♥ NOD lijst 15 t/m 21 februari 2015 ♥ 15. (0) : 16. (1) : MamaAnnemieke, 21 jaar, 1.5 jaar bezig, 2e kindje 17. (1) : Pitahaya, 29 jaar, ronde 3 na MA, 1e kindje 18. (1) : Besjes, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje 19. (1) : Meisje1977, 37 jaar, ronde 2, 1e kindje 20. (0) : 21. (0) : Datumloos (1) : Arendje, 24 jaar, ronde 16, 1e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 5 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door (in kleur in je bericht) of vul de lijst zelf aan met je: nod, naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum aan en onder bij totaal van alles ook. De lijst kopiëren werkt niet!! Druk op Quote onderaan bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan stukje tussen haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan.
Welkom meisje1977. Wat is jou verhaal? Ik zie dat je al 3x ivf hebt geprobeerd. Waarom moeten jullie het nu zelf proberen? Ik heb de lijst weer aangepast. Ik ben best trots op mezelf dat ik dat gewoon kan. Leuk dat we al met een leuk groepje van 5 zijn en grappig dat niemand nog precies dezelfde NOD-datum heeft.
wij hebben ivf icm pgd gedaan (= pre genetische diagnostiek) ik heb geen vruchtbaarheidsprobleem maar een erfelijke ziekte dus hebben we eerst geprobeerd om een gezond kindje te krijgen daarvoor heb je ivf nodig. en bij pgd wordt het max 3x vergoed
Pff , wat heftig zeg. Lijkt mij heel erg moeilijk. En word dat geen probleem dan als je nu gewoon gaat proberen zonder ivf pgd?
kans is 50-50 dat het kindje de erfelijke ziekte krijgt ( veel poliepen in de darm die op den duur kwaadaardig kunnen worden, vaak wordt preventief de dikke darm verwijderd) Maar wij kunnen ook liefdevolle ouders voor een "ziek" kindje zijn Ziekte speelt pas op na 18e levensjaar
Heftig meis! Ik heb groot respect voor jullie. Dat lijken mij moeilijke keuzes. Ik hoop dat je zwanger raakt! Is het ook niet zo dat omdat het nu weer een nieuw jaar, je opnieuw 3x ivf vergoed krijgt? Of werkt het zo niet?
Annemieke hopelijk willen ze daar wel wat voor jullie doen Welkom meisje spannend of jullie zwanger raken en spannend dan of hij/zij dat dan heeft.
lief van je. Nee helaas werkt dat zo niet. Voor pgd is een bepaald potje met geld en daarom mag je maar max 3 x. Dat steekt soms wel als je soms hoe vaak 1 persoon iui en dan nog ivf heeft. Maar goed het zij zo. Dus ik hoop voor iedereen en natuurlijk voor mijzelf dat wij in 2015 zwanger raken
Huhh... dus je mag gewoon nooit meer in je leven nog een keer ivf doen?? Wow... wat belachelijk zeg. Ook niet als je een jaar het zelf gaat doen? Ik hoop dat we met z'n allen zwanger raken in 2015!!!
nee helaas, misschien wel als we ivf willen doen maar daar schiet ik niets mee op. 1 voordeel nu eb ik 12x kans per jaar
Ja, dat is ook weer zo. Maar tussen de IVF pogingen had je toch ook gewoon normale kansen? Sorry hoor, ik heb er zo weinig verstand van en ik vind het wel interessant om het allemaal even te weten... omdat wij straks waarschijnlijk dus ook die molen in gaan. Maar hoop dat het niet nodig is! Ik heb zojuist even een gezond kookboek gekocht met superfood enzo. Dat schijnt goed te helpen voor pcos. Laten we het hopen!!
nee in het ivf/pgd traject mag je niet spontaan zwanger raken. Ik weet niet hoe dat is voor als je alleen ifv hebt. Op basis van de dure test die speciaal voor jou als persoon wordt gemaakt maakt dat je niet spontaan zwanger mag raken. Gewoon dingen vragen, ik probeer ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Jij hebt ook al wat meegemaakt. Ik hoop dat het eten aanslaat!
jeetje Meisje1977 ik hoop voor je dat je snel zwanger bent ! en dat je een gezond kindje krijgt. we gaan er vanuit dat we allemaal zwanger worden. Allereerste NOD forumgroepje waar iedereen zwanger word? hihi
♥ NOD lijst 15 t/m 21 februari 2015 ♥ 15. (1): - anno2014, 32 jaar, 4e ronde, 2e kindje 16. (1) : - MamaAnnemieke, 21 jaar, 1.5 jaar bezig, 2e kindje 17. (1) : - Pitahaya, 29 jaar, ronde 3 na MA, 1e kindje 18. (1) : Besjes, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje 19. (0) : 20. (0) : 21. (0) : Datumloos (1) : - Arendje, 24 jaar, ronde 16, 1e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 5 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door (in kleur in je bericht) of vul de lijst zelf aan met je: nod, naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum aan en onder bij totaal van alles ook. De lijst kopiëren werkt niet!! Druk op Quote onderaan bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan stukje tussen haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan.
Goedemorgen, ik heb mezelf op de lijst geplaatst. Vanmorgen werd ik wakker van de kramp en het was zover. Ben wel blij dat mijn gevoel me niet in de steek laat omdat ik het ook echt wist. Het hield me ook helemaal niet bezig deze maand. De maand ervoor wel en ben er ook van overtuigd dat het toen raak was alleen was het niet goed en werd ik ongesteld. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Heftige verhalen hoor hier... heel veel succes!