@triena sorry ik zie niks maar kan ook door de foto komen. Geen bloed geeft moed (wie zegt dat ook alweer iedere keer hier ) @molly op de tweede foto zie ik ook een vaag streepje. @arendje ik zie ook wat hoor hoop voor jullie dat hij mooi oploopt @natalie gefeliciteerd ik zie hem duidelijk hoor @mama van hayden wat balen negatief maar daar is ie weer geen bloed geeft moed @ meiden op rood wat balen zeg hopelijk volgende ronde wel raak
Test gedaan maar deze geeft 1 streep en that's it... vind het zo gek! Ben altijd heel regelmatig. Wat kan je lijf toch gekke dingen doen met je blijkbaar...
Helaas mag ik op rood meiden!! Wat kan je lijf je voor de gek houden! Wat baalde ik toen het echt doorzette zeg! Baal er ontzettend van, had best veel hoop! Meiden allemaal nog succes!
Toch al best wel wat roze hier, leuk voor de dames met succes. Ik heb het zelf allemaal even laten liggen na het nieuws dat het zaad van mijn man niet zo actief was. Even gewoon aandacht voor elkaar en wat minder doelbewust bezig. Geen enkele test gedaan, geen temperatuur gemeten. Maar zondagavond kreeg ik opeens flinke steken in de regio, en ik moest denken aan een eventuele innesteling. En dan is er toch weer die hoop. Ik wacht overmorgen even af...
Met mij gaat het best. Voel me raar haha zere nipels, de obstipatie is echt niet normaal, ben onwijs duizelig geweest vandaag en soort misselijk alsof ik niks gegeten heb en had vanmiddag onder de douche naast m'n witte/doorzichtige slijm een sliertje bloed dus zal wel op rood gaan één deze dagen. Zit nu op 8 dpo dus nog een paar dagen denk ik voor het echt doorzet. Voor innestelingsbloed is 8 dpo al te laat toch?
Ik snap er echt niks meer van.. Vul ik net op internet in dat mijn eerste dag van de laatste menstruatie 21 jan is geweest. Normaal een cyclus van 26-25-27 en staat dat ik op zn vroegst vandaag kan testen?? Klopt mijn berekening wel? Ik heb met vlagen echt zere borsten als ik de trap op loop ofso.. Ook voel ik me ontzettend opgeblazen en dik herkent iemand dit?
Jah ik heb gespannen borsten en heb een vol gevoel in mijn onderbuik! Vanmorgen positief getest! 2 dagen terug was mijn test zo goed als negatief. Mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was de 17e Van jajanuari.