Dames ik heb jullie hulp nodig. De bovenste test is cd 12 daaronder van vandaag cd 13. Lijkt eroo de lh piek eraan zit te komen. Eerder dan normaal. Ik heb wel minder vruchtbaar slijm dan normaal. Gisterenavond geklust. Was de bedoeling morgen weer. Wat nu te doen weer vanavond?
Hoi meisje1977, het lijkt er inderdaad wel op! Echter heb ik begrepen dat elke dag niet zoveel zin heeft. De zaadcellen blijven langer leven in je lichaam en zouden dus ook vandaag je eitje kunnen bevruchten. En de aanmaak van zaadcellen duurt langer dan een dag, dus elke dag mag en kan natuurlijk altijd! Maar helpt niet extra volgens mij. Morgen weer is gewoon prima! Succes!
Mag ik eens wat vragen, bij sommige zie onderaan in de banner staan gestart met Clomid, maar wat is dit precies? Of waarvoor gebruik je dit? Vanaf welke dag kan je het best om de dag gaan klussen? Vanaf dag 10 ongeveer?
clomid stimuleert de afgifte van hormonen die voor de eirijping en eisprong zorgen. Wordt gebruikt oa bij pcos. Ik gebruik het niet maar volgens mij moet je het vanaf cd3 t/m 7 gebruiken
Hoi dalk, Het beginnen met klussen ligt vooral aan je eigen eisprong. Gemiddeld is deze 14 dagen voor je nod. Het beste kun je een paar dagen voor je eisprong beginnen met om de dag te klussen Als je normaal niet graag om de dag lekker kroelt met z'n tweetjes, loont het dus wel om te weten wanneer je eisprong is.
Hoi meiden, Wil iemand mij op de lijst zetten? Eerste ronde, 3de kindje en nóg geen medische molen (vorige zwangerschap wél) oh en ik denk dat mijn NOD op de 19de zal zijn. Al is dat na die medische molen niet zo zeker...We gaan het meemaken
Succes marjand! Ik hoop dat de medische molen ditmaal niet nodig is. Enne... hoe krijg je het voor elkaar! 14 en 15 mei! haha
@marjand ideaal lijkt me dat allemaal tegelijk, schilt een hoop boodschappen Hier net alles in huis, zaterdag verjaardagsfeestje voor onze jongste die is nl afgelopen maandag 4 geworden!
Hoi meiden, mag ik hier op de lijst? Goldfishie, 32 jaar, ronde 23, 1e kindje, nod 16 feb Wij zitten in de MMM en ik heb waarschijnlijk maandag iui, kan ook dinsdag worden. Ligt eraan hoe mijn ei groeit. Zaterdag heb ik nog een afspraak bij de gyn voor een follikelmeting. Ik zal niet zo heel veel meeschrijven hier, maar doe al zo lang mee met nod lijsten dat ik net zolang ga volhouden totdat mijn naam ook in roze mag staan. En natuurlijk hoop ik voor iedereen hier veel roze!!