👶💖💙NOD lijst 15 t/m 21 Februari 2017💙💖👶 15 Februari (0) 16 Februari (2) Livoli, 28 jaar, 1e kindje, ronde 11 (5e na MK) Niqi86, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 17 Februari (2) Espoir, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 na MK MMM (ICSI ) saar 24 - 3e kindje - ronde 2 met clomid 18 Februari (2) Butterflyzz, 33 jaar, 2e kindje, ronde 7 Issabel, 33 jaar, 2e kindje, ronde 11 19 Februari (2) crzmdaa, 24 jaar, 1ste kindje, ronde oneindig MMM ( IUI 4 ) Sammy2010, 30 jaar, 3e kindje, ronde 5 20 Februari (0) 21 Februari (4) Rianne2985, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 Ting86, 30 jaar, 1e kindje, ronde 8 Juutje89, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Jazz, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 12 Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik weet niet zeker of ik in deze NOD groep blijf? Vandaag op 11 dpo begonnen met ovulatietest en die is al vrij donker! Verwacht morgen of overmorgen een knaller als ik de test zo zie!
Ik deze ronde ook niet. Ik heb wel tarwekiemolie in huis gehaald voor na mijn ei. Iemand daar goede ervaring mee? Gisteren wel een flinke domper gehad. Ik had gehoord dat het nichtje van mijn man nu zwanger is, ook al is dat nog maar 6/7wk. Het doet mij echt wel iets. Helemaal nu ik eigenlijk ook met een babybuik had kunnen rondlopen.... Hopelijk mag ik na deze ronde over een aantal weken ook goed nieuws verspreiden.
Ik heb ook tarwekiemolie gekocht gisteren en (biologische) granaatappelsap voor na m'n eisprong. Dat had ik voor mijn eerste zwangerschap ook genomen en toen zwanger geraakt in de 2e ronde. Kan misschien toeval zijn maar dat zullen we nooit weten...dus ik ga het deze ronde weer nemen, kijken of het dan weer raak zal zijn. Ting, ik kan me voorstellen dat je dan niet op zulk nieuws zit te wachten, zeker als je zelf wellicht al even bezig bent. Het zal geen afgunst zijn maar ik snap je gevoel wel. Jij wilt ook heel graag zwanger worden, dat steekt dan wel. Hopelijk heb jij binnenkort ook goed nieuws! Ik merk dat ik zelf ook een soort van jaloers wordt als in mijn omgeving iemand verteld dat ze zwanger is of als ik op straat een zwangere dame zie lopen. Dat wil ik dan ook zo graag. Wij zitten pas in ronde 2 dus pas net begonnen eigenlijk...
Tarwekiemolie en granaatappelsap wil ik deze ronde ook proberen, ben benieuwd! Ovulatietesten doe ik niet, wel temperaturen. Op naar een roze lijst voor ons allemaal!
