Geen idee.. Dat zou betekenen dat ik een langere LF heb dan? Mijn cyclus is namelijk altijd 28 dagen.. behalve de vorige dan. Ik heb nog nooit ovu testen gebruikt dus geen flauw idee wanneer mijn ei normaal springt. We hebben het in ieder geval vrijdag en gisteren gezellig gehad Dus mocht het al gesprongen zijn hebben we evengoed een klein kansje. Ik ga vanavond gewoon weer testen! Wanneer testen jullie voornamelijk? IK heb nu om 12.00 uur getest..
Ik heb net even mijn baarmoedermond gecheckt.. Deze is wat zachter en lijkt wat open te staan. Hij ligt wel nog erg laag..
Oké, ja het kan 2 dingen betekenen, of je ei is idd al geweest of hij komt nog. Lastig he. Je LF varieert niet zoveel maar je periode voorafgaand aan je ei kan nog wel eens variëren. Ik heb meestal een cyclus van 31-32 dagen maar toen ik van mijn dochter zwanger raakte was dit ineens 41. Dus ja dat kan wel...je kunt altijd vanavond nog even testen. Wel 2 uur van tevoren niks drinken anders kan je urine te waterig zijn
Vanavond getest om 19.30uur Ik lijk een tuurstreepje te zien? Dat zou betekenen dat mijn ei nog onderweg is..
Het 2e streepje moet echt minstens net zo donker zijn als de controle streep, dan is hij pas positief...Ik vind dit persoonlijk echt rot testen. Je kunt wellicht beter de dipsticks van zwanger en Kids of de ovulatietesten (cassettes) van testpoint ( bij etos ) kopen voor een eventuele volgende ronde, die zijn wel goed duidelijk. Of als je het geld eraan uit wilt geven, de digitale ovulatietesten van clearblue. Die geven een smiley als je je piek hebt, dus geen onduidelijkheid qua streepjes enzo. Maar die zijn vrij prijzig. Je ei kan inderdaad nog komen, maar hij kan ook al geweest zijn...Daar kun je alleen met temperaturen achterkomen. Ik hoop voor jou natuurlijk dat je ei dit keer wat later is
Ik ga vanmiddag weer testen. Had nu een doosje gekocht, dus nu maak ik ze ook op Gebruik jij nu eigenlijk ovulatietesten Rianne?
Hallo!🙋 Mag ik me ook bij dit groepje aansluiten? Onze dochter is bijna 2,5 jaar & wij gaan sinds juni voor een 2e kindje. Ik ben 23 jaar, ronde 6 en NOD mag op 16 februari gezet worden. Er mag ook MMM bij mij vermeld worden. Had vanmiddag een positieve ovulatie test!🙌
👶💖💙NOD lijst 15 t/m 21 Februari 2017💙💖👶 15 Februari (0) 16 Februari (4) Livoli, 28 jaar, 1e kindje, ronde 11 (5e na MK) Niqi86, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 Lycos, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 Beebj, 23 jaar, 2e kindje, ronde 6 MMM 17 Februari (2) Espoir, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 na MK MMM (ICSI ) saar 24 - 3e kindje - ronde 2 met clomid 18 Februari (2) Butterflyzz, 33 jaar, 2e kindje, ronde 7 Issabel, 33 jaar, 2e kindje, ronde 11 19 Februari (2) crzmdaa, 24 jaar, 1ste kindje, ronde oneindig MMM ( IUI 4 ) Sammy2010, 30 jaar, 3e kindje, ronde 5 20 Februari (0) 21 Februari (4) Rianne2985, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 Ting86, 30 jaar, 1e kindje, ronde 8 Juutje89, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Jazz, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 14 Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hihi jaa, mag wel ook, hard voor gewerkt☺️ Ik mag trouwens ook op paars, zit op't wachtbankje sinds vandaag.
👶💖💙NOD lijst 15 t/m 21 Februari 2017💙💖👶 15 Februari (0) 16 Februari (4) Livoli, 28 jaar, 1e kindje, ronde 11 (5e na MK) Niqi86, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 Lycos, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 Beebj, 23 jaar, 2e kindje, ronde 6 MMM 17 Februari (2) Espoir, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 na MK MMM (ICSI ) saar 24 - 3e kindje - ronde 2 met clomid 18 Februari (2) Butterflyzz, 33 jaar, 2e kindje, ronde 7 Issabel, 33 jaar, 2e kindje, ronde 11 19 Februari (2) crzmdaa, 24 jaar, 1ste kindje, ronde oneindig MMM ( IUI 4 ) Sammy2010, 30 jaar, 3e kindje, ronde 5 20 Februari (0) 21 Februari (4) Rianne2985, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 Ting86, 30 jaar, 1e kindje, ronde 8 Juutje89, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Jazz, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 14 Wachtbankje (2), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Wij vrijen nog even door🙈Niet meer zo'n knal test zoals gister, maar wel nog steeds positief. Dus m'n eisprong is nog niet geweest..
Bij mij blijft hij ook vaak 2 dagen positief. Je moet uitgaan van je eerste positieve test, dus die van gisteren. Vanaf dan springt je ei tussen de 24 en 36 uur. Maar een extra keer vrijen kan nooit kwaad hihi.
