Hier gaat het goed Met jou ook? Wij hadden zaterdag het Frozen feestje van mijn dochtertje, die wordt 4 en gister pakjes avond en heerlijk gourmetten. En jij?
Gefeliciteerd met je dochter! hele mijlpaal, 4 jaar. dan begint de school periode van het weekend pakjesavond gevierd en het was weer druk maar erg gezellig. en nu op naar de kerst ! volgend weekend gaan we de kerstboom halen en opzetten.
Ja kwam nu toch wel even heel confronterend dichtbij, dat mijn kleine meisje groot wordt en naar school gaat haha. Ik heb al een zoon van 10, die aardig begint te puberen en dit was mijn kleine meisje.. alhoewel ze wel echt toe is aan school hoor. Daarom dus extra duimen voor een nieuw klein (laatste) spruitje hahaha.
Hallo dames. Ik kom ook even hier kletsen.. Mijn verwachte NOD is 18 Dec... We klussen gewoon om de dag of 2 dagen met plezier natuurrijk. Dit is onze 2e ronde. En voel me gek met ups and downs. Weet niet of mijn ei geweest is. Puur omdat ik de vorige keer het heel goed voelde. Doorzichtige slijm verlies gehad zaterdag en avond gezzelig gehad. Vanmorgen kreeg ik bij het afvegen. Een dikkere slijm wit.ik dacht huh? Wat nou nooit gehad. Maar vrouwen lichaam zit raar in elkaar.. Vorige cyclussen waren 28 dagen. Nu was ik 30 of 31 cyclus. Vind dat zo moeilijk te berekenen. Zat echt van moet ik van cyclus 28 blijven uitgaan. Of 30 of 31? De laatste twee zitten we goed. Maar mocht ik na 4 dagen overtijd van cyclus 28 blijven uitgaan. Kan ik door puur geluk. Zwanger zijn van 2 dagen gezzelig hebben voor de eisprong. Maar denk het zelf niet . Want je vruchtbare dagen veranderd mee toch als je overtijd bent? Zoo llaanngg verhaal. Maar dat zijn dingen waar ik me nu mee bezig hou!
Gefeliciteerd met je dochter sher!! Leuk zeg frozen feestje Hier geen Sinterklaas gevierd, m'n zoontje is er nog te klein voor Gezellig number2!!
zou zeker leuk zijn! .. nog 12 dagen te gaan als deze maand mijn cyclus ook weer 28 dagen is.. Gisteren een dip in mijn temp en zoals verwacht vandaag een enorme piek. aan de timing ligt het dus deze maand niet
Wat spannend he allemaal. Mijn NOD is op de echte verjaardag van mijn dochter. Ik heb me voorgenomen om deze maand NIET voor NOD te testen. Mijn vriend heeft de testen al weg gehaald haha, want ik ken mezelf Zou een mooi verjaardags/kerstkado zijn. Vanmiddag een telefonische afspraak met mijn ferti arts. Om te bespreken wat de vervolgstap is als de clomid niet aanslaat met nog 2 maanden over, zodat we kunnen gaan nadenken wat we willen (spuiten, IUI etc). Ben erg benieuwd
zeker een mooi kado!! haha ik heb deze maand geen testen meer in huis dus ik ga ze wel halen als ik over mijn NOD heen ben. ben niet eens zozeer zenuwachtig voor het wel of niet hebben van een positieve test.. wat erger is de spanning dat als de test positief is , het niet weer fout gaat. bij 11 weken begin dit jaar een missed abortion (bij 8 weken nog een mooi kloppend hartje) en vorige maand bij 2 weken overtijd een miskraam. het is een combinatie van leeftijd en pech hebben. je kunt Moeder natuur niets afdwingen he.. alleen maar hopen op een goede afloop. aan gezond leven en foliumzuur ligt het niet
NOD-lijst 15 t/m 21 december ♡🎀♡ 15 december (2) Babywish2016 - 43jaar - 4e kindje 5* Izi - 29 jaar - 2e kindje - ronde 4 16 december (1) Number2 - 40 jaar - 2e kindje - ronde 1 17 december (1) Louloute - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 18 december (1) Elsa86 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 19 december (4) Duckje31 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 LittleTwinkle - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 Wensbaby2017 - 27jaar - 1e kinde - ronde 5MMM Merel V - 31 jaar - 1e kindje - ronde 14 MMM 20 december (4) Tiy - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 Dootje24 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 1 PrincessP - 30 jaar - 2e kindje - ronde 13 Elyn - 29 jaar - 2e kindje - ronde 5 na MA 21 decemberr (1) Sher1986 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 na MA MMM Datumloos (1) Loesmari - 33 jaar - 3e kindje - 2e ronde Buiten de lijst (0) Totaal: 15 Wachtbankje (7), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.
