Oh wat spannend Lycos!!! Ben erg benieuwd naar de foto! Foto's die je hier plaatst zijn vaak wel een stukje onduidelijker dan in het echt..maar hopelijk kunnen we even meeturen En bedankt voor de beterschapswensen allemaal!
Bij mij is het opgeblazen gevoel en het menstruatie gevoel weer helemaal weg.. Zou dat een goed teken zijn of juist niet??
Haha nee de test ligt op een medicatie overzicht (wat die datum geprint is) van een client. Ik was op het werk 😂🙈
Jaaaaaa! De eerste zwangere. Gefeliciteerd Aurin! Spannend Lycos. Ik zie nog niets, maar ik kijk vanaf me telefoon en daar wordt de kwaliteit ook niet beter van. Hopelijk over 2 dagen een hele duidelijke 2e streep (die ik ook kan zien )!
@lovingmyboy joh, klachten zo vroeg zijn zo grillig, daar is geen pijl op te trekken. geen zorgen maken, en gewoon over een paar daagjes testen
En ik ga stoppen met de tarwekiemolie. Tjonge jonge, wat werkt dat spul laxerend.... Ik gebruik et wel weer als et niet meer lukt....
Oh wat vervelend ting. Ik gebruik het ook maar ik ervaar geen laxerend effect. Ik heb nu juist vaak verstopping 😥
Verstopping is ook niet leuk Rianne. Ik heb het in ieder geval geprobeerd. Ik denk ook niet dat het deze ronde raak is. Vind ik erg jammer. Was een leuk cadeautje voor mijn schoonvader z'n 65e verjaardag geweest begin maart. Maar goed. Het is nog geen 20 februari