NOD lijst 15 t/m 21 Februari 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door besjes, 10 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Het word helemaal druk de 16e, haha.

Ik ga zo al even zo'n clear blue ovulatietest doen. Die zijn wel duur maar die heb ik hier nog liggen. Ga daarna alleen nog maar die van zwanger en kids gebruiken denk ik. Stuk goedkoper. Alhoewel zo'n smiley vaak wel handig is.
    Maar ik leek vanochtend iets van vruchtbaar slijm te hebben maar het kan ook gewoon sperma zijn van gisteravond. Ik zie steeds zo moeilijk het verschil, echt irritant!

2. Pitahaya

Okay, jullie kunnen het niet zien op de foto natuurlijk, maar de smiley was nog aan het knipperen. Kennen jullie deze testen? Dat betekend wel dat ik al in mijn vruchtbare dagen zit. Pas als de smiley stil staat, dan is echt mijn eisprong 24 uur later. Maar... als ik in mijn eerste vruchtbare dag zou zitten en mijn ovulatie komt pas zaterdag, dan zou ik een cyclus van 30 dagen hebben! Maar dat kan eigenlijk helemaal niet want mijn cylcussen zijn altijd mega lang (38 dagen of meer). Dus ik geloof het niet. Dus mijn vraag is: hoe betrouwbaar zijn deze testen? Ik leek wel iets van vruchtbaar slijm te hebben...

Maar... en als ik mijn eisprong dus wel ga krijgen, dan moet ik dit clubje verlaten want dan is mijn NOD op 7 februari!!

3. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    dan schrijf je gewoon in 2 clubjes :)
    Ik ken die testen niet

4. Pitahaya

Ja, ben helemaal blij! Sorry... wil niet crossposten. Hihi. Maar ben zo benieuwd naar ervaringen.

5. anno2014

anno2014 Bekend lid

9 nov 2014
    620
    22
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb er ook geen ervaring mee maar... zou lekker ervan genieten dat je nu al je ei hebt!!! Dan maar in een ander groepje erbij haha!
    Fijn voor je hoor!!

6. anno2014

anno2014 Bekend lid

9 nov 2014
    620
    22
    18
    NULL
    NULL
    Sorry.. bijna je ei heb hihi

7. MamaAnnemieke

10 okt 2014
    89
    0
    0
    ik moet ze nog bestellen, ik ga die van zwanger en kids inderdaad bestellen, zo'n pakket met 3 zwangerschaptesten erbij alvast

8. Suzanneke

Suzanneke Bekend lid

14 dec 2011
    525
    1
    18
    NULL
    NULL
    Pitahaya, veel plezier met klussen en sterkte alvast op het wachtbankje!

Ik zie dat iemand zo lief is geweest mij op de lijst te zetten alleen ben ik de gegevens vergeten door te geven.. 23 jaar, 2e kinde, 1ste ronde na bbz..

9. Noontje

Noontje Actief lid

7 apr 2013
    345
    0
    16
    Ik wil ook graag op de lijst, weet nog niet of ik echt mee ga kletsen. Afgelopen ronde zwanger, maar helaas na een week toch een vmk geworden :( Even geen druk hier deze ronde, maar even 'bijkomen'.

Uitgaande van mijn normale cyclus is mijn NOD op de 15e, Noontje, 29 jaar, 2e kindje en dus 1e ronde na vmk.

10. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Zo groepje gaat snel ineens hihi.

Jeetje suzanneke heftig zeg bbz en dan zo een operatie.

noontje ook rot zeg vroege miskraam

wauw pita zal het dan toch ineens vroeg zijn? Veel klus plezier Haha

en voor iedereen welkom natuurlijk een hopelijk allemaal op roze

wij hebben zondag de eerste verjaardag van mijn dochtertje gevierd.
    Was erg leuk vandaag (20-01) is ze echt jarig

11. zijnnvrouwtje

18 dec 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    ook ik ben helaas ongesteld geworden. mag ik er ook weer op dames. mijn nod is normaal 16 feb van een cyclus van standaart 30dagen maar ben deze maand 2 dageb later pas ongesteld worden dus ik hou nu de cyclus van 32 dagen bij en dan zou mijn nod op 18 feb zijn

nod 18 feb, 4e ronde, 22jaar, 1e kindje

12. anno2014

anno2014 Bekend lid

9 nov 2014
    620
    22
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met je dochter besjes!