NOD-lijst 15 t/m 21 december ♡��♡ 15 december (2) Babywish2016 - 43jaar - 4e kindje 5* Izi - 29 jaar - 2e kindje - ronde 4 16 december (1) Number2 - 40 jaar - 2e kindje - ronde 1 17 december (1) Louloute - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 18 december (2) Elsa86 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 Loesmari - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 19 december (4) Duckje31 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 LittleTwinkle - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 Wensbaby2017 - 27jaar - 1e kinde - ronde 5MMM Merel V - 31 jaar - 1e kindje - ronde 14 MMM 20 december (4) Tiy - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 Dootje24 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 1 PrincessP - 30 jaar - 2e kindje - ronde 13 Elyn - 29 jaar - 2e kindje - ronde 5 na MA 21 decemberr (1) Sher1986 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 na MA MMM Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 15 Wachtbankje (8), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.
Welkom loesmari! Houd je ergens je cyclussen bij? Ik gebruik ff daarvoor, die rekent gelijk de gemiddelde cycluslengte bij mij en daar ga ik vanuit Bij mij soms springt m'n ei pas op dag 19 en deze ronde dag 14 al dus het kan wisselen daarom doe ik aan ovu testen & tempen zodat ik weet waar ik aan toe ben Heftig zeg number2 bij 11 weken al helemaal dan ga je er toch al een beetje vanuit dat het goed zit..! Hopelijk snel een plakker!! Welkom merelv!
Ik moet zeggen dat ik ook wel heel bang ben hoor voor weer een missed abortion of miskraam. Ik heb dan wel 2 kindjes (van andere partner), maar maak me er wel zorgen om.
welkom bij de club ik zou uitgaan van een gemiddelde van de 3 cyclussen. dus in jouw geval 30 dagen. het lijkt erop dat je dan dus goed zit. je kunt eventueel gaan temperaturen om je cyclus in kaart te brengen. je houdt het dan 3 maanden bij en dan heb je een goed idee wat het verband is tussen vruchtbaar slijm en je eisprong. ikzelf heb niet veel aan dat slijm want het is iedere maand weer anders.. tenminste dat lijkt zo het temperaturen en ovulatie testen hebben mij iig geleerd dat mijn eisprong echt pas 2 dagen na de positieve test komt. hoewel zaad langer meegaat(2-3 dagen afhankelijk van de conditie van je man ), was de kans dan blijkbaar toch iets kleiner. je hoeft het niet langer bij te houden dan 3 maanden maar het geeft misschien een beetje rust en kun je 'gerichter' klussen. vooral gezellig houden is het motto dus dat doen jullie goed.
heel herkenbaar. vooral de missed abortion was moeilijk. volgens mij waren wij allebei 11 weken toen we erachter kwamen? bij mijn miskraam kwam het vanzelf en dacht ik nog, dit kindje had een aanlegfoutje en dus lost mijn lichaam het zelf op. bij de missed abortion ging alles door: borsten, misselijk, moe en dikkere buik. toch was de kleine met 8 weken gestopt. ik heb nu zoiets van we zien wel. Hoewel ik graag de touwtjes in handen heb, hierin heb je helemaal niets te vertellen of te beslissen. alleen luisteren naar je lichaam en afwachten. ok ik ben nu heel nuchter maar zodra die NOD om de hoek komt kijken ben ik weer 1 bonk zenuwen en spanning haha
Het hartje was vlak voor 11 weken gestopt met kloppen. Wat een hell als je dat op een grote beamer ziet bij de VK. Elke week een goede echo. Had wel licht bloedverlies maar elke arts zei het zit goed (blabla). Uiteindelijk bleek bij onze extra echo dat het hartje was gestopt, een chromosoonafwijking, vocht bij hartje en verdikte nekplooi van 2.7 (week ervoor ook niet te zien). Ik ben ook zo zenuwachtig als de pest haha
hoop het ook Louloute! een plakbaby een MA gun je echt niemand.. Ik dacht echt bijna de 12 weken aan te "tikken" maar helaas. en aangezien het niet vanzelf komt, was bij mij een curretage de oplossing. wel vrijwel meteen een normale cyclys. na 4 maanden weer zwanger en toen de miskraam. al had ik daar meer 'vrede' mee. jeetje Sher1986.. Ook voor jullie snel een plakkertje dan!