handig die uitleg onderaan hoe je de lijst aanpast. Ik mag ook weer meedoen deze ronde helaas Ik temperatuur sinds vorige ronde, ik doe het voorlopig nog even onder m'n tong. Vind ik wat makkelijker dan in m'n bips. en zo achterin als je het telkens op hetzelfde plekje stevig duwt, gaat dat best oke, ik zag vorige keer precies m'n ei en nu deze ronde ovu testen er bij, de ultra van matcare heb ik. scheelde verzendkosten met sensitest, en positieve verhalen gehoord er van ik heb een app die heet 'mijn kalender' maar in de store heet hij 'cyclus kalender'. Daarvoor een andere maar die vond ik niet duidelijk, deze wel. je kan grafiekje zien van je temp, en je ziet in een cycluskalender je hartjes, je ei en je periode, en je kunt alles toevoegen wat je maar wilt aan symptomen en stemmingen en andere notities die je zelf wilt bedenken
Ik gebruik de mkb app vind die erg makkelijk. Temperaturen doe ik niet aan maar mocht het deze ronde niet lukken dan heb ik al wel besloten om er de volgende ronde wel mee te starten.
De mama app heb ik al een tijdje, maar vind m zo onhandig! Ik ga proberen de ff app uit te zoeken. Zijn er al meiden bezig om hun ei te vinden?
Hier ook de mijn kalender app wel handig alleen is mijn ei onregelmatig dus kan die app er ook weinig over zeggen Ik ben begonnen met de ovu testen heb het gevoel dat mijn cycles deze ronde weer iets korter is dus ben heel benieuwd. Al een behoorlijk donker streepje maar die heb Ik blijkbaar altijd
Ik voel elke maand mijn ei, pijnlijk! Maar denk toch dat ik eens mee doe met ovulatie testen. Kijken of het moment van pijn bij mij gepaard gaat met een onmiddellijk ei. Of dat hij 1 of 2 dagen later pas echt springt. Dan kan ik gerichter klussen! Temperaturen doe ik niet. Ik ben te onregelmatig wakker. Tussen 7 en 10 sta ik op. En dan heeft het minder zin las ik.
Even een vraagje over temperauren Het weekend ga ik met vrienden stappen Doordeweeks temp ik altijd om 7 uur Maar ga dan ook om 11 uur naar bed Met stappen word dat een uur of 5 moet ik dan alsnog om 7 uur temperaturen of na 8 uur slaap
De NOD lijkt nog mijlenver inderdaad suze... Zal blij zijn als we in ieder geval weer een week of twee verder zijn... Liefst 3,5 week verder Of 4,5 met positieve test Als we nou eens allemaal roze zijn dit keer
Dames, ik ga jullie verlaten! Ik heb vandaag een ovulatietest gedaan van cb en een smiley. En van zwanger en kids ook... en een knaller! Ik ben enorm blij dat ik gewoon in eens een cyclus heb van 30 dagen!!! Jippppieeeee!! Maar natuurlijk vind ik het ook jammer dat ik jullie moet verlaten. Ik hoop jullie gewoon straks allemaal gezellig weer in het zwanger-topic te zien. Succes allemaal met eieren zoeken!
Ja, ik vind het ook enorm jammer. Maar ben ergens toch ook wel echt heel blij. Ik hoop dat mijn cyclussen zo heerlijk kort blijven. Wat apart... ik vul in dat bij mijn banner dat ik dus nu op 30 dagen uit kom en mijn laatste dag van mijn menstruatie en nu zegt ie dat vandaag mijn meest vruchtbare dag is. Maar ik heb morgen pas mijn eisprong. Is een dag voor je eispong de meest vruchtbare dag? Ik wist dat niet... Vanavond gaan we het wel nog even gezellig maken!!! En ik kom jullie af en toe nog wel even volgen en hier lezen hoor!! En ik laat het zeker weten als ik zwanger ben! Ik hoop het zo! Maar voor jullie ook! We gaan voor veel roze.
Wat fijn voor je pithaya! De dag van je lh piek is je meest vruchtbare dag naar mijn weten. Zou leuk zijn als je laat weten of het gelukt is tegen die tijd!
Tuurlijk, kom ik doen! Ik kom hier ook regelmatig gewoon gezellig neuzen hoor. Weten jullie of het nu zinnig voor mij is om door te testen met ovulatie-testen? Of zit daar geen meerwaarde in?
Ik zou morgen nog ff testen voor de zekerheid, ms is ie morgen ook nog wel positief. Ik wens je heel veel succes met je gezellige avond en je ei
Hoi dames, deze maand zal ik het weer proberen. Hopelijk de laatste maand. KittyCat84, 30 jaar, ronde6, 1e kiindje, NOD 20 febr. Succes allemaal..