NOD lijst 15 t/m 21 Februari 2017

Discussie in 'NOD forum' gestart door rianne2985, 19 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juutje89

juutje89 Bekend lid

3 jan 2012
    531
    81
    28
    Noord-Holland
    Hier ook weer Temp naar beneden pfff.
    Vanacht wel ontzettend vaak wakker en ZL was ook al aan het spoken vanochtend vroeg dus niet erg handig met tempen.

2. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Hier was onze dochter ook wakker vannacht en daarna heb ik dus niet meer geslapen. Nou ja afwachten tot morgen maar weer...ga vandaag sowieso niet testen. Probeer te wachten tot zondag.

3. Ting86

Ting86 Fanatiek lid

4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    Wat jammer dames dat jullie temperatuur naar beneden is gegaan :(. Maar houd moed!
    Bij mij is de temperatuur nog steeds 37.0. Ik ben heel benieuwd wat mijn temperatuur morgen gaat doen. Als deze nog steeds 37.0 of hoger is ga ik een test kopen (welke kan ik het beste kopen?) en als mijn temperatuur naar 36.9 of lager is gezakt, dan weet ik dat het niet raak is deze ronde, omdat mijn temperatuur altijd op 11dpo al begint te zakken (vandaag 10dpo).
    Ben heel benieuwd of onze kat een goed gevoel heeft. (alleen ik voel niks en heb nog niks gevoeld :()

4. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18
    Nou vandaag 11dpo en nog steeds omo wit.. Denk dat ik naar de volgende ronde kan 😕

5. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
  6. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18

Mooie test Lycos😀😀 die ziet er wat beter uit als die van mij😉

7. rianne2985

Fijn dat je temperatuur nog steeds hoog is, dat is meestal wel een goed teken! Ik haal de 37 graden bijna niet dus ik moet echt naar het hoogste kijken zeg maar en dat is 36,9. Vandaag 36,8 dus nog geen ramp maar bij mij gaat m'n temperatuur eigenlijk altijd op 9dpo naar beneden dus morgenochtend is een spannende dag voor mij. Als ie dan nog boven de 36,6 is maak ik een goede kans. Dan test ik zondag.

Tja welke test, kruidvat heeft goede testen. Ikzelf heb heel duidelijk getest met clearblue + testen maar daar hoor ik ook veel slechte verhalen over maar voor mij werkten ze prima.

@lovingmyboy balen zeg :( hopelijk meer geluk in de volgende ronde.

@lycos mooie test!!

8. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Juutje en Rianne; als temperatuur leek; is het niet goed als je temp zakt dan?

Lovingmyboy; :( houd hoop! Geen bloed geeft moed. Er is nog een kleine kans op een late innesteling hè!

Ting; ik vind Kruidvat 2v5 het fijnst werken!
    Ik ga nu wel een clearblue kopen voor komend weekend.. Maar dat is puur om te zien hoeveel weken die aangeeft ;)
    Wondfo zijn net zo als die van Kruidvat, alleen goedkoper.
    Kun je bestellen bij zwanger en kids (ik heb ook nog een kortingscode als je wil) dan heb je bijv 6 testen voor 8,70 incl verzendkosten!

9. rianne2985

Ja als je niet zwanger bent, dan zakt je temperatuur weer naar de waarde die je normaliter voor je eisprong hebt...

10. Ting86

Ting86 Fanatiek lid

4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    Als mijn temperatuur morgen nog hoog is, dan hoor je van mij ;)

11. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18
    Ik zal het proberen lycos, 😊 maar als ik nu nog op wit .. kon met de beste bedoelingen nog geen tuurstreepje ontdekken 😂😂

12. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Lycos wat een mooi streepje!! ❤️

Ben benieuwd naar nieuwe testerssss!! Heb me vanmorgen kunnen inhouden 😂

13. Izi

Izi Actief lid

25 feb 2015
    456
    180
    43
    Meiden wat gaat het hard.
    Mijn nachtdiensten eindelijk afgelopen en nu vakantie.

