NOD lijst 15 t/m 21 Februari 2017

Discussie in 'NOD forum' gestart door rianne2985, 19 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18
    Nee volgens mij heb ik echt 2 weken geleden eisprong gehad... Dit was veel dunner.. Weet niet goed hoe ik het moet omschrijven 😒het zal wel mijn aankomende menstruatie zijn.. Anders had ik denk ik echt al een licht streepje moeten zien op 10dpo lycos proficiat --!!

2. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Vreemd hoor lovingmyboy...Heb je nog ovulatietesten toevallig? Ik zou even zo'n testje doen voor de zekerheid.

Ik heb het de hele avond al koud, vooral koude voeten. Hoop niet dat dit een slecht voorteken is...

3. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18

Heb geen testen gebruikt.. Maar had 2 weken geleden.. Een paar dagen zeurderig gevoel bij mijn eierstokken.. Steken en een paar dagen vruchtbaar slijm.. Lang rekbaar... Heb ook eigenlijk altijd een regelmatige cyclus.. Zou er van staan te kijken als mijn eisprong pas 4 weken na de start van mijn cyclus was..

Maar de mogelijkheid is er natuurlijk..

4. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Thanks allemaal!
    Vanavond ook vriend ingelicht.. had onze dochter ingefluisterd de test naar papa te brengen die in de keuken was.
    Ik riep naar hem dat onze dochter een cadeautje voor hem had. Waarop Hij dacht dat ik een poepluier bedoelde 😬😂
    Hij was enorm verrast, had dit niet aan zien komen maar hij is dolgelukkig!
    Nu hopen dat het goed blijft gaan! 🍀

5. rianne2985

Hmmm vreemd...Dan weet ik het ook niet meer hihi. Dan nog maar even afwachten tot je nod en dan nog eens testen.

6. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Lovingmyboy; ik zou ook voor de gein eens een ovu test doen als je die nog hebt liggen..

Rianne en livoli; gemene steken heb ik ook een paar dagen geleden gehad!! Ik denk inderdaad dat het de innesteling was

Rianne; koud kan een symptoom zijn. Zwangere vriendin heeft het eerste trimester ijskoude voeten gehad.

Kolibrie; jammer :( sterkte!

Aurin, ik gok ergens rond 27 oktober! Cyclus is alijd 28 dagen maar eisprong is laat geweest dit keer. Dus als ik van eerste dag menstruatie uitga is het 27/10. Als ik van eisprong uitga 29 of 30/10.
    Jij?

7. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18
    Ik zal mezelf wel voor de gek houden haha.. Maar heb allemaal van die kleine messensteekjes onderin mijn schaamstreek..

8. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    28-10 maar dat is echt uiterste dag, kan ook vanaf 25-10 zijn.
    Ik zit al bij die zwangerschaps groep

9. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd aan alle roze mensen:D

En veel sterkte alle dames die ongesteld zijn geworden :( echt balen

Had iemand het nou over lotion achtige afscheiding? Ik heb echt dagcreme vloeien bijna pudding

10. Ting86

Ting86 Fanatiek lid

4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    Ik ben er zwaar van overtuigd dat het deze ronde niet is gelukt, maar nu ligt onze kat al sinds afgelopen zondag elke avond bij mij op schoot, terwijl ze altijd bij mijn man op schoot ligt s avonds. Dus nu begin ik weer te twijfelen.... :(
    Zou een kat iets kunnen aanvoelen?

11. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Katten voelen wel snel dingen aan!

MissFluffy ik heb ook creme/pudding afscheiding..

12. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Katten zijn daar inderdaad volgens mij wel gevoelig voor!

Zijn er nog testers morgen??
    Ik wil veeeeeel positieve testen zien 😬

13. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18

Ik durf niet meer hihi😁

14. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    ik denk dat ik ga testen

15. Ting86

Ting86 Fanatiek lid

4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    Nu ik begin te twijfelen zou ik morgen (10dpo) wel willen testen, maar ik heb geen testen in huis.... haha... dus gewoon afwachten tot maandag (dat kan ik wel ;))

16. rianne2985

Ik heb nog steeds lotionachtige afscheiding, echt net reinigingsmelk zeg maar haha.
    Ook nu een paar pukkeltjes op m'n kin, normaliter krijg ik vanaf m'n eisprong al pukkels als ik ongesteld moet worden, ook soms van die grote pijnlijke. Vond het al apart dat ik geen pukkels had, maar nou voel ik toch een paar kleine pukkeltjes op m'n kin...hmmm ik weet niet hoor :(

17. Jazz

Jazz Niet meer actief

Lycos leuk dat je vriend zo enthousiast reageerde! Toch een iets leuker cadeautje dan een poepluier 😂
    MissFluffy spannend morgen testen!!! Wat zegt je gevoel?

Ting86 op zich wel verstandig om er gewoon voor te zorgen dat er geen test in huis is :p Ben heel benieuwd of je kat het goed aanvoelt!

Het is wel spannend voor ons allemaal hè! En ik merk bij mezelf dat je nu meer gefocust bent op alles wat je merkt of voelt..en je hoopt dat dat iets positiefs betekent, maar zolang je geen tweede streep ziet kan het echt alle kanten op ;)
    Voor alles kun je altijd zowel iemand vinden die dat had en zwanger was als iemand die dat had en niet zwanger was :p

18. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    ik durf niet te voelen.. had de tweede ronde heel sterk het gevoel dat het raak zou zijn, rond kerst. en dat bleek niet zo te zijn.. en net de dag voor ik daar achter kwam vertelde mijn schoonzusje dat ze zwanger is van de 3e (zij is 1 jaar ouder dan ik) die kwam bij ons eten op 1e kerstdag, waarop mijn menstruatie doorbrak. dus op die dag heel veel verhalen moeten aanhoren over dat het zo makkelijk ging altijd bij haar. was wel een verrassing want bij de andere 2 was ze elke keer in de 2e ronde zwanger, maar dit keer al in de 1e. en ze doet niets extra, geen testen, geen temperatuurmethode, niets. ze stoppen gewoon met condoom en hop. ik kon haar wel schieten.

19. juutje89

juutje89 Bekend lid

3 jan 2012
    531
    81
    28
    Noord-Holland
    Bij mijn vorige zwangerschap was de kat niet bij me weg te slaan.
    Ik zat geregeld achter de pc met een kat en 2 teckels op schoot of naast me terwijl de kat ervoor niks van me moest weten.

20. rianne2985

Nou meiden,

Ik heb zomaar het voorgevoel dat het niks gaat worden deze ronde. Temperatuur weer iets naar beneden ( niet veel, maar toch... ) en gewoon het gevoel dat het niet is gelukt. Nog steeds wel krampjes in m'n buik en gisteravond toen ik in bed lag trok m'n baarmoeder heel erg toen ik moest hoesten. Maar ik kan het gevoel niet echt toelichten, denk gewoon dat het niks is deze ronde...ligt er echt heel erg aan wat m'n temperatuur morgen gaat doen. Ik lig al vanaf 3 uur wakker en te piekeren, maar ja meer dan afwachten kan ik toch niet doen...pffff ff spuien hoor ;) ik ben benieuwd naar de testers van vandaag!! Ik duim voor jullie!

Deel Deze Pagina