NOD-lijst 15 t/m 21 december

Discussie in 'NOD forum' gestart door Babywish2016, 18 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    Je hebt groot gelijk! en vooral van blijven genieten! Voor mijzelf was het erg leerzaam om te weten dat mijn eisprong pas echt enkele dagen na de positieve ovu test kwam. Toen dat duidelijk was, tot 2 keer toe vrijwel meteen zwanger. helaas gingen beide zwangerschappen niet goed. Combinatie van 'pech' en leeftijd helaas. Ook wij maken er zeker geen moetje van , al ben ik al wel wat ouder :) Lukt het, dan is het heel welkom en anders izijn we gelukkig met de huidige gezinssituatie.

2. Izi

Izi Actief lid

25 feb 2015
    456
    180
    43
    Gezellig weer een aantal meiden aangesloten. Op naar een mooie roze lijst!

Wensbaby heel begrijpelijk dat je er de balen van hebt. Ik duim heel hard voor je dat morgen je echo een mooie grote follikel laat zien.

Ik doe wel ovu testjes en temperatuur ook. Maar mijn ovu testjes zijn altijd zo wit, en dan ineens een streep en 12 uur later dan alweer verdwenen? En temperaturen is ook lastig, ik werk onregelmatig, ook nachtdiensten. En weet dan nooit zo goed wanneer ik mijn temperatuur op moet nemen. Doe het nu voor en na het slapen. Heeft iemand daar nog tips voor?

3. Louloute

Louloute Niet meer actief

4. Izi

Izi Actief lid

25 feb 2015
    456
    180
    43
    Dank je Louloute, eigenlijk wat ik ook dacht en doe. Gelijk als ik wakker word aangezien mijn lichaam dan in rust is.
    Zal wel niet zo'n stabiele grafiek zijn als zonder nachtdienst maar vorige maand gaf hij ook wel op de zelfde dag m'n eisprong aan als dat ik een positieve ovu test had.

5. Louloute

Zolang je je eitje vindt daarmee is het prima toch? :)

6. Izi

Izi Actief lid

25 feb 2015
    456
    180
    43
    hihi ja is wel het voornaamste he.

Hoe gaat het bij jou?

7. Louloute

Goed hoor!
    Er bleek toch iets niet te kloppen met m'n hormonen, kreeg er nu pillen voor & progesteron tijdens de LF. Ben benieuwd!!
    Ben ook begonnen met ovu testen maar nog geen ei in zicht. 😊

8. Izi

Izi Actief lid

25 feb 2015
    456
    180
    43
    Die komt vast binnenkort :D
    Heb je bloed laten prikken dat je weet dat er iets niet goed was met je hormonen? Of heb ik gewoon iets gemist ��

9. Louloute

Heb m'n bloed laten prikken ja! :) had vorige ronde melk afscheiding uit m'n borsten ineens, en veel andere kwaaltjes, dacht al dat het vreemd was. Hoopte dat ik zwanger was en het daardoor kwam maar helaas, toen besloot ik om het te laten checken. :)

10. Tiy

Tiy Actief lid

21 nov 2016
    284
    10
    18
    Spannend. Nog 19 dagen voor mijn nod. Ik merk dat ik er nu wel heel erg veel mee bezig ben. Zit letterlijk uren lang dagelijks op deze site en op youtube bevallingen aan t bekijken. Elke dag ovu testjes en natuurlijk dag om dag klussen. Hoop voor ons allen echt dat we een mooie test voor ons krijgen !! Tijd lijkt zo langzaam te gaan. Zijn jullie niet zenuwachtig? Normaal valt het bij mij echt mee maar dit x is t wel heel erg. Kriebels kriebels

11. Louloute

Haha bij mij kriebelt het ook hoor. Als ik schattige baby foto's voorbij zie komen op Facebook denk ik awwww 😍😍
    Maar niet zenuwachtig ofzo. M'n mannetje houdt me ook bezig en binnenkort Sinterklaas & kerst (ben fan van de feestdagen) dus zit al te denken welke cadeaus ik wil geven en aan wie etc.
    Deze week ook 5 jaar samen met m'n man en ik heb er totaal niet aan gedacht hihi dus heb nog niks voorbereid. Moet ff snel een leuk idee verzinnen.😊

12. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Vandaag toch maar om 15:30u naar het ziekenhuis voor een echo. Vind het idee dat ik wel clomid moet slikken maar geen echo krijg helemaal niks. Zit nu op cyclus dag 13.

13. Louloute

Gelijk heb je hoor meid!! Ben benieuwd hoe groot je eitje is! :)

14. Izi

Izi Actief lid

25 feb 2015
    456
    180
    43
    Oh Louloute sorry had ik even niet meegekregen. Goed dat je het hebt laten testen. En nu op naar een positie test!
    Gefeliciteerd met jullie 5 jaar samen zijn!

Tiy ja hoor. Hier ook weer vol zenuwen. Blijf het een bijzonder iets vinden. Er gebeurd zoveel met je lichaam en je lichaam kan je ook zo lekker voor de gek houden. En wij maar afwachten :p

Sher succes in het ziekenhuis.
    En wensbaby ook!

15. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Dank jullie wel meiden..

Loulou van harte gefeliciteerd meis! Geniet er lekker van samen.

16. Tiy

Tiy Actief lid

21 nov 2016
    284
    10
    18
    Van harte gefeliciteerd Loulou. Geniet ervan !!
    En Sherr laat je ons weten hoe het was bij de ziekenhuis !! Hoop voor je dat het er allemaal goed uitziet.

17. Wensbaby2017

16 okt 2016
    42
    50
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met je 5 jaar samen!
    Maak er maar een gezellige dag van ;)

Ik moet vrijdag terug naar gyne voor echo.
    Heb er geen goed gevoel bij.. Zal wel zien!

Sherr: hopelijk bij jou wel een goeie echo!

18. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Een eitje van 17.3 mm gekke is alleen dat ovu testen nog erg licht zijn

19. Tiy

Tiy Actief lid

21 nov 2016
    284
    10
    18
    Met ovu testen heb ik persoonlijk geen goeie ervaringen.. terwijl andere er weer dolblij mee zijn. Dus t hoeft niet altijd te kloppen Sher

20. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    Sher1986
    Dat lijkt wel de goeie kant op te gaan.. hopelijk heb je morgen of overmorgen een positieve test. Tussen 20mm en 24 mm ong springt t eitje. Het groeit 1 tot 2 mm per dag dus het zou goed kunnen dat de piek nog moet komen! Succes iig

Deel Deze Pagina