Ongi begint vaak op 8, 9 of 10 dpo. Ben nu 7 dpo. Als ongi er zaterdag nog niet is wil ik dan een testje wagen of zondag.
Jazz, volgens mij hebben wij bij mijn jongste samen in het forum februari mamatjes 2015 gezeten klopt dat? Wat is trouwens FF is dat een calculator ?
Nee dat denk ik niet...bij m'n eerste schreef ik eigenlijk helemaal niet op ZP. Ik las wel af en toe mee op het forum, maar volgens mij had ik toen zelfs nog geen account FF is de app fertility friend, heel handig om je temperatuur in bij te houden. Ff geeft dan aan wanneer je eisprong is geweest. Maar als je niet temperatuurt, heb je er niet zoveel aan Leuk, dit weekend zo te zien veel testers!!
Zal dat vanmiddag eens proberen via de iMac!😀 Pff ja Lycos. Vriendinnetje van mij is nu 6weken zwanger, 1e ronde meteen raak. Haar zoontje van 1.5jaar was ook meteen raak. Mag niet jaloers zijn, maar stiekem...🙊
Snap ik! Overal om ons heen raakt iedereen zwanger.. Ongepland en gepland. Al die vrolijke aankondigingen op social media.. Een van onze beste vriendinnen is afgelopen week bevallen van haar kindje. Ze is dan zo ontzettend blij en trots, maar toch zie ik de pijn in haar ogen. Dat doet me zoveel! Andere vriendin van ons is nu 27 weken zwanger en daar was het niet gepland (wel zeer welkom hoor).. maar toch! Ik gun het haar zo.
hier exact hetzelfde. vandaag 9 of 10 dpo en kon me ook niet meer inhouden...stom stom stom maar wat wint je gevoel het dan toch van je verstand he. wij hebben deze maand weinig gemeenschap gehad, maar wel 2keer in/rond vruchtbare dagen. ik ben bang dat het hem weer niet is...en overweeg nu ook om toch de huisarts eens te gaan bezoeken maar eerst het weekend even afwachten. 19 of 20 febr. is m'n menstruatie...
Symptomen rond innesteling Gassen Opgeblazen buik Steekjes liezen/baarmoeder Hoofdpijn Moe Geïrriteerd Buikspierpijn Na positieve test: Misselijk Moe Hoofdpijn Diarree Opvliegers Emo Opgeblazen
Owja en 1e knuffel sessie met toilet ook al gehad, mijn lijf reageert nogal heftig op hormonen. Vorige keer heel erg veel spugen en mega bekkeninstabiliteit Bij de 1e niet zo misselijk wel bekkeninstabiliteit en bloeddruk problemen
Vorige keer was ik op 10 dpo de hond uitlaten, moest haar poep opruimen, en Hoo kotste er zo overheen. Toen wist ik hey ik ben zwanger...
Nou, heb het gedaan hoor! Voor de aller eerste keer een NOD lijst aangemaakt, haha. Hopelijk heb ik 't goed gedaan..
Ziet er goed uit hoor! Je kunt als einddatum voor je nod-lijst de 21e gebruiken. De lijsten lopen meestal van 15 t/m de 21e..en dan de volgende weer vanaf de 22e tot het einde van de maand
Lijkt me zo kort Jazz, maar 6 dagen🙊 Wacht het wel eventjes af😅Tot nu toe ben ik nog alleen, haha.
Vanaf wanneer krijg je eigenlijk de echte eerste kwalen? Op de dag van de innesteling zelf of pas daarna? Alles voor de innesteling komt toch door progesteron?
Aha, is dat de logica er achter, dan zal ik dat aanhouden😊Maar dr is er al eentje t/m 21 maart, dus daarom start ik hem op 16 maart. Pak hem dan wel t/m 22, om die 7 dagen aan te houden.
verschilt heel erg. sommige mensen krijgen pas kwalen na de eerste echo. en sommigen vanaf de innesteling al. maar inderdaad progesteron geeft ook kwaaltjes, dus het is nooit echt te zeggen waar het van is. tenzij je echt gaat kotsen zoals Aurin dan kan je wel zeggen dat het door zwangerschap komt ik begin nu ook buikkrampjes te krijgen
Verschilt per persoon. Ik reageer enorm op hormonen. Sommige merken niks. Idd voor innesteling is progesteron daarna komt pas hcg vrij.