Spannend! De vorige keer testte ik op 10DPO positief, maar ik hoop dat ik deze keer tot 12DPO kan wachten ( vast niet haha ) Wanneer ga jij weer testen beebj?
Hmm mn temp is gekelderd vandaag! Dus laat mn menstruatie maar snel komen! Heel de dag aan de wijn hopelijk komtie er snel doorheen dan hahah! Oeeh Aurin! Spannend jouw test ! Ben benieuwd naar al jullie testen vd week!! Wie gaat er als volgende testen?
Jammer Kaatje2017! Hopelijk dat het idd maar snel doorzet, dan kun je meteen weer door voor de volgende ronde
Das een goeie Rianne. Heb 8dpo en 10dpo beide negatief getest. Wil eigenlijk wachten tot nod donderdag, maar mezelf kennende zal ik morgen op 12dpo wel wéér testen.
Ahh Aurin ik zie het ook! Spannend zeg. Wel enorm vroeg inderdaad.. Ik hoop op een knaltest over een paar dagen Ohh balen Kaatje! Nog meer testers vandaag? Wie is de eerste die goed nieuws brengt? Hier nu 7 of 8 dpo. Ik wil op zn minst wachten tot vrijdag. Dan ben ik 11 of 12 dpo.. Hopelijk houd ik het vol! Heb vanochtend wel al een verpakking k2v5 gehaald!
aaaah ik moet echt even spuien. ik heb zaterdag met een stel tienermeiden een meidenavondje gehouden met maskertjes en een film. dat maskertje is me dus echt niet goed bevallen.. zit onder de eczeem in mijn gezicht. rood, gezwollen, branderig en jeukend als de pest! mijn moeder dringt er op aan dat ik naar de dokter moet en om een zalfje moet vragen, dan pakt zij hem wel in (ze werkt in de apotheek) maar als ik zwanger zou zijn mag ik geen hormoonzalf.. dat kan ik haar niet uitleggen natuurlijk, maar ik kan haar ook niet vertellen waarom ik niet naar de dokter wil >.<
Missfluffy; misschien kun je het wel aan de dokter uitleggen dan schrijf hij misschien iets voor wat wel mag als je zwanger blijkt. Daarnaast er even bij vermelden dat je moeder bij de apotheek werkt en zij dit dus niet mag weten...
Dames.. ik heb zo'n ontzettende pijn in mijn onderbuik. Menstruatiekrampen.. zo hevig.. alsof ik zometeen ongesteld ga worden.. terwijl ik pas op 7 of 8 dpo zit. Ze zijn er eventjes een paar minuten en verdwijnen dan weer.. na een paar minuten begint het weer.
👶💖💙NOD lijst 15 t/m 21 Februari 2017💙💖👶 15 Februari (1) kaatje2017, 25 jaar, 1e kindje, ronde 2 16 Februari (2) Niqi86, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 Beebj, 23 jaar, 2e kindje, ronde 6 MMM 17 Februari (2) Espoir, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 na MK MMM (ICSI ) saar 24 - 3e kindje - ronde 2 met clomid 18 Februari (3) Butterflyzz, 33 jaar, 2e kindje, ronde 7 Izi, 30 jaar, 2e kindje, ronde 6 Issabel, 33 jaar, 2e kindje, ronde 11 19 Februari (4) crzmdaa, 24 jaar, 1ste kindje, ronde oneindig MMM ( IUI 4 ) Sammy2010, 30 jaar, 3e kindje, ronde 5 Aurin, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 Kolibrie, 33 jaar, 2e kindje, ronde 1 20 Februari (5) Lycos, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 Livoli, 28 jaar, 1e kindje, ronde 11 (5e na MK) Ting86, 30 jaar, 1e kindje, ronde 8 wiskagirl, 23 jaar, 4e kindje, ronde 5 lovingmyboy, ?? jaar, 3e kindje, ronde 1 21 Februari (4) Juutje89, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Jazz, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 Rianne2985, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 IDF2009, 35 jaar, 3e kindje, ronde 1 MissFluffy, 25 jaar, 1e kindje, ronde 4 Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 21 Wachtbankje (18), Zwanger (0), Ongesteld (1), MMM (3), Negatieve Test (2), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)