Maar heb jij meerdere rondes getempt? Ik heb namelijk ruim een jaar getempt en ik weet van mezelf als ik deze temp rond mijn nod heb, dat het dan game over is. Ook al is er nog geen ongi.
@Goldfish...voor mij is het qua tempen en gameover helaas nooit zo duidelijk vóór m'n nod. Mijn temp zakt altijd pas op dag 3 ofzo...
Hier nog steeds te wachten op de ongi. ...heb wel buikkramp dus denk dat het vandaag of morgen gaat doorzetten.
Oh echt?? Hoe hoog is je temp normaal dan na je eisprong? Ik had vanmorgen 36,6 en ik dacht oke game over net als goldfishie. Maar dit geeft me toch weer wat hoop! Ga zo toch even een testje wagen.
Ik ben op vrijdag de 13e op rood gegaan. Twee dagen eerder dan verwacht. Helaas. Op naar de volgende ronde. Gelukkig was de carnaval een mooie afleiding. Daardoor ook niet veel gelezen. Maar alle roze dames gefeliciteerd. Alle dames op rood, we aan voor volgende ronde op roze! Dames op t Wachtbankje, succes!
Test van vandaag. Zit nu op14dpo. Streep is nog erg licht maar wel goed te zien. Pff hoop zo dattie op loopt.
Even voor de zwangere dames... ik vraag me af of jullie het volgende herkennen; na het eten, ontbijt / lunch / avondeten, heb ik al een paar dagen het gevoel alsof het verkeerd gevallen is. Zo'n blok in mijn maag. Hebben jullie daar ook last van? Ik moet ergens de komende dagen ongesteld worden, en ja - dan ga je overal op letten he?! Ook zoiets, normaal kom ik aan voordat ik ongesteld word. Nu ben ik aant afvallen, tis maar een klein beetje. Maar tis wel constant zeg maar... plus misselijk en moe, ooooh meiden ik hoop zo dat het iets betekent