Ik heb het niet zelf gehad maar het lijkt me niet onmogelijk. Er zijn mensen die traag hcg aanmaken.. Hoeveel DPO zit je nu? Maandag is je NOD he? Ik zou zaterdag nog eens een testje doen..
Maandag mijn NOD ja... moeilijk dat wachten haha.. Heb wel zo'n ongemakkelijk gevoel in mijn onder rug en buik... Het voelt echt alsof ik ook elk moment ongesteld kan worden
Missfluffy; Ik herken het helemaal. Vooral nu na dat bloedverlies.. Al was het niet helderrood.. Ik had een licht positieve test.. Hoop zo dat het goed gaat! Kan aan niets anders meer denken momenteel.. Wanneer ga jij testen? Lovingmyboy; Heb je een early test gedaan? Je zit nog 4 dagen voor je nod nu..
Ik zit ook te stuiteren!! Wil zo graag testen hahaha maar 8 dpo is nog zooooo vroeg. En wil eigenlijk wachten tot zaterdag 10 dpo!!! Maar ben bang dat ik me morgen vroeg niet kan inhouden... had er vanmorgen ook moeite mee namelijk!! Lycos dat beloofd wel wat!! Spannend
Ik testte 9 dpo wit, 10 dpo positief, maar dat is erg vroeg aangezien ik een LF van 14-16 heb. Dus t kan ja.
moeilijk is dat he?? ik wilde eigenlijk wachten tot na het weekend, maar ik denk niet dat ik het volhoud.. morgen 10 dpo
Ja ik heb nou 2 keer positief getest allebei op 10 dpo eeeerggg licht. Denk dat toen 9 dpo ook nog wit zou zijn geweest. Maar toch denk ik dat ik me morgen niet kan inhouden 😂
Ach als je wilt testen gewoon testen toch? Anders maak je jezelf helemaal gek. Ik mezelf wel iig haha. Ik wil ook zaterdag of zondag testen, maar er is een stemmetje wat de hele tijd zegt, test morhenochtend!! Maar ben dan pas 8DPO. Vorige keer testte ik heeeeeel licht op 8dpo en duidelijk op 10DPO. Ik moet vooral naar m'n temperatuur ook kijken, de rondes dat ik ongesteld werd, ging m'n temperatuur op 9dpo al flink naar beneden. Dus als die nu mooi hoog blijft dan heb ik weer wat meer goede hoop. Nogsteeds erg veel afscheiding trouwens en steekjes in m'n buik. Ik hoop zo dat het raak mag zijn, ook al is dit pas ronde 2...
Balen Niqi86! Beterschap. Ik hoop het Jazz! Ik vind het toch een aardig duidelijke lijst (Oké afentoe twijfelde ik) ondanks dat ik onder de oksel meet deze maand 😜 Oh wat spannend Lycos! Hopelijk is het in jou geval wel zo 😉 Snel die test.doen als ze binnen zijn! Rianne, jij Temp lijst lijkt wel wat op die van mij toch? (of andersom) Ik weet niet waarom maar heb bij jou steeds zo'n gevoel dat het goed zit (twijfelde om dit te zeggen straks denken jullie nog dat ik getikt ben haha! Of het klopt niet, dat kan natuurlijk ook nog heel goed haha)
Haha Aurin! Je testen lopen mooi op hoor! Ik zou ook om de haverklap testen gedaan hebben als ik niet zo'n donkere lijn had vorige keer hoor! Ik testte op cd 41 en volgens Clear blue was ik al meer als 5 weken dus ik geloofde het wel 😜 (o wacht ik deed die dag 3 testen maar daarna dus niet meer)
Haha hier ook zo'n gestoorde hoor. Als ik eenmaal begin met testen kan ik bijna niet stoppen. Daarom wil ik echt minimaal tot 8dpo wachten maar het liefst tot 10dpo. Mijn LF is maar 10 of 11 dagen dus maandag zou er toch al wel wat te zien moeten zijn. Vorige keer testte ik op 10DPO positief en op 8dpo dus heel licht. Jouw temp lijstje ziet er ook goed uit juudje! Haha ik hoop dat je gelijk hebt dat het goed zit bij mij. Zelf weet ik het nog zo net niet...ligt er echt aan wat m'n temperatuur doet op 9dpo. Dat is een goede indicatie voor mijn gevoel...we zullen zien! Lycos, ik denk dat je vanmiddag al wel kunt testen hoor!
Hier ook een gestoorde tester. Ik wist gisteren dat ik vandaag ongesteld zou worden (wist ik zondag eigenlijk al) dus gisteren alle ovulatietesten en zwangerschapstesten nog gedaan. Zo heb ik nog één 2v5 in huis en voor de rest niks. Leek me beter voor de volgende ronde. Ik koop niks meer totdat ik ook daadwerkelijk positief zou kunnen testen. Dus op z'n vroegst 7 april weer naar de drogist 😉
Nou dat heb ik ook! Als eenmaal de eerste test geweest is..blijf ik aan de gang Als hij positief is, wil ik hem zien oplopen...en als de test negatief is, bedenk ik allemaal redenen waarom die later wel positief moet zijn. Pfff geen idee of het me lukt te wachten tot maandag! Maar mijn man vindt dat een goed moment, en hij is echt niet makkelijk over te halen om het eerder te doen helaas En ik ga het ook niet stiekem doen! Denk ik... Ik irriteer me overigens met vlagen verschrikkelijk aan anderen! Is dat herkenbaar? Er hoeft maar iets te gebeuren en ik zit weer op de kast. Wordt zo moe van mezelf! Haha zucht... *klaagmodus uit*