Gisteravond kon ik me niet inhouden, had de hele dag mijn urine opgehouden om gisteravond opnieuw te testen en het streepje was al een stuk duidelijker 😄 Zelfs mijn vriend zag hem 😊😊😊 nu ga ik pas morgenvroeg weer testen, weet nu dat het raak is dus nu om de dag kijken of die goed oploopt!!! Voor de meiden op rood: sterkte en hopelijk is het de volgende ronde raak voor jullie ❤ knuffel! Voor de andere zwangere dames: geniet ervan!
Jaa echt balen, maar ik had al het vermoeden... Klinkt heel raar maar als ik nog in bed lig en ik leg de rug van m'n hand tegen m'n bil aan en deze voelt koel aan, dan weet ik al dat m'n temperatuur gedaald is. En dat had ik gisteren en vandaag dus weer. En meteen knallende koppijn in m'n achterhoofd nog voor het opstaan. Nu na een kop koffie iets gezakt gelukkig...Maar net roze bloedverlies bij het afvegen. Dus nu maar wachten tot het doorzet. Zo ontzettend balen, had er zoveel vertrouwen in, maar zo zie je maar, het zegt niks Zit niks anders dan de volgende ronde ons best weer te doen. Jouw temperatuur is weer mooi omhoog gegaan Juudje! Gefeliciteerd kaatje!
👶💖💙NOD lijst 15 t/m 21 Februari 2017💙💖👶 15 Februari (1) kaatje2017, 25 jaar, 1e kindje, ronde 2 16 Februari (2) Niqi86, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 Beebj, 23 jaar, 2e kindje, ronde 6 MMM 17 Februari (2) Espoir, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 na MK MMM (ICSI ) saar 24 - 3e kindje - ronde 2 met clomid 18 Februari (3) Butterflyzz, 33 jaar, 2e kindje, ronde 7 Izi, 30 jaar, 2e kindje, ronde 6 Issabel, 33 jaar, 2e kindje, ronde 11 19 Februari (4) crzmdaa, 24 jaar, 1ste kindje, ronde oneindig MMM ( IUI 4 ) Sammy2010, 30 jaar, 3e kindje, ronde 5 Aurin, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 Kolibrie, 33 jaar, 2e kindje, ronde 1 20 Februari (6) Lycos, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 Livoli, 28 jaar, 1e kindje, ronde 11 (5e na MK) Ting86, 30 jaar, 1e kindje, ronde 8 wiskagirl, 23 jaar, 4e kindje, ronde 5 lovingmyboy, ?? jaar, 3e kindje, ronde 1 Nientje87, 29 jaar, 1e kindje, ronde 6 21 Februari (5) Juutje89, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Jazz, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 Rianne2985, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 IDF2009, 35 jaar, 3e kindje, ronde 1 MissFluffy, 25 jaar, 1e kindje, ronde 4 Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 24 Wachtbankje (7), Zwanger (4), Ongesteld (9), MMM (3), Negatieve Test (2), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Klopt maar ik ben wel heel vaak wakker geweest vanacht hoor. Ik durf er niks meer van te denken. Wel een test gedaan (dipstick van 2besure waar ik verder geen ervaring mee heb) maar die was negatief.
Ahhh shit Rianne Hopelijk zet t dan gauw echt door! Gefeliciteerd Kaatje! Heb je vanochtend nog een test gedaan? Hier gisteren afspraak bij vk gemaakt voor intake en echo, 22 maart. Duurt nog zoooo lang! Juutje; hier ook geen ervaring met die testen. Ik zou k2v5 halen!
Dankjewel!! Ik heb vanochtend niet getest, zal weinig verschil met gisteravond geven denk ik dus test morgenvroeg weer 😄 Spannend!! Ik moet nog even een verloskundige gaan zoeken haha
Zou iemand mij op de lijst kunnen zetten misschien en op blauw?? Kaatje1995 - 21 jaar - 1e kindje -ronde 3
Wat is je nod kaatje, ennuh op blauw hoeft niet hoor, ik zie een duidelijk streepje op je test Ik kan je wel even op oranje zetten als je dat prettiger vindt dan op roze.
Hè balen Rianne en MissFluffy Ik denk dat ik jullie helaas vandaag of morgen opvolg.. Vanmorgen was mijn temperatuur nog niet gedaald, en geen bloed in mijn inlegkruisje, dus ik was nog vol goede moed. Tot ik even later naar het toilet ging voor de grote boodschap en ik toen ook bloed met wat stolsels verloor..dus ik ben bang dat mijn ongesteldheid vandaag wel gaat doorzetten en dan zal mijn temp morgen ook wel gedaald zijn.