NOD lijst 8 t/m 14 Februari 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Jughi, 6 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jughi

Jughi Bekend lid

28 okt 2014
    710
    1
    0
    ♥ NOD lijst 8 t/m 14 Februari 2015 ♥

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.
    Jughi, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4

Totaal: 1

Zwanger (0),Ongesteld (0),MMM (0),Negatieve Test (0),Twijfel-/Tuurtest (0)

De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet.

2. Jughi

Jughi Bekend lid

28 okt 2014
    710
    1
    0
    Nieuwe ronde nieuwe kansen!
    Hopelijk veel roze in deze lijst!

Voor mezelf gaat de uitdaging worden om mijn ei te vinden in die drakencyclussen van mij :) de rest is dan nog maar even bijzaak...

3. Asuka

Asuka Niet meer actief

Ik mag mij ook aanmelden!

Asuka, 24 jaar, 1e kindje, ronde 3, 8 februari

4. Jughi

Jughi Bekend lid

28 okt 2014
    710
    1
    0
    Gezellig! Ik krijg je niet zo makkelijk toegevoegd, wellicht dat er wat mensen in de lijst komen die hier handig mee zijn :) ik niet namelijk!

5. izzy1974

izzy1974 Actief lid

5 nov 2014
    127
    0
    16
    hoi hoi

ik kom me ook melden
    Izzy 40 jaar 1e kindje ronden 4
    ga uit van 11 februari

hopelijk brengt deze ronden ons allemaal meer geluk :)

6. Asuka

Asuka Niet meer actief

8.
    Asuka, 24 jaar, 1e kindje, ronde 3

9.

10.

11.
    Izzy, 40 jaar, 1e kindje, ronde 4

12.

13.

14.

Totaal: 3

De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet.

7. Jughi

Jughi Bekend lid

28 okt 2014
    710
    1
    0
    Goed bezig asuka! Stom he dat het nog zo lang duurt.... Vind dit echt saaaaaaiii!

8. Asuka

Asuka Niet meer actief

Ja het begin duurt best lang! Maar ik mag niet klagen, ben nog maar net begonnen. ^^

Ik wil eigenlijk zo wel even ovulatie testjes bestellen van zwanger & kids. Dan heb ik tussendoor tenminste nog iets te doen. :) :) Maar natuurlijk moet ik eerst nog eventjes twijfelen over hoeveel...

9. Jughi

Jughi Bekend lid

28 okt 2014
    710
    1
    0
    Wij zijn ook nog niet zo super lang bezig hoor. Dit is pas ronde vier, dus valt reuze mee. Maar omdat mijn cyclussen best lang zijn, is dat al wel wat langer dan bij een cyclus van gemiddelde lengte :p
    En dan 25 dagen wachten tot eisprong... Vind ik saai. Hoewel het ook goed is om even wat los te laten!
    Ik heb zon twintig testen op voorraad, maar ik heb dan ook nog geen idee wanneer ik mijn eisprong kan verwachten...

10. Asuka

Asuka Niet meer actief

Ja lijkt me ontzettend onhandig om een onregelmatige cyclus te hebben. :( Ik heb nog geen idee wat mijn lichaam gaat doen. Jij had de eerste twee cyclussen ook mooi regelmatig. Heb je de pil geslikt?
    Wij zijn gelijk begonnen na het stoppen met de pil. Zo geduldig wachten als jij kon ik niet hoor. hihi.

11. ik87

ik87 Bekend lid

23 apr 2013
    741
    0
    16
    Studeren en werken
    limburg
    #11 ik87, 10 jan 2015
    Laatst bewerkt: 10 jan 2015
    Ik mag me ook weer melden.

Ik87, 27 jaar, ronde 24, 1e kindje

Nod 8 februari

12. ik87

ik87 Bekend lid

23 apr 2013
    741
    0
    16
    Studeren en werken
    limburg
    Wat die wisselende cyclussen betreft, dat trekt vaak wel wat bij na een tijdje. Ik begon met een cyclus van 87 dagen en had vervolgens een cyclus van 60 dagen. De cyclussen die volgden waren telkens iets korter, maar ook erg wisselend. Inmiddels zijn mijn cyclussen zo'n 29 dagen. En weet ik altijd wanneer mijn eisprong ongeveer is. Toch blijven ovulatietesten altijd erg fijn om wat zekerheid te hebben.

13. Jughi

Jughi Bekend lid

28 okt 2014
    710
    1
    0
    Ik heb de Nuvaring gebruikt, in april mee gestopt. Tot september perfecte cyclussen gehad, en ineens niet meer sindsdien.
    In oktober zijn we voor het echie gegaan. Nu gebruik ik teunisbloemolie, om mijn cyclus hopelijk wat te verkorten. Ik ga het vanzelf zien...

Ik heb een maagverkleining gehad, dus moest verplicht wachten haha! Dan is t een stuk makkelijker denk ik...

14. CSI

CSI Bekend lid

7 jun 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    K kom me ook hier melden..

Csi 25 jaar 2e kindje ronde 2 (na pauze) mijn cyclus doet al vanaf juli ook gek.. dus doe nod maar op de 12e.. ben benieuwd of dat gaat kloppen;)

15. CSI

CSI Bekend lid

7 jun 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    En uiteraard hoop k op heeeeel veeeeeel roze!

16. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant

8. (2)
    Asuka, 24 jaar, 1e kindje, ronde 3
    Ik87, 27 jaar, 1e kindje, ronde 24

9.(0)

10.(1)
    Cosy, 29 jaar, 1e kindje, ronde 7 (na 2e mk)

11.(1)
    Izzy, 40 jaar, 1e kindje, ronde 4

12.(1)
    Csi, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2 (na pauze)

13.(0)

14. (1)

Totaal: 6

17. Asuka

Asuka Niet meer actief

Hoi iedereen, welkom terug.

Jughi Ooh, een maagverkleining, das ook niet niks! Blij met het resultaat? Ja ik snap wel dat je dan ook even met andere dingen bezig bent en het misschien iets makkelijker is. Ik doe zelf nog een poging met shakes momenteel. :) Hoelang moest je verplicht wachten? Een jaar?

Das wel heel flauw dat je ineens wisselende cyclussen hebt. Ik hoop dat de teunisbloemolie je gaat helpen!

Hier zijn de duivels bijna weer weg. Ben er ook wel weer klaar mee hoor. :)

18. Jughi

Jughi Bekend lid

28 okt 2014
    710
    1
    0
    Ik ben zeker blij met het resultaat :) 62 kilo kwijt in totaal! Dus het wachten meer dan waard :) moestindd een jaar wachten...
    Dapper, met shakes! Hoe gaat het daarmee? Wil je veel kwijt?

19. Asuka

Asuka Niet meer actief

Oh wouw. Goed man zoveel! Ik denk dat ik netzoveel moet en wil verliezen. Ik ben pas net begonnen, dus ja gaat nu natuurlijk nog prima haha. Maar eerder 20 kwijtgeraakt op de shake manier, dus deze keer zet ik door, tenzij ik zwanger raak uiteraard. Dan houd ik gewoon een gezondere levensstijl aan. :)

20. suikerspin

suikerspin Actief lid

8 dec 2014
    165
    0
    16
    NULL
    NULL
    Suikerspin, ronde 24, 1e kind, mmm

Deel Deze Pagina