Yess dat klopt. Heb n topic bij zwangerschaps en ovulatietezten. Aantal dagen geleden gemaakt ivm die verwaaring met de testen. Streep is vannacht idd nog donkerder geworden.. en hoe is het bij jou ? Zie dat je vandaag 1 dag overtijd ben en mag testen
Oh sher1986 Ik las ff terug... Jeetje wat schrikken zeg.... Ik heb deze bericht gestuurd op reactie wat ik las van je. Moet nog 2 pagina's verder lezen. Maarrr moest echt ff erop reageren.
Tiy wat spannend allemaal. Ik leefde helemaal mee met je testen haha. Gewoon blijdschap gilde ik yes haar ei pfff. Was gelukkig alleen in de slaapkamer haha. Ik las dat er iemand de 20e haar NOD dag is. Mijn duimen draaien overuren voor jullie hoor. Dat jullie dat maar weten
Hoe gaat het met jou loesmari? En met jou sher? Geen bloedingen meer? Tiy jij zit op de wachtbank nu?
Helaas neg getest en vandaag komt de menstruatie door. Volgende ronde maar weer. Sher hopelijk gaat het goed met je..
Het bloeden is weer even gestopt. In ruil daarvoor heb ik een veels te lage vitamine D waarde (33) moet tussen 50-100 zijn. Dus we zijn lekker bezig. Wat vervelend number2 💋
Extravit D en veel naar buiten als t gaat. Js t is jammer...zit te wachten tot t doorzet. Ik zie helemaal niets. Laat t maar komen dan kunnen we door..
Hoop dat je deze ronde succes hebt meis!💋 Loulou hoe is het bij jou? Hoever ben je nu? 💋
Ik duim dat het volgende ronde raak is number2!! Sher gelukkig is het bloeden gestopt!! Vitamine D dat is balen dat het te laag!! Hoe komt dat? Of is er geen reden voor? Hoe voel je je verder? Hier gaat het goed hoor, voel me heel erg zwanger en heb ook al wat kwaaltjes dus dat is fijn. Gister was m'n nod vond het nog wel spannend maar heb er wel vertrouwen in. ben 4+2 vandaag 😊 10 februari eerste echo!
Spannend hoor meis . Het komt vast helemaal goed. Ik heb een maagverkleining gehad in 2011, had altijd wel wat tekorten, maar nog niet zo laag als nu. In de zwangerschap van mijn dochter was dat 1 van de redenen om in te leiden. Omdat ik wekelijks flauwviel. Leuk hoor straks die eerste echo.
Ooh echt heftig zeg!! Krijg je nu extra vitaminen dus? Telkens flauwvallen lijkt me ook niet fijn.. zo eng om de controle te verliezen over je eigen lichaam!! Nou ja Gaat het verder goed?
Ik slik indd een hoge dosis vitamine D nu. De rest van de uitslagen moeten nog binnen komen. Verder gaat het wel goed. Vandaag 'alweer' 8 weken