♥ NOD lijst 15 t/m 21 februari 2015 ♥ 15. (1) : Anno2014, 32 jaar, ronde 4, 2e kindje 16. (2) : Desiree, 22 jaar, ronde 17, 1e kindje MamaAnnemieke, 21 jaar, 1.5 jaar bezig, 2e kindje 17. (1) : Pitahaya, 29 jaar, ronde 3 na MA, 1e kindje 18. (1) : Besjes, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje 19. (1) : Meisje1977, 37 jaar, ronde 2, 1e kindje 20. (0) : 21. (0) : Datumloos (1) : Arendje, 24 jaar, ronde 16, 1e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 7 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door (in kleur in je bericht) of vul de lijst zelf aan met je: nod, naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum aan en onder bij totaal van alles ook. De lijst kopiëren werkt niet!! Druk op Quote onderaan bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan stukje tussen haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan.
Welkom Desiree en Anno2014!! Anno, ik heb de lijst even opnieuw aangepast want je had de oude lijst gepakt en toen vielen er mensen weer af. Jammer dat je weer ongesteld bent geworden Anno. Ik hoop dat het de volgende ronde raak zal zijn voor je! En Desiree, ja, jeetje, jij bent ook al lang bezig zeg! Maar ga je niet een keer naar de huisarts dan? Want na een jaar mag je gewoon gaan voor hulp he? Het duurt nu wel erg lang. Heb je wel eens ovulatietesten gedaan??
Er zijn gisteren naar de ha geweest en zijnu doorverwezen Gisteren avond hebben we afgesproken om het nog 2x zelf te proberen en anders gaan we een afspraak maken
@Pitahaya goed bezig! Ik wilde het hetzelfde zeggen Desiree je mag na zo lange tijd wel doorverwezen worden. Fijn dat de huisarts jullie helpt . @ Anno op naar een nieuwe poging!
Maar jullie zijn dus doorverwezen maar nog geen afspraak gemaakt? Dat is wel fijn in iedergeval dat jullie zijn doorverwezen. En wie weet, nu in eens raak. Dat kan zomaar! Hoop het echt voor jullie. Maar ook fijn dat er dan straks wat hulp zal zijn. Houd er wel rekening mee dat als je belt, dat het dan nog even kan duren voordat je een afspraak hebt he. Soms is er een wachtlijst. Dus je kan ook al een afspraak maken over 2 maanden bijv.... en dan als het al raak is, dan bel je die gewoon af!
Ja daar had ik ookal aan gedacht maar is het niet zo dat als je afbelt dat je het alsnog m po et betalen
Vannacht na onze vrijpartij ongi geworden helaas. We hadden zo gehoopt dat het raak was deze ronde.... Mag ik erbij op de lijst? Suze 29, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje, NOD 16 februari (ok, als ik dit type lijkt deze datum echt nog zooooo lang)
♥ NOD lijst 15 t/m 21 februari 2015 ♥ 15. (1) : - Anno2014, 32 jaar, ronde 4, 2e kindje 16. (3) : - Desiree, 22 jaar, ronde 17, 1e kindje - MamaAnnemieke, 21 jaar, 1.5 jaar bezig, 2e kindje - Suze29, 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje 17. (1) : - Pitahaya, 29 jaar, ronde 3 na MA, 1e kindje 18. (1) : - Besjes, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje 19. (1) : - Meisje1977, 37 jaar, ronde 2, 1e kindje 20. (1) : - Bodien, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje 21. (0) : Datumloos (1) : - Arendje, 24 jaar, ronde 16, 1e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 9 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door (in kleur in je bericht) of vul de lijst zelf aan met je: nod, naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum aan en onder bij totaal van alles ook. De lijst kopiëren werkt niet!! Druk op Quote onderaan bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan stukje tussen haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan.
Goedemorgen dames! Zojuist ongesteld geworden, dus ik wil me graag aanmelden voor het lijstje. Sabje373, 28 jaar, 1e kindje, ronde 13. Heel veel succes aan iedereen gewenst!
En ik jullie deze maand ook weer bodien, anno2014 en Suze29!! Laten we hopen dat we meer roze zien op deze lijst!
♥ NOD lijst 15 t/m 21 februari 2015 ♥ 15. (1) : - Anno2014, 32 jaar, ronde 4, 2e kindje 16. (4) : - Desiree, 22 jaar, ronde 17, 1e kindje - MamaAnnemieke, 21 jaar, 1.5 jaar bezig, 2e kindje - Suze29, 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje - Anonima257, 23 jaar, ronde 5 (na mk) , 1e kindje 17. (1) : - Pitahaya, 29 jaar, ronde 3 na MA, 1e kindje 18. (1) : - Besjes, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje 19. (1) : - Meisje1977, 37 jaar, ronde 2, 1e kindje 20. (1) : - Bodien, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje 21. (0) : Datumloos (2) : - Arendje, 24 jaar, ronde 16, 1e kindje - Sabje373, 28 jaar, ronde 13, 1e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 11 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door (in kleur in je bericht) of vul de lijst zelf aan met je: nod, naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum aan en onder bij totaal van alles ook. De lijst kopiëren werkt niet!! Druk op Quote onderaan bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan stukje tussen haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan.
Neehoor, mits je natuurlijk wel op tijd af belt. Dus niet één dag van te voren.... Ik heb ook toen ik zwanger was onze volgende afspraak afgebeld bij de gyanecoloog. Dat was geen probleem. Vinden ze alleen maar leuk om te horen! Dus als je het een paar dagen van te voren doet, komt dat goed!