13. anno2014

anno2014 Bekend lid

9 nov 2014
    620
    22
    18
    NULL
    NULL
    ♥ NOD lijst 15 t/m 21 februari 2015 ♥

15. (4) :
    - Anno2014, 32 jaar, ronde 4, 2e kindje
    - Marjo88, 26 jaar, ronde 4 na MK, 2e kindje
    - Suzanneke, 23 jaar, 1e ronde (na bbz), 1e kindje
    - Noontje, 29 jaar, 1e ronde (na vroege miskraam), 2e kindje

16. (5) :
    - Anonima257, 23 jaar, ronde 5 na MK, 1e kindje
    - Desiree, 22 jaar, ronde 17, 1e kindje
    - LadyoftheLake, 30 jaar, ronde 6, 1e kindje
    - MamaAnnemieke, 21 jaar, 1.5 jaar bezig, 2e kindje
    - Suze29, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje

17. (1) :
    - Pitahaya, 29 jaar, ronde 3 na MA, 1e kindje

18. (2) :
    - Besjes, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje
    - zijnvrouwtje, 22 jaar, 4e ronde, 1e kindje

19. (2) :
    - Gon89, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje
    - Meisje1977, 37 jaar, ronde 2, 1e kindje

20. (1) :
    - Bodien, 27 jaar, ronde 3, 2e kindje

21. (0) :

Datumloos (2) :
    - Arendje, 24 jaar, ronde 16, 1e kindje
    - Sabje373, 28 jaar, ronde 13, 1e kindje

Buiten de lijst (0):

Totaal: 17

Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door (in kleur in je bericht) of vul de lijst zelf aan met je: nod, naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje.

En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum aan en onder bij totaal van alles ook.

De lijst kopiƫren werkt niet!!

Druk op Quote onderaan bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan stukje tussen haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan.

14. MamaAnnemieke

10 okt 2014
    89
    0
    0
    Besjes: gefeliciteerd met je dochtertje!! <3

15. Pitahaya

Besjes, gefeliciteerd met de verjaardag van je dochtertje. 1 jaar alweer. Gaat hard he?

Ik ga vanmiddag weer een ovulatietest doen en dan kijken of die knipperd. En dan afwachten op een stilstaande smiley. En gevoelige tepels... want dat zegt altijd dat ovu er aan komt.

Dus... ik blijf totdat ik zekerheid heb, nog gewoon gezellig met jullie mee kletsen hoor! En mocht ei toch eerder komen (wat ik natuurlijk wel echt hoop) dan ga ik er pas vandoor. Nu is het nog wat onzeker.

Gisteren wel gezellig gemaakt. Daar is mijn man gelukkig nooit zo moeilijk in.

16. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Hoi meiden, ik kom uit de nod groep van januari, helaas op rood.. Mijn nieuwe nod is 16-1.
    Ik ben niet zo handig, misschien wil iemand me op de lijst zetten?

34 jaar, 7 e ronde, eerste kindje

17. LadyoftheLake

13 jan 2015
    9
    0
    0
    @Besjes Van harte Gefeliciteerd met je dochtertje. Nu hopen dat zij snel een brusje krijgt!

@Pitahaya Gezellig dat je nog even blijft kletsen. Maar ik hoop natuurlijk dat je snel een :) gaat zien die stil staat.

18. mama1983valerie

2 mrt 2010
    60
    0
    0
    Eigenaresse van looking Fabulous
    Arnhem
    #118 mama1983valerie, 20 jan 2015
    Laatst bewerkt: 20 jan 2015
    Hi dames,

Mag ik ook op de lijst? Helaas net weer ongesteld geworden.
    mama1893valerie, 31 jaar, ronde 8, 3e kindje, nod 16 februari

@Besjes, gefeliciteerd met je dochtertje!

Even nog een vraagje, zie nu al een paar keer de ovulatietesten van zwanger en kids voorbij komen! Wat is het verschil met die van sensitest?
    Moet nl weer nieuwe bestellen voor deze ronde.

19. Pitahaya

Huhhhh, nu heb ik net een test gedaan en een smiley die stil staat! Maar dat lijkt mij echt sterk. Ik heb altijd 1 dag voor ovulatie gevoelige tepels en nu helemaal niet! Dus ik geloof het gewoon niet. Volgens mij werken deze testen niet. Als ik het testdingetje eruit haal, staat er ook helemaal geen streepje op.

Ik heb nog een gewone CB en van zwanger en kids. Welke zal ik vanmiddag gaan doen om het te controleren?

Ik heb wel wat vruchtbaar slijm...

20. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    ik zou voor zwanger en kids gaan

Deel Deze Pagina