]👶💖💙NOD lijst 15 t/m 21 Februari 2017💙💖👶 15 Februari (1) kaatje, 25 jaar, 1e kindje, ronde 2 16 Februari (2) Niqi86, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 Beebj, 23 jaar, 2e kindje, ronde 6 MMM 17 Februari (2) Espoir, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 na MK MMM (ICSI ) saar 24 - 3e kindje - ronde 2 met clomid 18 Februari (2) Butterflyzz, 33 jaar, 2e kindje, ronde 7 Issabel, 33 jaar, 2e kindje, ronde 11 19 Februari (3) crzmdaa, 24 jaar, 1ste kindje, ronde oneindig MMM ( IUI 4 ) Sammy2010, 30 jaar, 3e kindje, ronde 5 Aurin, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 20 Februari (5) Lycos, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 Livoli, 28 jaar, 1e kindje, ronde 11 (5e na MK) Ting86, 30 jaar, 1e kindje, ronde 8 wiskagirl, 23 jaar, 4e kindje, ronde 5 lovingmyboy, ?? jaar, 3e kindje, ronde 1 21 Februari (4) Juutje89, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Jazz, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 Rianne2985, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 IDF2009, 35 jaar, 3e kindje, ronde 1 Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 19 Wachtbankje (17), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE]
Oooowww leuk leuk! De eerste testers morgen.. spannend zeg! We hopen op mooie testjes morgen Kaatje en Niqi!
Hey meiden, mag ik mij nog bij jullie aansluiten? Word toch weer een beetje zenuwachtig nu mijn nod in de buurt komt. Mijn NOD is 18 Feb, ben 30 jaar, 2e kindje en ronde 6. Heb getwijfeld of ik me aan zou sluiten. Vorige ronde zo druk dat ik eigenlijk geen tijd had om te reageren. Zit nu in de nachtdienst dus zal alleen snachts kunnen reageren Morgen de eerste testers al las ik zo snel. Ik duim voor mooie 2e streepjes! Ga straks even mijn best doen om een beetje bij te lezen als ik nog wat tijd heb.
Ahhh niqi, wat balen zeg Wanneer testte je bij je vorige zwangerschap positief? Welkom izi, ik zal je straks op de lijst erbij zetten!
👶💖💙NOD lijst 15 t/m 21 Februari 2017💙💖👶 15 Februari (1) kaatje2017, 25 jaar, 1e kindje, ronde 2 16 Februari (2) Niqi86, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 Beebj, 23 jaar, 2e kindje, ronde 6 MMM 17 Februari (2) Espoir, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 na MK MMM (ICSI ) saar 24 - 3e kindje - ronde 2 met clomid 18 Februari (3) Butterflyzz, 33 jaar, 2e kindje, ronde 7 Izi, 30 jaar, 2e kindje, ronde 6 Issabel, 33 jaar, 2e kindje, ronde 11 19 Februari (3) crzmdaa, 24 jaar, 1ste kindje, ronde oneindig MMM ( IUI 4 ) Sammy2010, 30 jaar, 3e kindje, ronde 5 Aurin, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 20 Februari (5) Lycos, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 Livoli, 28 jaar, 1e kindje, ronde 11 (5e na MK) Ting86, 30 jaar, 1e kindje, ronde 8 wiskagirl, 23 jaar, 4e kindje, ronde 5 lovingmyboy, ?? jaar, 3e kindje, ronde 1 21 Februari (4) Juutje89, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Jazz, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 Rianne2985, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 IDF2009, 35 jaar, 3e kindje, ronde 1 Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 20 Wachtbankje (18), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (2), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Balen dat je ook een negatieve test had, maar zolang je niet ongesteld wordt kan het nog. Moet ik jou ook op blauw zetten?
Sorry Beebj daar heb ik dan overheen gelezen 😊 Wat shit dat alle testen negatief zijn! Maar het is nog vroeg.. het kan nog! Hier nu op 7dpo. Gisteravond sushi gemaakt, heerlijk! Twee uur erna ineens misselijk en een opgeblazen gevoel. Vanacht om 3 uur braakte ik met enorme kracht (sorry voor de details) alles uit. Ik voel me nog steeds belabberd, misselijk, koud en menstruatie achtige krampen gehad vanacht. Het gekke is; vriend heeft nergens last van en we hebben precies hetzelfde gegeten! Ik ga weer terug het bed in. Bleh wat kan een mens zich beroerd voelen. .
Zal ik je vertellen, dat, toen het vorig jaar raak was bij ons ik ook op 7dpo menstruatieachtige krampen had. Dus het kan echt een goed teken zijn! Ik duim voor je! Bij ons is het daarna wel misgegaan helaas.... @hier: nu 5dpo en nog nergens last van, alleen jeukende borsten gehad op 3 en 4 dpo, terwijl ik dat echt nooit heb. Ik houd het op een progesteronkwaaltje.
Eergisteren had ik geen menstruatie krampen maar kramp in mijn lies, of eerder een kloppende pijn haha. Balen van de negatieve testen, hopen maar op laat positieve testers 😜 Hier eindelijk Temp omhoog ☝! Geen 36.2 maar 36.3! 🎉
Jeeej, fijn dat je temperatuur nu omhoog gaat. Bij mij gaat hij juist weer naar beneden maar vannacht vaak wakker geworden van ons dochterlief dus niet echt ideaal mbt temperaturen. Maar ik kan nog lang niet ongesteld worden dus ik hoop dat hij morgen weer omhoog gaat. In m'n cyclussen dat het niet lukte ging m'n temperatuur in 1x flink omhoog na de eisprong, om daarna te dalen en dan werd ik ongesteld, dus ik heb nog hoop
Oh ja dat zal er dan wel mee te maken hebben Rianne. Mijn zoontje was vanacht ook wakker maar voor het eerst hoefde ik hem geen drinken te geven! Ik heb hem vanacht gewoon even lekker genegeerd en hij ging vrij snel slapen 😜
Welkom izi! Balen van jullie negatieve test Beebj, Kaatje2017 en Niqi86 Maar jullie zijn nog vroeg..dus wie weet! Juutje89 Fijn dat je temp nu eindelijk omhoog is! Hier ook eindelijk, dus weet nu 100% zeker dat m'n ei geweest is. Weet alleen niet zeker of ik nu 2 of 3 dpo ben...maar ach, dat maakt niet zoveel uit. Ik heb het sinds 2 dagen telkens zo warm met vlagen! Alsof ik koorts heb, maar voel me verder prima.
Hmm jullie zeggen vroeg.. maar 14 dagen PDO dan moetie toch positief knallen alst goed is? Nja als ik volgende week zondag niet niet ongesteld ben test ik weer!😂