijn papiertje
Had even een tampon in gedaan. Er zit heel weinig op en is een beetje slijmie bruin nu. Er zat 1 klein streepje rood op.
Hier morgen ochtend voor het eerst deze maand testen. Nog niet ongi, wel vanmiddag licht roze verlies maar minimaal. Vaak is dit een voorbode van m'n naderende menstruatie maar hoop het niet.
Hier weer een lage temperatuur dus waarschijnlijk morgen ongesteld. Op naar de volgende ronde dus maar
Het bloeden is gestopt. Het maakt zo onzeker he, dat ik elke keer naar de wc ga om te kijken of er geen bloed is. Voor de meiden die ongi zijn geworden of een omo witte test hebben, een dikke knuffel voor jullie.
Fijn dat het bloeden gestopt is sher!! Kan me wel voorstellen ja dat je dan iedere keer naar de wc gaat om te checken..! Balen littletwinkle en duckje
Nou ik mag officieel op rood hoor dames! Gisteren avond begon het wat bruinig (lekker fris ) en nu is het ECHT begonnen Is er al een groep voor de volgende ronde?
Och danes die omowit hebben.. b of ongi aangebroken. Heel veel geluk..(Ik duim ondertussen voor jullie) Voor een geslaagde 2 strepen ronde.... Ik ben nog niet ongi geworden. Had wel (licht) positieve testen achter de rug. Als ik vandaag nog niks geworden ben. Dan morgen vroeg met clearblue. Of later in de week.....
Helaas.. Ik kan ook op rood vanmorgen ong geworden. Op naar de volgende ronde.. Alle zwangere gefeliciteerd 😁