♥ NOD lijst 15 t/m 21 februari 2015 ♥ 15. (13) : - Anno2014, 32 jaar, 4e ronde, 2e kindje - Marjo88, 26 jaar, 4e ronde (na MK), 2e kindje - Suzanneke, 23 jaar, 1e ronde (na bbz), 1e kindje - Noontje, 29 jaar, 1e ronde (na vroege miskraam), 2e kindje - Sabje373, 28 jaar, 13e ronde, 1e kindje - Priscil1986, 29 jaar, 2e ronde, 2e kindje - Billie85, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje - Unicornbaby, 36 jaar, .. ronde, 1e kindje - Charlotte, 25 jaar, 20e ronde, 2e kindje - MamaTom, 27 jaar, 5e ronde, 2 kindje - Girlie12, 30 jaar, 15e ronde, 1e kindje - LadyTwilight, 29 jaar, 8e ronde, 2e kindje - My Girl 2012, ?? jaar, 6e ronde?, 2e kindje 16. (12) : - Anonima257, 23 jaar, 5e ronde (na MK), 1e kindje - Desiree92, 22 jaar, 17e ronde, 1e kindje - LadyoftheLake, 30 jaar, 6e ronde, 1e kindje - MamaAnnemieke, 21 jaar, 1.5 jaar bezig, 2e kindje - Suze29, 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje - Vanesje34, 34 jaar, 7e ronde, 1e kindje - mama1983valerie, 31 jaar, 8e ronde, 3e kindje - Triena, 21 jaar, 4e ronde, 1e kindje - Dalk, 33 jaar, 4e ronde, 1e kindje - gaai, 39 jaar, 1e ronde (na vroege miskraam), 3e kindje - Lizy, 28 jaar, 8e ronde, 2e kindje - Glinster, 23 jaar, 5e ronde, 2e kindje 17. (5) : - Nijntje84, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje - Colinn, 27 jaar, onbekende ronde, 1e kindje - Nathaliedurgut, 28 jaar, 8e ronde, 1e kindje - Goldfishie, 32 jaar, 23e ronde, 1e kindje - Simba32, 35 jaar, 1e ronde, 2e kindje 18. (5) : - Besjes, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje - zijnvrouwtje, 22 jaar, 4e ronde, 1e kindje - Aloly, 26 jaar, 8e ronde, 1e kindje - Marieke502, 33 jaar, 2e ronde, 2e kindje - Joske84, 30 jaar, 5e ronde, 1e kindje 19. (9) : - Gon89, 25 jaar, 8e ronde, 1e kindje - Meisje1977, 37 jaar, 2e ronde, 1e kindje - Mystiek, 30 jaar, 16e ronde, 1e kindje - Mariahh, 24 jaar, 6e ronde, 2e kindje - Marjand, 33 jaar, 1e ronde, 3e kindje - Rosalincke, 39 jaar, 9e ronde, 2e kindje - Saszoe, 32 jaar, 3e ronde, 1e kindje - Thea23, 29jaar, ?? ronde, 4e kindje - swijger606, .. jaar, .. ronde, 1e kindje 20. (5) : - Bodien, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje - KittyCat84, 30 jaar, 6e ronde, 1e kindje - Molly1984, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje - Twirler, 25 jaar, 4e ronde, 1e kindje - Annneliesje, 33 jr, 3de ronde na bbz, 2de kindje 21. (2) : - stip1986, 28 jaar, .. ronde, 1e kindje - Waxinelichtje, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje Datumloos (1) : - Arendje, 24 jaar, 16e ronde, 1e kindje Buiten de lijst (1): - Fleurop, 29 jaar, 4e ronde, 3e kindje Totaal: 53 Zwanger (7), Ongesteld (8), MMM (2), Negatieve Test (5), Twijfel-/Tuurtest (1) Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door (in kleur in je bericht) of vul de lijst zelf aan met je: nod, naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum aan en onder bij totaal van alles ook. De lijst kopiëren werkt niet!! Druk op Quote onderaan bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan stukje tussen haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan.
Net getest maar hagelwit. Had lekker naar me gevoel moeten luisteren, haha! Ach nu weten we het maar.. @besjes, ik heb je op roze gezet
Oef valt me wel zwaar hoor meiden... stom gedoe dit! Bij de eerste was het stoppen met pil en boem raak en nu gaat het voor me gevoel never nooit lukken! Terwijl we "pas" in ronde 4 zitten. Weet dat er meiden zijn die al zoveel langer bezig zijn, en alle respect daarvoor, maar voor mij is dit nu mijn appel en die is zuur! Hopelijk stoot ik hiermee niemand voor de kop want dat is absoluut niet mijn bedoeling.