Ik ga deze ronde helemaal niks doen. Wil echt vooral loslaten want ik ben er abnormaal veel mee bezig. Mijn cyclus is super regelmatig dus vanaf vandaag gewoon om de dag klussen tot het weekend zou voldoende moeten zijn. We zullen zien. Heb wel alles in huis dus zou me zomaar kunnen bedenken 😉
Niqi, dat ga ik idd volgende maand ook doen mocht het deze keer niet raak zijn. Niet tempen, ovulatietesten niks...hopelijk is het natuurlijk niet nodig
Hoi dames! Momenteel zit ik in het kletsgroepje nod lijst 8 t/m 15 februari, maar ik gok dat ik naar achteren ga schuiven! Normaal heb ik een regelmatige cyclus van 28 dagen. Helaas vorige cyclus een vreemde menstruatie. Eerste 3 dagen minimaal bloedverlies (enkele druppeltjes helderrood per dag). Op dag 4 brak het pas echt los. Ik heb dus geen idee wat dag 1 van mijn cyclus nu is. Als de eerste dag van het helderrood verlies telt zou ik 14 febr mijn nod hebben. Ik heb gezegd geen ovulatie testen te gebruiken (we zijn pas in ronde 1) maar om toch een beter beeld te krijgen heb ik toch maar een testje gedaan vanmiddag. In eerste instantie meende ik een tuurstreepje te zien, maar het lijkt toch omo wit nu. Dus ik zet mezelf zometeen even op de lijst hier! Ben trouwens 29 jaar en in ronde 1 voor ons tweede kindje. Ik heb al een dochtertje van 16 maanden
👶💖💙NOD lijst 15 t/m 21 Februari 2017💙💖👶 15 Februari (0) 16 Februari (2) Livoli, 28 jaar, 1e kindje, ronde 11 (5e na MK) Niqi86, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 Lycos, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 17 Februari (2) Espoir, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 na MK MMM (ICSI ) saar 24 - 3e kindje - ronde 2 met clomid 18 Februari (2) Butterflyzz, 33 jaar, 2e kindje, ronde 7 Issabel, 33 jaar, 2e kindje, ronde 11 19 Februari (2) crzmdaa, 24 jaar, 1ste kindje, ronde oneindig MMM ( IUI 4 ) Sammy2010, 30 jaar, 3e kindje, ronde 5 20 Februari (0) 21 Februari (4) Rianne2985, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 Ting86, 30 jaar, 1e kindje, ronde 8 Juutje89, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Jazz, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 12 Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik heb mezelf overigens maar even bij 16 februari gezet. Nod zal hopelijk rond de 16e of 17e zijn! Kan ik vanavond nog een ovu test doen? Ik zal zometeen mijn test van vanmiddag even plaatsen. Ik heb nog nooit zo'n tests gebruikt, dus ik ben een leek op dat gebied
Hoi lycos, Welkom in dit nod groepje 😊 Idd nog weinig te zien op de test. Ik heb zelf niet zo'n goede ervaringen met action ovulatietesten, maar ze worden door veel van het forum gebruikt. Ik zou persoonlijk 2x per dag gaan testen als hij bijna tegen positief aan zit, eerder heeft denk ik nog geen zin. Temperatuur je ook en houd je je afscheiding in de gaten? Ik merk zelf dat enkele dagen voor m'n eisprong m'n afscheiding dunner en elastischer wordt. Alleen tijdens mijn eisprong zelf is dat alweer over. Dus als ik dunnere afscheiding ga krijgen is het voor mij het teken om 2x per dag te testen 😊 Zou je trouwens de totalen even willen aanpassen in het lijstje, zowel bij 17-2 en het totaal aantal leden op dit lijstje? Dan klopt het allemaal weer. Hopelijk heb je snel een positieve ovulatietest in handen!
👶💖💙NOD lijst 15 t/m 21 Februari 2017💙💖👶 15 Februari (0) 16 Februari (3) Livoli, 28 jaar, 1e kindje, ronde 11 (5e na MK) Niqi86, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 Lycos, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 17 Februari (2) Espoir, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 na MK MMM (ICSI ) saar 24 - 3e kindje - ronde 2 met clomid 18 Februari (2) Butterflyzz, 33 jaar, 2e kindje, ronde 7 Issabel, 33 jaar, 2e kindje, ronde 11 19 Februari (2) crzmdaa, 24 jaar, 1ste kindje, ronde oneindig MMM ( IUI 4 ) Sammy2010, 30 jaar, 3e kindje, ronde 5 20 Februari (0) 21 Februari (4) Rianne2985, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 Ting86, 30 jaar, 1e kindje, ronde 8 Juutje89, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Jazz, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 13 Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik heb het gewijzigd. Excuus! Mijn afscheiding is inderdaad al wat slijmeriger sinds gisteren. Daarom dacht ik om te gaan testen nu. Het is nog niet doorzichtig, maar wel echt elastisch..
Zou het misschien kunnen zijn dat je ei al is geweest? En dat daarom de test negatief was? Dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn, misschien komt je ei wat later dan normaal. Ik zou nog even doortesten en evengoed om de dag ff gezellig maken 😉