Jazz; mijn afscheiding is ook de ene keer creme-ig. De andere keer waterig. Ik heb geen andere geprobeerd. Las hier op het forum dat deze precies zoals die van kruidvat zijn! Als je wil heb ik een kortingscode, gewoon een algemene hoor, die kun je vaker gebruiken! Krijg je 25% korting op de wondfo testen. Ting; hoe was jou temperatuur vanochtend? Heb je al een test gekocht?
Nou dames ik krijg nou allemaal puistjes ben zo zenuwachtig voor morgen...Heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in. Heb nog wel steekjes in m'n buik een wat gevoelige borsten en nog steeds crème afscheiding. Maar ik ben toch bang dat het hem niet gaat worden.
Vanochtend was mn temperatuur nog hoog. Morgenochtend wordt het spannend, dan 11dpo. Meestal daalt de temperatuur dan al. Als deze dan nog hoog is, ga ik een testje kopen. Alleen zegt mijn gevoel dat ik gewoon de volgende ronde weer inga (typ ik met alweer kat op schoot). Als je morgenochtend nieuwsgierig bent naar mijn temperatuur en ik heb nog niets geschreven, kun je in mijn handtekening kijken. Vandaag rond 1 uur wel megakramp in mn schaamstreek gehad. En dat net na de lunch... Werd er duizelig van....
Aantal meiden toch echt wel klachtjes. Ik duim heel hard voor jullie dat jullie morgen nog een hoge temp hebben en een prachtige test.
Echt heel spannend! Mijn gevoel zegt dat ik in ieder geval voor mijn verjaardag eind mei een positieve test krijg (het liefst deze ronde al )
Spannend... succes voor alle testers morgen. Ik heb besloten dat ik niet meer test voor mijn NOD maandag. ( hoop dat ik het volhoud haha ) maar mijn gevoel zegt dat het niet gelukt is deze keer.
Als het toch een algemene is die vaker te gebruiken is, wil ik m wel! Heb voor nu nog wel een paar Kruidvat-testen liggen, maar als het deze ronde niet gelukt is, wil ik ze voor de volgende ronde wel eens proberen Mijn doel is nog steeds om pas maandag te testen.. Hopelijk veel roze testers dit weekend! Ben heel erg benieuwd!
Ahhh balen lovingmyboy succes in de volgende ronde. Ik heb net een testje gedaan omdat mijn temperatuur nog steeds hoog was ( jeej!! ) maar helaas negatief. Als ik niet ongesteld wordt van het weekend wil ik het maandag weer proberen, dan ben ik 11DPO. Was nu natuurlijk wel erg vroeg Ik heb nu alleen wel echt hele erge krampen zoals die bij een menstruatie passen, alleen 9dpo zou 1 of 2 dagen te vroeg zijn voor mijn menstruatie. Nog geen bloed, terwijl als ik ongesteld zou worden 's ochtends meteen bloed heb bij het eerste wc bezoek. En mijn temperatuur past daar niet bij. Ook weer vreselijke hoofdpijn, dat heb ik eigenlijk nooit voor mijn NOD en nu al regelmatig gehad. Wellicht vandaag pas de innesteling ( dat kan toch op dpo9?? ) dan zou ik pas maandag licht positief kunnen testen volgens mij. Nou ja, maar weer ff 2 dagen wachten
Oooo wat spannend Rianne! Je temperatuur ziet er in ieder geval hoopvol uit! Op 9 dpo kan er nog zeker een innesteling plaatsvinden. Bij mij is de temperatuur ook nog hoog (Yeah!). Ik ga vandaag maar eens even naar een kruidvat toe om wat testjes op te halen dan en misschien morgen te testen. Ik heb vannacht, net zoals de vorige nacht, echt slecht geslapen. Liggen draaien en dromen... Bah, dat vind ik echt niks.