Ik blijf nog steeds op roze. Kan het nog niet geloven, maar ze lopen toch echt op. Heb af en toe wat menstruatie buikpijntjes en steekjes dus maakt me erg onzeker en bang!
Mijn nod is vandaag 15-02-2015 altijd cyclus van ongeveer 34/35 gehad na mijn miskraam in nov 2014 is dit gelijk gebleven.. Vandaag nog niks te bekennen van de menstruatie.. Wel de klachten van evt zwangerschap 😇hoopvol😇
Balen van je negatieve tessr!! Kan me zo goed voorstellen dat dit even een behoorlijke zure appel is! En natuurlijk zit je "pas" in ronde 4, maar iedere ronde dat het niet lukt is balen!!
Lopen zeker mooi op Colinn!!!! Steekjes en krampjes horen er volgens mij gewoon bij! Kan me wel voorstellen dat het beangstigend kan zijn!
@marjand. Mijn nod is dinsdag dus ben nog voorzichtig @anno en mamahayden wat balen witten testen. Anno is ook kut meid
Anno2014 ik begrijp helemaal wat je bedoeld! Er zijn idd meiden die al veel langer bezig zijn dan ons, maar toch duurt het al zo vreselijk lang naar mn zin! Hier juist nog maar eens een testje tegenaan gegooid, en nog steeds spierwit, terwijl morgen mn NOD is.. Mijn verstand vindt dit duidelijk, en zegt het is WEER niks! Maar mijn hart hoopt nog steeds verder tegen beter weten in
Ja balen meid! Als je dan een test heb gedaan kom dan maar op met de ongi, kunnen we weer aan de slag! Wie weet test je positief na je nod, zijn ook genoeg meiden die na nod pas positief testen. Ik ga werkelijk om de 10 minuten naar de wc, wordt er gek van!!!!
gefeliciteerd Besjes! Anno het geeft helemaal niet meis ik zit nu in ronde 9 en bij mij zinkt echt de moed in de schoenen. Maar iedere negatieve test is al pijnlijk en beroerd. Helemaal omdat vind ik je best met de neus op de feiten word gedrukt soms dat sommige mensen al heel snel zwanger raken (wat ik iedereen gun) ik probeer altijd voor mijzelf het een beetje te verzachten door te denken je hebt maar 1 week in 1 hele maand waar je ontzettend je best moet doen en zodra je je best heb gedaan is het aan je lichaam om de boel daar binnen te accepteren. Als je te laat bent of te vroeg dan zit je nog dat het een goede moet zijn anders stoot je lichaam het weer af. Dus na 9 rondes denk ik oke het klinkt lang maar zoveel kansen heb je niet in die maanden dat was de les van tante ladytwilight lekker ingewikkeld daarom werd ik geen juf ik probeerde het te verzachten maar wed dat jullie nu allemaal denken wat zegt die in vredesnaam haha
Ik snap het wel hoor. Hier van de eerste ook snel zwanger. En bij de tweede zit ik in de mmm....had gisteren een negatieve test. Dus ik verwacht mijn menstruatie gewoon. Maar ben op sommige momenten wel extreem moe. Maar heb ook veel stress....dus allemaal tegenstrijdigheden. Maar ik had er gisteren ool weer flink de balen in. Maarja me vriend is weer veel nuchterder en zegt dat we wel zien wanneer het komt en dat ik tevreden moet zijn met wat ik heb. Maarja bij hem rinkelen de eieratokken niet hahaha
ik weet dat het kan dat je voor je nod nog negatief test, en daarna toch positief, maar in de 3de ronde heb ik een vroege miskraam gehad en toen was de kruidvat test heeel licht positief 1 dag voor nod, nu action test 1 dag voor nod spierwit! is je hcg bij elke zwangerschap ongeveer hetzelfde? of kan dit telkens weer helemaal anders zijn? in de bijsluiter van de action test, staat dat deze al reageert vanaf 25 hcg, nu lees ik wel op andere forums dat de kruidvat testen heel gevoelig zijn, en soms al positief testen vanaf 19 hcg, en aangezien die toen maar heeel lichtjes positief was, zat ik misschien op 1 dag voor nod maar aan een 20 hcg, en daarom nu nog een witte actiontest aangezien die pas reageert vanaf 25 hcg???? ooh wat kunnen we onszelf toch vanalles wijsmaken?? terwijl mijn verstand heel de tijd roept dat ik er zo niet op moet zitten hopen! Ik hou het niet meer dames!
Hou moed... 4 rondes is echt heel normaal. En ja elke ronde voelt als een ronde teveel... Maar na een jaar zonder succes wordt het pas raar. Zo lang je een eisprong hebt kun je je hoop houden! Zet hem op, schouders er onder... Volgende ronde ben jij aan de beurt