Maar jouw NOD is toch pas over 3 dagen? Normaal zou je op 14 dpo idd wel positief moeten kunnen testen volgens mij, maar bij sommigen duurt het nu eenmaal wat langer
Kaatje; idd test je normaal gezien 14dpo wel positief, gek zeg. Maar je NOD is toch pas woensdag? Ik heb donderdag m'n NOD en zit nu 10dpo. Dan zit jij nu toch 11dpo?
Hallo meiden, Ik lees al een tijdje mee en heb mijn NOD op 21 februari. We gaan voor een 2e kindje.. ik ben 30 jaar. Dit is ronde 2. Ronde 1 was ik plotseling een week overtijd.. Maar helaas niet zwanger. Mijn cyclus was normaalgesproken altijd 28/29 dgn. Dus misschien de spanning? Ben in ieder geval niet meer zo zeker van mijn lichaam! Ik lees soms met verbazing en vooral veel respect jullie verhalen. Wat een wilskracht, lieve vrouwen, sommigen hebben al zo veel moeten doorstaan! En tóch zo positief naar de volgende ronde. Mooi forum om elkaar te steunen zo! Wat zijn vrouwen toch sterke wezens hahah. Heel veel succes allemaal. Ik hoop dat ik allemaal knallende positieve testen voorbij ga zien komen! XxX
👶💖💙NOD lijst 15 t/m 21 Februari 2017💙💖👶 15 Februari (1) kaatje2017, 25 jaar, 1e kindje, ronde 2 16 Februari (2) Niqi86, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 Beebj, 23 jaar, 2e kindje, ronde 6 MMM 17 Februari (2) Espoir, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 na MK MMM (ICSI ) saar 24 - 3e kindje - ronde 2 met clomid 18 Februari (3) Butterflyzz, 33 jaar, 2e kindje, ronde 7 Izi, 30 jaar, 2e kindje, ronde 6 Issabel, 33 jaar, 2e kindje, ronde 11 19 Februari (3) crzmdaa, 24 jaar, 1ste kindje, ronde oneindig MMM ( IUI 4 ) Sammy2010, 30 jaar, 3e kindje, ronde 5 Aurin, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 20 Februari (5) Lycos, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 Livoli, 28 jaar, 1e kindje, ronde 11 (5e na MK) Ting86, 30 jaar, 1e kindje, ronde 8 wiskagirl, 23 jaar, 4e kindje, ronde 5 lovingmyboy, ?? jaar, 3e kindje, ronde 1 21 Februari (4) Juutje89, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Jazz, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 Rianne2985, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 IDF2009, 35 jaar, 3e kindje, ronde 1 MissFluffy, 25 jaar, 1e kindje, ronde 4 Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 20 Wachtbankje (18), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (2), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
hoi allemaal, ik wil me ook graag bij jullie aansluiten. ik heb deze ronde een heel vervelend gevalletje. ik ben namelijk vlak voor mijn eisprong ziek geworden waardoor mijn temperatuur hoger was, en dat is daarna niet meer omlaag gegaan.. ergens in die dagen heb ik dus een eisprong gehad, maar ik weet niet wanneer. ik gok op dag 14 omdat mijn temperatuur meestal in stapjes stijgt en 15 en 16 zijn wel stapjes. dan zou mijn NOD op de 21e zijn.
Hey MissFluffy! Leuk je hier te zien Hopelijk zien we elkaar straks ook terug in het oktober/november clubje? Ik heb eigenlijk geen flauw idee, normaal kijk ik altijd wanneer ik zou zijn uitgerekend, maar dat heb ik nu dus nog niet gedaan. (zou dat al een symptoom zijn hahaha??)
hey Livoli lang niet gesproken. zou leuk zijn als we tegelijk zwanger raken, kunnen we lekker door kletsen. ik heb het stiekem al wel bekeken haha, kan het nooit laten ik ben deze ronde begonnen met granaatappelsap, ik lees overal dat mensen in de eerste ronde dat ze dat proberen meteen zwanger zijn, ook mensen die al 2 jaar bezig zijn :O dus ik ben benieuwd
Ik drink nu ook granaatappelsap, biologisch. Bah wat is dat bitter, maar als het helpt dan heb ik dat er graag voor over. En ik slik tarwekiemolie vanaf de eisprong. Nog ruim een weekje wachten met testen. Wat gaat de tijd dan toch langzaam he...?
nogal ik heb de granaatappelsap van Pom, vind het wel meevallen met de bitterheid. wat doet tarwekiemolie dan?