Klopt inderdaad. Vanaf de eerste positieve ovu test, moet je 16 dagen op tellen voor je NOD (16 februari dus). M'n eisprong is binnen 24-48 uur vanaf de eerste positieve ovu test (staat op de testjes vermeld). Zit dus nu op 24u, morgenmiddag op 48u. Zondag, dinsdag en vandaag al gevreeen. Wil dan eigenlijk morgen ook nog meepakken, als aller laatste beetje "hoop"🙊 Vanaf hoeveel dpo kun je eigenlijk een zwangerschap testen? Mijn NOD is 16 februari. Op m'n zeangerschapstest staat; test 5-10 days sooner. Zou ik dan echt al 6 februari kunnen testen??
Ik mag ook op t wachtbankje! Vanochtend echo gehad en gelijk Ovitrelle gespoten. Maandag een terugplaatsing !
Spannend dames!! Hopen op allemaal goed nieuws over twee weken Hier een vage ovu test. Gisteravond weer een iets duidelijker streepje (niet positief) En vandaag weer een tuur streepje. Zal mijn ei dan toch al gesprongen zijn? Ik ben pas sinds maandag aan het testen.
Het is niet zo dat er standaard 16 dagen tussen een positieve ovulatietest en je NOD zit. Bij mij zit er tussen mijn eisprong zelf en mijn NOD maar 10-11 dagen. Dus vanaf een positieve ovulatietest ongeveer 12-13 dagen. Dat is bij iedereen verschillend en ook per cyclus kan het nog wel eens een dag verschillen. Bij mijn vorige zwangerschap duurde mijn cyclus zelfs 11 dagen langer. Helaas weet je dat soms niet van tevoren. Na de eisprong duurt het 7-10 dagen voordat je eitje is ingenesteld mocht het gelukt zijn. Ook daar kan het enkele dagen eerder of later gebeuren. Daarna ga je pas hcg aanmaken wat je kunt meten met een zwangerschapstest. Stel dat je vandaag je eisprong hebt, dan zou je eitje ongeveer tussen 8-2 en 11-2 ingenesteld kunnen zijn. Het lijkt me dus zinloos om 6-2 al te gaan testen. Ik zou minstens tot 14-2 wachten met testen, leuk op valentijnsdag hihi. @ lycos ik denk nog niet dat je ei gesprongen is, LH schommelt altijd een beetje je gehele cyclus, hij hoeft niet per se op te lopen tot hij positief is. Hij kan soms vanuit het niks knallen. Nou staan de testen van action erom bekend dat ze niet echt duidelijke resultaten geven. Ik zou je dus willen aanraden om voor een volgende ronde ( al hoop ik natuurlijk dat het deze keer al raak is voor je ) een ander merk testen te kopen die gevoeliger/duidelijker af te lezen zijn @ espoir, spannend!! Ik zal je op paars zetten
👶💖💙NOD lijst 15 t/m 21 Februari 2017💙💖👶 15 Februari (0) 16 Februari (4) Livoli, 28 jaar, 1e kindje, ronde 11 (5e na MK) Niqi86, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 Lycos, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 Beebj, 23 jaar, 2e kindje, ronde 6 MMM 17 Februari (2) Espoir, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 na MK MMM (ICSI ) saar 24 - 3e kindje - ronde 2 met clomid 18 Februari (2) Butterflyzz, 33 jaar, 2e kindje, ronde 7 Issabel, 33 jaar, 2e kindje, ronde 11 19 Februari (2) crzmdaa, 24 jaar, 1ste kindje, ronde oneindig MMM ( IUI 4 ) Sammy2010, 30 jaar, 3e kindje, ronde 5 20 Februari (0) 21 Februari (4) Rianne2985, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 Ting86, 30 jaar, 1e kindje, ronde 8 Juutje89, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Jazz, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 14 Wachtbankje (3), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Klopt rianne. Ik krijg alleen hulp van de gyno en die hanteert bij mij wél 16 dagen, vandaar dat ik daar vanuit ga🙂Bij mij is het door de behandeling bij de gyno exact 16 dagen, elke cyclus opnieuw. Alleen de periode vóór de eisprong kan wisselend qua lengte zijn, vandaar m'n wisselende lengte qua cyclussen. M'n eisprong datum staat op morgen, 2 februari. Heb de beschrijving van die test waar ik het over had, erbij gepakt. Was nog niet eens in me opgekomen om die eens na te lezen, haha, wat stom! De meest nauwkeurige resultaten worden verkregen door te wachten met testen tot een week na de verwachte menstruatie, staat er in. Testen met ochtend urine (doe ik trouwens altijd met een zwangerschap test). Concentraties vanaf 10mlU/nl kunnen worden aangetoond met deze test. Meer boeiends staat er eigenlijk niet in. Innovita zwangerschapstest midstream mini; zo heet ie precies. Als ik hem op internet opzoek, zie ik dat er staat 6 dagen voor NOD testen. Zou betekenen dat ik 10 februari kan testen. Als dinsdagmiddag mn eerste positieve ovulatie test was, dan ga ik er van uit dat mn eisprong donderdagmiddag plaatsvindt. Dan zit ik vrijdag op 1dpo. Dat zou betekenen dat ik 10 februari (de eventuele eerste test dag) op 8 dpo zit. Verder heb ik nog een clearblue digital liggen, die kun je 5 dagen voor NOD gebruiken. Maar eigenlijk wil ik die gebruiken zodra ik een positieve zwangerschap test hebt gehad. Als soort van extra bevestiging. Heb ik toentertijd ook met m'n dochter zo gedaan. En heb nog testjes van sensitest liggen, die kunnen 4 dagen voor NOD. Even bekijken wat ik doe, eerst vanavond nog eens klussen, voor de "laatste" keer deze ronde😊