Oh voorzichtig gefeliciteerd! Hier nog geen duivels, normaal gesproken komen ze in de ochtend maar vorige maand was het ook pas ineens in de middag. Af en toe steken bij mijn baarmoedermond en een soort beurs gevoel van onderen, heel gek! Soms straat het uit naar mijn rug. Durf niet meer te testen.
Oh ja en ik heb nog steeds witte crème afscheiding, maar soms zit er iets bruinig op mijn inlegkruisje. Nu weet ik dus niet of dat is van de vermoedelijke aambei die ik sinds gisteren aan mijn verstopping heb overgehouden of dat het ergens anders vandaan komt! Haha sorry!
Ik zie hem ook kaatje, spannend!! Ik heb vandaag ook omowit getest, dit geeft toch weer iets hoop. Morgen is mijn NOD dus ik hoop dat ik dan nog niet ongesteld ben geworden intussen. Zo niet, dan ga ik woensdag weer testen. Maar vooralsnog heb ik er een hard hoofd in...
Spannend!! Nou, geen bloed geeft moed!! Ik had het eigenlijk ook al opgegeven en stond ook ineens voor een verrassing net!! Wel een superleuke verassing 😄 Morgen nogmaals testen met ochtendurine dan zou ik hem zonder moeite echt wel moeten zien! En dan hopen op een plakker!!
Ik heb dat ook nog steeds juudje, die afscheiding. Heel vreemd 😕 Oh een aambei, vreselijk irritant. Heb ik ook regelmatig last van 😥
Jeej 😄 Word er blij van als anderen hem ook zien dan word ik niet gek hahaha! Ja ik had de hoop ook echt opgegeven Maarja toen werd ik niet ongesteld! Bij alles wat ik nu voel ren ik meteen naar de wc om te kijken of het echt niet doorzet! Zo spannend allemaal Haha!
Oh dat heb ik ook!! Ga wel 100x per dag naar de wc om te kijken of de ongesteldheid doorgezet heeft...maar het blijft nog steeds bij heel licht bloedverlies. En nog steeds zo'n zeurderig gevoel in m'n onderbuik. Heeft het zin om morgen nog een keer te testen? Of kan ik beter wachten tot woensdag? Omdat ik vandaag dus een witte test had.. Hoewel, nu ik hem net weer even erbij pak..lijk ik met heeeeel veel moeite en heeeeel erg turen in de verte wel een lijntje te zien. Maar dat zou natuurlijk inmiddels een indroger kunnen zijn..dus dat zegt denk ik niet zoveel.. In ieder geval voorzichtig gefeliciteerd Kaatje! Ik ben benieuwd naar je test morgen!
Oh spannend jazz. Je kunt er een paar druppels water opdoen en kijken of het streepje roze is...en een foto ervan plaatsen, dan kunnen wij meekijken. Als hij idd negatief Is zou ik woensdag weer testen. Bij mij ook nog steeds geen bloed gespot maar blijf zo'n zware buik houden. Ik heb een LF van 10, soms 11 dagen en zit nu op dag 11. Dus als ik morgen niet ongesteld word ben ik voor het eerst overtijd...Nog nooit overtijd geweest... Maar mocht het wel een zwangerschap zijn, dan kan het natuurlijk dat ik later positief test dan bij mijn eerste zwangerschap. Late innesteling of trage hcg opbouw. Morgen dus nog even afwachten en indien niet ongesteld, dan ga ik woensdag testen, dan ben ik 13dpo.
Ik heb geprobeerd er een foto van te maken, maar op een foto zie je het niet..laat staan als ik m hier upload, dan blijft er niks van over Maar dan lopen we gelijk! Mijn LF is ook meestal 10, en zit vandaag op 11 dpo (denk ik..kan ook 10 dpo zijn). Maar stel dat mijn bloedverlies een innesteling is, is dat pas geweest op 9 dpo (of 8 dan..) Pfff spannend hoor!
