Inderdaad. Hier voel ik ook goed of hij hoog of laag zit en of hij 'open' is. Gisteren was hij alweer gezakt en gesloten dus ik ga er vanuit dat ik zondag mijn ei gehad heb.
👶💖💙NOD lijst 15 t/m 21 Februari 2017💙💖👶 15 Februari (1) kaatje, 25 jaar, 1e kindje, ronde 2 16 Februari (2) Niqi86, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 Beebj, 23 jaar, 2e kindje, ronde 6 MMM 17 Februari (2) Espoir, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 na MK MMM (ICSI ) saar 24 - 3e kindje - ronde 2 met clomid 18 Februari (2) Butterflyzz, 33 jaar, 2e kindje, ronde 7 Issabel, 33 jaar, 2e kindje, ronde 11 19 Februari (3) crzmdaa, 24 jaar, 1ste kindje, ronde oneindig MMM ( IUI 4 ) Sammy2010, 30 jaar, 3e kindje, ronde 5 Aurin, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 20 Februari (2) Lycos, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 Livoli, 28 jaar, 1e kindje, ronde 11 (5e na MK) 21 Februari (3) Ting86, 30 jaar, 1e kindje, ronde 8 Juutje89, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Jazz, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 Datumloos (1) Rianne2985, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 Buiten de lijst (0) Totaal: 16 Wachtbankje (8), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Jazz; ik zit op de 2e dag van de lijst. Vrijdag zou ik willen testen op 8dpo. Veel te vroeg, ik weet het, maar vind dat al een hele wacht-prestatie van mezelf🙈😂 + m'n testje kan 6 dagen voor NOD, ookal weet ik dat de kans op (valse) negatief erg groot is dan. Bmm voelen, kan iemand mij daar wegwijs in maken?☺️ Licoli, nog meer knallen heeft geen meerwaarde hoor. Je rekent altijd vanaf de 1e positieve ovu test. Deze is idd heel mooi positief!
Waarschijnlijk is me ei gistere gesprongen kan er iemand me op paars zetten heel erg bedankt en nou aftellen hhh
👶💖💙NOD lijst 15 t/m 21 Februari 2017💙💖👶 15 Februari (1) kaatje, 25 jaar, 1e kindje, ronde 2 16 Februari (2) Niqi86, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 Beebj, 23 jaar, 2e kindje, ronde 6 MMM 17 Februari (2) Espoir, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 na MK MMM (ICSI ) saar 24 - 3e kindje - ronde 2 met clomid 18 Februari (2) Butterflyzz, 33 jaar, 2e kindje, ronde 7 Issabel, 33 jaar, 2e kindje, ronde 11 19 Februari (3) crzmdaa, 24 jaar, 1ste kindje, ronde oneindig MMM ( IUI 4 ) Sammy2010, 30 jaar, 3e kindje, ronde 5 Aurin, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 20 Februari (2) Lycos, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 Livoli, 28 jaar, 1e kindje, ronde 11 (5e na MK) 21 Februari (3) Ting86, 30 jaar, 1e kindje, ronde 8 Juutje89, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Jazz, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 Datumloos (1) Rianne2985, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 Buiten de lijst (0) Totaal: 16 Wachtbankje (8), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
als je lange vingers hebt wel ja... en mijn bmm ligt ook nog wat gekanteld. ik voel wel eens wat, maar dat kan onmogelijk de bmm zijn. wel jammer want dat is wel een mooie extra check die je kunt doen.
Dankje lycos!😄Puur om de vruchtbare dagen vast te atellen dus, nee, ga daar niet aan beginnen dan. Heb voldoende aan m'n ovu testjes☺️
Jeetje wat een gedoe met die testen! Hier nu de testen van 2besure en dik tevreden, hij is nu weer gelijkelijk lichter geworden. Sorry ik speel een beetje vals, ik heb onder mijn oksel gemeten. Ik ga volgende maand denk rectaal meten maar ik vind dat zo'n gedoe. Onder de oksel werkt bij mij dus prima want ik heb echt een heel mooi overzicht nu.
Die van Action ben ik trouwens ook tevreden over, die heb ik vorige maand gebruikt. Maar ik geef toch de voorkeur aan dipsticks.
Juudje als dat voor jou werkt is dat toch prima. Ik vind rectaal meten ook niks, daarom temperatuur ik vaginaal. Ik was vanmiddag bij de action dus daar nog ff testjes meegenomen. Net 1 gedaan maar hartstikke licht streepje
Bedankt lycos Wat denke jullie moeten ik nog 1 keer doen of is het al voorbij Laatste test was van vanmiddag rond 3 uur ongeveer
Goh Sammy. Ik test altijd 1x per dag en tot hij terug negatief is, maar geeft eigenlijk geen meerwaarde. Je rekent vanaf je 1e positieve test, dus dat was bij jou 5/2. En inprincipe, hij is terug negatief hè😊Netjes hoor! Ik zit aan de verse Baby Baum thee😂😂 M'n schoonma bracht het eens mee uit Brugge met de mededeling dat ze graag een 1e kleinkind wou en de beste man in de winkel beweerde dat het echt werkt. Terwijl ze niet eens wist dat we net begonnen waren met Lynn te verwekken (om het maar even zo te noemen). Het was voor ons dus dubbel bijzonder dat het toen ook echt raak was! Ik geloof er totaal niet in, maar manlief zei; baadt het niet, dan schaadt het niet🤓haha, ik geef het een kans😏😂
Hoi meiden, Iedereen is flink bezig met de ovulatietesten. Ik heb deze ronde ook maar een keer testen aangeschaft en heb afgelopen zondag een positieve test gehad. Betekent dat ik vanaf nu ook op het wachtbankje ben beland. Ik denk dat ik de ovulatietesten na deze ronde maar weer even laat voor wat het is. Ik merk dat ik er op deze manier meer bezig ben dan ik zou willen. Succes allemaal!
Dank jullie voor het meedenken ik dacht dat als het negatief is dat het dan gesprongen was en ik nog dan 24 uur de tijd heb. Maar ben benieuwd( al 4 rondes ) nu afwachten
Ik vind rectaal ook helemaal niks, dus ik temp oraal. Werkt voor mij prima, kan eigenlijk altijd wel duidelijk m'n ei terug vinden. Ben sowieso een 'slechte' temperatuurder...oraal...niet altijd dezelfde tijd..en ook niet elke dag haha. Maar ja, voor mij werkt het prima.