Hee Jazz, Ik heb nagekeken, ik zit nu op dag 30 maar heb cyclussen van 33-35 dagen. Eisprong is vandaag 2 weken geleden geweest! Dus klopt echt wel denkik!🙈
geen idee eigenlijk. is ook niet bewezen dat het helpt. maar er is hier ergens een topic over en daar heb ik al zeker 20 mensen gezien die in de 1e granaatappelronde zwanger zijn geraakt. dat vond ik genoeg reden om het te proberen, kan in ieder geval geen kwaad
👶💖💙NOD lijst 15 t/m 21 Februari 2017💙💖👶 15 Februari (1) kaatje2017, 25 jaar, 1e kindje, ronde 2 16 Februari (2) Niqi86, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 Beebj, 23 jaar, 2e kindje, ronde 6 MMM 17 Februari (2) Espoir, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 na MK MMM (ICSI ) saar 24 - 3e kindje - ronde 2 met clomid 18 Februari (3) Butterflyzz, 33 jaar, 2e kindje, ronde 7 Izi, 30 jaar, 2e kindje, ronde 6 Issabel, 33 jaar, 2e kindje, ronde 11 19 Februari (4) crzmdaa, 24 jaar, 1ste kindje, ronde oneindig MMM ( IUI 4 ) Sammy2010, 30 jaar, 3e kindje, ronde 5 Aurin, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 Kolibrie, 33 jaar, 2e kindje, ronde 1 20 Februari (5) Lycos, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 Livoli, 28 jaar, 1e kindje, ronde 11 (5e na MK) Ting86, 30 jaar, 1e kindje, ronde 8 wiskagirl, 23 jaar, 4e kindje, ronde 5 lovingmyboy, ?? jaar, 3e kindje, ronde 1 21 Februari (4) Juutje89, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Jazz, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 Rianne2985, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 IDF2009, 35 jaar, 3e kindje, ronde 1 MissFluffy, 25 jaar, 1e kindje, ronde 4 Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 21 Wachtbankje (19), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (2), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hoi dames, mag ik aanschuiven? Hoop dat ik het goed gedaan heb in de lijst. Ik ben Kolibrie. Inmiddels al heel wat jaren op het forum. Heb een dochter van 7 en we zijn nu bezig voor een 2e kindje. Ik zit in ronde 1. Spannende tijden dus weer!
Misfluffy; Dit is idd ook mijn eerste ronde met granaatappelsap. Vond het eerst super vies, maar begin er al aan te wennen😀 Tarwekiemolie en teunisbloem gebruik ik ook Rianne. Tarwekiemolie heeft hetzelfde effect als granaatappelsap missfluffy en kaatje, verbetering van de innesteling. Je slikt het vanaf je eisprong tot aan je menstruatie (die hopelijk niet komt). Teunisbloem slik je juist in de periode ervoor; vanaf je menstruatie tot aan je eisprong. Die zou je cyclus verkorten tot normaal zegmaar. Weet ook niet of ik 't allemaal moet geloven, maar het zijn natuurlijke producten, dus ach... Slik zelf ook Davitamon Mama Plus, behalve foliumzuur zit daar ook visolie in bv.
ja dat het zou helpen bij de innesteling had ik ook begrepen, maar niet wat voor stofje dat zou doen en wat dat dan precies doet
Zowel granaatappelsap en tarwekiemolie zorgen ervoor dat je doorbloeding verbetert geloof ik zodat de eicel makkelijker in kan nestelen. Teunisbloemolie heb ik niet gebruikt, ik heb een vrij regelmatige cyclus dus daar wilde ik niet teveel mee rommelen.
In tarwekiemolie schijnt ook een stofje te zitten, octanasol ofzo, die stress kan verminderen. Ook schijnt er een kleine hoeveelheid oestrogeen in te zitten. En door de grote hoeveelheid vitamine E, kun je meer energie hebben. Ik gebruik et nu ook voor de eerste keer. Granaatappelsap gebruik ik al langer, maar heeft bij mij nog geen effect gehad.
Jaa groot gelijk hoor Rianne! Heb ook geen idee of het echt wat doet. Ik had enorm lange cyclussen, maar gebruik nu ook Tamoxifen van de gyno, dus echt vergelijken kan ik het eigenlijk niet.
Poeh... Vind het nu ook weer helemaal spannend worden.. Maar heb er een slecht gevoel over😒 voel dus niets maar dan ook echt niets .. Geen teken of steekje of iets dat bevestigd dat er iets gaande is.. Had ook niet al te veel hoop aangezien we volgens mij verkeerd geklust hebben .. Ben niet erg ervaren met waar ik op moet Letten qua vruchtbare tijd... Voelde wat steken en had dik rekbaar slijm een paar dagen.. Hebben toen geklust maar volgens een berekening daarna en uit wat ik lees is de eisprong pas een aantal dagen daarna😒😒of zeg ik iets verkeerds