Ja dat zou kunnen! Spannend hoor! Dat kan verklaren waarom je (nog) negatief test en ikzelf ook wel misschien...overigens helemaal geen bloedverlies gehad maar dat had ik bij mijn dochter ook niet.
Bij mijn dochter heb ik ook bloedverlies gehad paar dagen voor nod, maar dat was volgens mij maar 1 avondje een klein beetje...in elk geval niet zoveel en zo lang als nu. Maar zat jij nou ook aan de granaatappelsap/tarwekiemolie Rianne? Misschien dat het daardoor nu wel erg goed doorbloed is..dat ik daardoor makkelijker bloed verlies. Geen idee eigenlijk of dat zou kunnen.
Ik heb toevallig wel Granaatappel zeep! Telt dat ook? Haha! Net een bad genomen want ik krijg maar steeds pijn in mijn rug en dat beurse pijnlijke gevoel in mijn liezen trekt door naar mijn bekken en bovenbenen, helaas helpt het niet. Steeds als ik wat voel lopen ga ik kijken maar het is nog steeds wit!
Wat spannend toch allemaal hier!!! Ben zo benieuwd of jullie temp morgen weer omhoog knalt Juutje en Rianne!
Ja ik zit ook aan de granaatappelsap en tarwekiemolie. En ik vind dat sap toch smerig haha. Het is biologisch sap en ongefilterd dus zo bitter als wat. Maar goed, het is wel gezond, niet alleen tijdens en voor een zwangerschap. Hebben jullie ook de hele tijd het gevoel dat je vol met lucht zit onderin je buik?? Haha. Zo voelt het bij mij iig, enorm opgeblazen... Ben benieuwd wat m'n temperatuur morgen idd doet. Als hij onder de 36.5 schiet weet ik voldoende, dan wordt het niks meer...
Mag ik vragen hoe dat werkt met temperaturen en ovulatie testen ? Wij hebben nu even 2 rondes pauze... Mijn man heeft een eigen bedrijf en heeft de maanden november en december altijd heel erge druk en stress dus willen het dan niet opzoeken.. Dus dacht nu kan ik 2 maanden mijn cyclus leden kennen ...
Elke dag om dezelfde tijd ( dus ook in het weekend evt de wekker zetten als het moet ) rectaal je temperatuur opnemen, voordat je überhaupt je bed uitkomt. Dus leg je thermometer naast je op je nachtkastje. Je temperatuur noteer je vervolgens in een app. Er zijn verschillende apps om je cyclus bij te houden. Op papier kan ook eventueel. Dit doe je vanaf de eerste dag van je menstruatie. En afhankelijk van de lengte van je cyclus kun je op een gegeven moment met ovulatietesten je naderende eisprong opsporen ( bij bijvoorbeeld een cyclus van 28 dagen vind de eisprong rond dag 14 plaats, dus dan rond dag 12 of 13 van de cyclus een positieve ovulatietest ). Maar dat is een gemiddelde. Ikzelf heb bijvoorbeeld een cyclus van 32 dagen en ik ben door te temperaturen en ovulatietesten te gebruiken achter gekomen dat mijn eisprong rond dag 20/21 is dus rond dag 19/20 een positieve ovulatietest. Ik begin dan rond dag 17 met ovulatietesten te doen. Na een positieve ovulatietest ( als de teststreep even donker is of donkerder is dan de controlestreep ) springt je ei doorgaans binnen 24-48 uur. Als je eisprong is geweest zie je een stijging in temperatuur ten opzichte van voor je eisprong. Je temperatuur blijft dan hoog tot aan je volgende menstruatie of bij een zwangerschap. Hopelijk heb ik het zo een beetje duidelijk uitgelegd
Helaas mag ik ook op rood. Ik had even hoop toen mijn ongesteldheid niet doorzette en dat het misschien een innestelingsbloeding was. Maar helaas een dag later toch sterker doorgezet. Gefeliciteerd aan iedereen die inmiddels zwanger is. Succes aan de meiden die door moeten naar de volgende ronde of nog op het wachtbankje zitten.