Rianne ja ik had wel een goed gevoel, voelde me anders als anders, beetje lastig uit te leggen. Steekjes in mn liezen, 1e keer links en dan weer rechts. Beetje zeurderig gevoel onderin mn rug en ook van die vage waterige, melkachtige afscheiding. En ik ben ineens weer zo levendig aan het dromen.

Aurin wat een geweldige reactie van je man. Haha

Lycos mooie test. Snap wel dat je je een beetje zorgen maakt door dat bruine en lichtroze bij afvegen hoor. Maar je klachten en testje zeggen echt wel iets positief!

Tinq dieren zijn over het algemeen zeker gevoelig voor zulke dingen. Hoop dat het iets moois betekent

Oh en van het weekend wordt het hier spannend. Veel testers dan.
    Wel jammer van de dames op rood:( duim dat het ook voor jullie snel raak is.

14. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    ik heb getest. en het was Omo wit :( nog maar 10 dpo dus alles kan nog, maar ik weet het niet.

heb wel echt dezelfde klachten als jij Izi :eek: sinds gisteren ook steekjes in mijn liezen en vanochtend melkachtige afscheiding, best veel ook, was even bang dat ik ongesteld was geworden. en ik heb de afgelopen 2 nachten ook heel levendig gedroomd (zal je de details besparen :D )
    en toen ik vanochtend wakker werd was ik misselijk, dus had eigenlijk wel een tweede streepje verwacht

EDIT: ik zeg wel 10 dpo.. maar dat weet ik natuurlijk helemaal niet :) we gaan het zien

15. Izi

Izi Actief lid

25 feb 2015
    456
    180
    43
    Mijn testjes lopen mooi op.
    Heb contact met de gyn gehad en mag 28 feb al voor echo komen:)

Bijgevoegde bestanden:

16. Izi

Izi Actief lid

25 feb 2015
    456
    180
    43
    Missfluffy dan hoop ik dat je gewoon nog iets eerder zit en over paar dagen toch positief test!
    Als je klachten zelfde zijn houd ik nog wel hoop voor je.
    Duim duim duim

17. beebj

beebj Niet meer actief

Cyclus dag 3; ik begin weer met 5 dagen Tamoxifen💪 Vol frisse (tegen) moed🙊

18. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18
    M

Succes!!! Hopelijk wordt dit jullie ronde 👶

19. Jazz

Jazz Niet meer actief

Juutje89 en Rianne2985 ik vind jullie temp niet verontrustend gedaald hoor! Is echt maar heel klein beetje lager! Helemaal niet gek als je temp een beetje schommelt, en al helemaal niet als deze beïnvloed wordt door kleine dreumessen ;)

MissFluffy kan me voorstellen dat het niet leuk was om je schoonzus dan aan te moeten horen! Je gunt het natuurlijk iedereen om snel zwanger te worden, maar jezelf ook :) Hopelijk mag jij ook snel goed nieuws brengen!

Lovingmyboy balen dat je test nog steeds negatief is!!

Lycos zijn die wondfo testen precies dezelfde als die van de kruidvat? Heb je ook ervaring met andere testen van zwanger&kids? Ik zie dat ze een heel assortiment hebben ;)

Wie willen er morgen gaan testen?

Ik heb de hele dag al een zeurend gevoel in m'n onderbuik, alsof mijn menstruatie er aan komt. Maar dat zou nog een beetje (te) vroeg zijn..dan zou m'n luteale fase echt te kort worden..
    Sinds gisteravond is mijn afscheiding niet meer crème-achtig, maar doorzichtig en draderig. Lijkt een beetje op vruchtbaar slijm, maar toch net wat anders. En ik weet zeker dat mijn eisprong al geweest is, dus dat is het zeker niet.

20. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Mooi izi!!

Jazz ik wil denk ik morgen een testje wagen!! Heb me vandaag al gek genoeg in kunnen houden.. maar dat gaat me morgen niet lukken ben ik bang 😂

Hier is afscheiding waterige crème

Deel Deze Pagina